Loader

Με 843 ίππους και πάνω από 1400Nm ροπή, η πρώτη υβριδική AMG

Με 843 ιππους και πανω απο 1400Nm ροπη, η πρωτη υβριδικη AMG

[ad_1]

Mercedes AMG GT 63 E Performance 61 600x338 1 Με 843 ιππους και πανω απο 1400Nm ροπη, η πρωτη υβριδικη AMG

Η νεα Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE (κατα τα αλλα, σχολιαζαμε τα… ατελειωτα ονοματα της Porsche), ειναι η καινουρια ναυαρχιδα της AMG, τουλαχιστον σε ο,τι αφορα τις επιδοσεις. Με την GT 63 S E PERFORMANCE, η Mercedes-AMG αποσκοπει να διοχετευσει μερος της τεχνολογιας που εχει εξελιξει, δοκιμασει και τελειοποιησει τα τελευταια χρονια στη Formula 1, στα αυτοκινητα δρομου, χωρις να περιοριζεται μονο στα κορυφαια της μοντελα, οπως την AMG One και τη GT Black Series.

AMG

Ο 4 λιτρων Bi-Turbo V8 κινητηρας της σε συνδυασμο με τον ηλεκτροκινητηρα, αποδιδει πλεον 843 ιππους και πανω απο 1400 Nm ροπης! Σε ενα οικογενειακο αυτοκινητο, ολα αυτα! Η Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE, εκθρονιζει τη GT Black Series, ως το ισχυροτερο μοντελο του Affalterbach μεχρι σημερα, αλλα και της Mercedes Benz συνολικα.

AMG

Αξιζει να σημειωσουμε, πως ειναι η πρωτη πραγματικη υβριδικη AMG, καθως τα μοντελα “53 AMG”, ηταν ηπια υβριδικα (mild hybrid). Τα προφιλ οδηγησης που εχει στην διαθεση του ο οδηγος ειναι συνολικα επτα, ενω η στανταρ αεραναρτηση AMG Ride Control+ εχει πεντε.

AMG

Ο ηλεκτροκινητηρας απο μονος του, αποδιδει 204 ιππους και μεταδιδει την ισχυ του μεσα απο ενα κιβωτιο 2 σχεσεων (οπως εχουμε δει και στα Audi E-Tron & Porsche Taycan) το οποιο ειναι ενσωματωμενο στον πισω αξονα, μαζι με ενα ηλεκτρικα ελεγχομενο μπλοκε διαφορικο, ενω ο V8 μεσω του multidisk 9ταχυτου κιβωτιου. Υπαρχει δε και συστημα μιζας/ γεννητριας με κινηση απο ιμαντα που αποδιδει 14 ιππους και τροφοδοτει με ενεργεια ολους τους επιμερους καταναλωτες του αυτοκινητου.

21C0479 031 Με 843 ιππους και πανω απο 1400Nm ροπη, η πρωτη υβριδικη AMG

Η αυτονομια ειναι μολις 12 χιλιομετρα, καθως η χωρητικοτητα της μπαταριας ειναι μονο 6.1 kWh, καθως η AMG επιλεγει να εστιασει στις επιδοσεις και λιγοτερο στην αμιγως ηλεκτρικη αυτονομια. Με αυτο τον τροπο, αλλωστε, εξοικονομει βαρος απο τη μπαταρια. Η συνολικη μεση καταναλωση ανα 100 χιλιομετρα, ανερχεται στα 8,6 λιτρα, τιμη εντυπωσιακη για ενα αυτοκινητο 2 τονων και 840 ιππων.

21C0479 037 Με 843 ιππους και πανω απο 1400Nm ροπη, η πρωτη υβριδικη AMG

Απο σκοπιας επιδοσεων, η νεα Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE, επιταχυνει απο τα 0 στα 100 χ.α.ω. σε μολις 2,9 δευτερολεπτα, ενω για τα 200 χαω απαιτουνται κατι λιγοτερο απο 10 δευτερολεπτα. Αξιζει να σημειωσουμε πως ο χρονος του 0-100, ειναι μολις 0,1 δευτερολεπτα πιο αργος απο το χρονο της Porsche Taycan Turbo S.

AMG

[ad_2]

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top