Ναι, το Viper εχει κανει 13 ρεκορ σε διαφορες πιστες, πατωντας ακομα και τη φοβερη και τρομερη Porsche 918 Spyder στη Laguna Seca. Αν δεν σε εχει \”δαγκωσει\” μια Οχια (Viper) σε καποιο dragstrip, αν δεν σε εχει τρομαξει, ειτε καθημενο στη θεση του οδηγου, ειτε βλεποντας τη να ταλαιπωρει τα γιγαντιαια λαστιχα της, δεν ξερεις τιποτα. Ειναι τα 8,4 λιτρα του V10, οι 645 ιπποι της, τα 3,4 δευτερολεπτα που χρειαζεται για το 0-100 χ.α.ω. το εξαταχυτο χειροκινητο κιβωτιο του, που θα σε πεισουν οτι ειναι ενα αυθεντικο supercar, οπως τα εφτιαχναν παλια, οτι η κλασικη, αμερικανικη υπερβολη, υπαρχει ακομα. Για λιγο ακομα.
Η συγκεκριμενη \”Οχια\”, 5ης γενιας, αν εξαιρεσεις τα twin turbos, τη νεα ECU, τις διαφορετικες 18αρες με τα drag radials, το νεο -σειριακο- κιβωτιο ταχυτητων και το καυσιμο (Ε85) ειναι αρκετα κοντα στο νορμαλ. Πριν γελασεις, σκεψου οτι ο βελτιωτης, Nth Moto, λεει πως αυτο το Viper των 1500 ιππων, δεν ειναι μονο το γρηγοροτερο -5ης γενιας- Viper του κοσμου, αλλα και street legal, χωρις να στερει απο τους επιβατες του κανενα χαρακτηριστικο του εξοπλισμου ανεσης και ασφαλειας που θα απολαμβανε σε ενα -εντελως- νορμαλ Viper.
Η διαφορα με το νορμαλ Viper, παρολα αυτα, ειναι θεαματικη, καθως η… φουσκωμενη Οχια καταστρεφει το χρονο του stock. Αντι για 11,5 δευτερολεπτα και ταχυτητα εξοδου τα 209 χ.α.ω., κανει το 1/4 του μιλιου σε 8,4 δευτερολεπτα και ταχυτητα εξοδου 275 χ.α.ω. Αυτο το χρονο, τον εκανε μολις στην τριτη δοκιμη του.
Δεν το λεμε συχνα, αλλα τωρα θα το φωναξουμε και υποπτευομαστε οτι θα συμφωνησεις μαζι μας: Η Dodge εκανε λαθος που σκοτωσε την \”Οχια\”. Μηπως να το ξανασκεφτει, απολαμβανοντας την καπνα ενος απο τα θεαματικα burnout της;