Λεπτομέρεια οχήματος

ALFA ROMEO Giulia 2.0 200hp AT

35,400
  • Request More Info
  • Make an Offer
  • Schedule Test Drive
  • Email to a Friend
  • Financial Form
  • Εκτύπωση
ALFA ROMEO Giulia 2.0 200hp AT ALFA ROMEO Giulia 2.0 200hp AT ALFA ROMEO Giulia 2.0 200hp AT ALFA ROMEO Giulia 2.0 200hp AT ALFA ROMEO Giulia 2.0 200hp AT ALFA ROMEO Giulia 2.0 200hp AT ALFA ROMEO Giulia 2.0 200hp AT ALFA ROMEO Giulia 2.0 200hp AT ALFA ROMEO Giulia 2.0 200hp AT ALFA ROMEO Giulia 2.0 200hp AT ALFA ROMEO Giulia 2.0 200hp AT ALFA ROMEO Giulia 2.0 200hp AT

Η πρώτη Alfa που θέλετε να αγοράσετε μετά από πολύ καιρό. Η Giulia είναι η απάντηση της ιταλικής μάρκας στις BMW Σειρά 3, Mercedes-Benz C-Class, Audi A4 και Jaguar XE - ένα μεσαίου μεγέθους σεντάν με μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα με κίνηση στους πίσω τροχούς (η οποία υποστηρίζει επίσης το νέο SUV Stelvio) στην οποία η Alfa (ή η μητρική εταιρεία FCA) επένδυσε δισεκατομμύρια σε μια προσπάθεια να οδηγήσει την Alfa από τις 75.000 πωλήσεις ετησίως στις 400.000 μέσα σε τρία χρόνια. Αυτό... δεν συνέβη. Αλλά σίγουρα δεν είναι επειδή η Giulia είναι ένα υποβαθμισμένο εξάρτημα. Οδηγώντας την, είναι στην πραγματικότητα ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα που μπορούν να αγοράσουν τα χρήματα.

Όπως και οι ανταγωνιστές του, υπάρχει ένας κινητήρας σε κάθε γεύση και για κάθε περίσταση. Συνολικά, υπάρχουν δύο βενζινοκινητήρες, δύο ντίζελ και ένα σούπερ καυτό μοντέλο επιδόσεων - το twin turbo V6 Quadrifoglio των 503 ίππων. Αυτό είναι πολύ ιδιαίτερο. Όσον αφορά τις προδιαγραφές, έχετε Super, Speciale, Veloce και αυτό το ριψοκίνδυνο Quadrifoglio με τις τιμές να ξεκινούν λίγο κάτω από τις 35.000 λίρες και να φτάνουν μέχρι τις 70.000 λίρες για ένα πλήρως φορτωμένο super saloon.

Με αυτά τα χρήματα, μπορείτε να αποκτήσετε αρκετή τεχνολογία, ιδιαίτερα στην Quadrifoglio. Torque vectoring και κάποιο νέο σύστημα πέδησης που χρησιμοποιεί ένα παραδοσιακό σερβομηχανισμό μαζί με το σύστημα ελέγχου ευστάθειας για να βελτιώσει προφανώς τις αντιδράσεις. Όλα τα αυτοκίνητα διαθέτουν το συνηθισμένο σετ προειδοποίησης σύγκρουσης, ανίχνευσης πεζών και αυτόνομης πέδησης που θα μπορούσατε ποτέ να χρειαστείτε.

Από δυναμική άποψη, η Alfa το έχει καταφέρει με την πρώτη της προσπάθεια. Ανεξαρτήτως προδιαγραφών, η Giulia έχει την έμφυτη αίσθηση ενός πραγματικού αυτοκινήτου οδηγού. Η θέση του καθίσματος είναι εξαιρετική, το τιμόνι φανταστικά γρήγορο (που την κάνει σβέλτη, σχεδόν σαν να έχει τιμόνι στους πίσω τροχούς) και έχει εξαιρετική ισορροπία και πιο παιχνιδιάρικη διάθεση από τους ανταγωνιστές της.

Φαίνεται επίσης καλό. Η επιθετικότητα αυξάνεται καθώς περνάτε μέσα από τη σειρά, αλλά υπάρχει ένα υπέροχο τακτοποιημένο και πολύ ζωντανό πρόσωπο σε όλα αυτά, ενώ οι πλευρικές μορφές είναι απλές και οργανικές. Όπως θα περιμένατε, η Quadrifoglio είναι ένα θυμωμένο θηρίο, αλλά ακόμα και στις χαμηλότερες εκδόσεις η Giulia εξακολουθεί να κάθεται φανταστικά καλά στους τροχούς της. Είναι μια Alfa, άλλωστε.

Είναι επίσης αρκετά ελαφρύ. Οι πόρτες, τα φτερά, οι κινητήρες και τα μέρη των συστημάτων πέδησης και ανάρτησης είναι όλα κατασκευασμένα από αλουμίνιο, ενώ ο άξονας μετάδοσης κίνησης είναι από ανθρακονήματα. Το γρήγορο πηγαίνει τα πράγματα ακόμα πιο μακριά, με καπό από ανθρακονήματα, οροφή από ανθρακονήματα, σπόιλερ και splitters από ανθρακονήματα και κεραμικούς δίσκους. Η κατανομή του βάρους όλων των εκδόσεων είναι 50/50 (είναι πισωκίνητο, μην ξεχνάτε). Η Alfa φαίνεται επίσης ιδιαίτερα περήφανη για τη ρύθμιση της ανάρτησης και του συστήματος διεύθυνσης της Giulia, με διπλά ψαλίδια εμπρός και διάταξη τεσσάρων βραχιόνων για τον πίσω άξονα που την κάνει να οδηγείται απίστευτα καλά. Πολύ καλύτερα από ό,τι θα περιμένατε από ένα αυτοκίνητο με τόσο σύντομη περίοδο εξέλιξης, αυτό είναι σίγουρο.

Η μελέτη των υλικών στην καμπίνα του Quadrifoglio σερβίρει ένα πιάτο σύγχυσης, καθώς υπάρχουν μερικά υπέροχα στοιχεία: τα μεγάλα μεταλλικά paddles στην κολόνα του τιμονιού που κινούνται με υπέροχη σταθερότητα, οι εκτεθειμένες επενδύσεις από carbon (στο κορυφαίο μοντέλο) και οι αριστοκρατικές ραφές με πράσινο και λευκό χρώμα σε αντίθεση. Αλλά υπάρχουν και τα βασικά, ανέμπνευστα και ελαφρώς άθλια μέρη: τα χειριστήρια της θέρμανσης, οι μοχλοί της κολόνας και ο τρόπος με τον οποίο η ζώνη ασφαλείας χτυπάει-χτυπάει-χτυπάει στην κολόνα Β, αν δεν υπάρχει συνοδηγός που κάθεται δίπλα στον οδηγό.

ALFA ROMEO Giulia
Ετυμηγορία
Το μικρό σεντάν που πρέπει να αγοράσετε αν έχετε βαρεθεί να βλέπετε παντού BMW και Audi όπως εμείς Ακούστε τις φανφάρες, πρόκειται για μια πισωκίνητη Alfa που είναι πραγματικά πολύ καλή. Η ενημερωμένη τεχνολογία βοηθά επίσης
Εσωτερικό & Πρακτικότητα
7.3
Κόστος λειτουργίας
6.9
Απόδοση & κίνηση
9.5
Παράγοντας ευεξίας
9.4
Ασφάλεια
8.2
Αξιολόγηση αναγνώστη1 Ψηφίστε
9
Πλεονεκτήματα
Είναι όμορφο. Είναι πολύ καλό στην οδήγηση. Και είναι μια RWD Alfa, όχι μια Audi μπλα-μπλα.
Μειονεκτήματα
Βελτιώσεις το 2020 βοήθησαν το εσωτερικό και το infotainment, αλλά εξακολουθεί να είναι κάτω από τα γερμανικά πρότυπα
8.3
Wildcard

Μάρκα ALFA ROMEO
Μοντέλο GIULIA
Κινητήρας 2.0 T 200 PS ΣΕ
Εξοπλισμός GIULIA
Πόρτες 4
Κυβισμός 1995
Κατηγορία ΜΕΣΑΙΑ
Δοκιμή πρόσκρουσης EURONCAP *****
Τιμή 43.500
Τιμή με έκπτωση 43.500
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΧΛΣΤ.)
Μήκος 4643
Πλάτος 2024
Υψος 1436
Μεταξόνιο 2820
Χώρος αποσκευών (λτ.) 480
Δοχείο καυσίμων (λτ.) 52
ΒΑΡΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΚΙΛΑ)
Καθαρό 1504
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ)
Κυβικά εκατοστά 1995
Μέγιστη ισχύς (PS) 200
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) 5000
Μέγιστη ροπή (Nm) 330
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) 1750
Κύλινδροι - διάταξη 4
Βαλβίδες ανα κύλινδρο 4
Εκκεντροφόροι - θέση 2E
Τροφοδοσία ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Τύπος ΠΙΣΩ
Κιβώτιο ΑΥΤΟΜΑΤΟ
Αριθμός σχέσεων 8
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός ΔΙΠΛΑ ΨΑΛΙΔΙΑ
Πίσω ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ
ΦΡΕΝΑ
Βοήθεια εκκίνησης
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ (ECE) (ΛΤ../100 ΚΙΛΤ.)
Νόρμα eu EU6
Μέση (λτ./100 χλμ.) 5,9
Co2 (γρ./χλμ.) 138
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ
0-100 χ.α.ω. (δλ.) 6,6
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 230
ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ (ΕΤΗ) - SERVICE
Μηχανικά μέρη 2
Διάτρηση από σκουριά 2
Χρώμα 3
Οδική βοήθεια 2
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
ESP
Αερόσακος οδηγού 1
Αερόσακος συνοδηγού 1
Αερόσακοι πλευρικοί 2
Αερόσακοι κεφαλης 2
Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης
Isofix
Συναγερμός OXI
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΝΕΣΗΣ
Κλιματισμός OXI
Κλιματισμός
Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός
Ηλεκτρικά παράθυρα πίσω
Ηλεκτρικοί καθρέφτες
Θερμαινόμενοι καθρέφτες
Κεντρικό κλείδωμα
Προβολείς ομίχλης
Ενδειξη εξωτ. θερμοκρασίας
Αισθητήρες παρκαρίσματος
Αισθητήρας βροχής
Αισθητήρες φώτων
Φώτα xenon OXI
Ρύθμιση τιμονιού
Τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών
Cruise Control
Ηχοσύστημα
Πολυρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού
Σπορ καθίσματα
Διαιρούμενο πίσω κάθισμα
Δερμάτινες επενδύσεις OXI
Ζάντες ελαφρού κράματος
Ηλιοροφή OXI
Πλοηγός OXI

Alfa Romeo

Fiat Group Automobiles Hellas AE
Τηλέφωνα: 210 9988511 0800-500800
Ιστοσελίδες: www.alfaromeo.gr, www.alfaromeo.com
Description
  • 0-100 6,6
  • Μάρκα ALFA ROMEO
  • Μοντέλο Giulia
  • Αμάξωμα Sedan
  • Βάρος 1504
  • Τελική ταχύτητα 235
  • Μετάδοση κίνησης RWD
  • Ιπποδύναμη 200
  • Καύσιμο Βενζίνη
  • Κατανάλωση 8,1
  • Έκδοση 2.0 200hp AT
  • Ρύποι 184
  • Ροπή 330/1750
  • Αριθμός αποθέματος 136096
  • Κυβισμός 1995
Αποδοτικότητα καυσίμου
Fuel Economy Rating
9.1
6.7

Η πραγματική βαθμολογία διαφέρει ανάλογα με τις επιλογές, τις συνθήκες οδήγησης, τις συνήθειες οδήγησης και την κατάσταση του οχήματος

Υπολογισμός χρηματοδότησης
Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!