Η Mini ετοιμάζει τετρακίνητο ανταγωνιστή του MX-5

Το Mazda MX-5 αναγεννησε την κατηγορια των roadsters με τη μαλακη οροφη στην πρωτη γενια του και, ετσι, τωρα που η επομενη γενια του πλησιαζει πιο πολυ απο ποτε στις ριζες, λογικο ειναι ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες να προβληματιζονται και να ετοιμαζουν τα… αντιμετρα τους σε μια κατηγορια που μοσχοπουλαει. Ετσι, η Fiat, στο ιδιο πατωμα φτιαχνει το 124, η ομοσταυλη Abarth το Spider. Και οι Γερμανοι; 


Η BMW, ριχνει στη μαχη τη Mini για να χτυπησει το Mazda και τα… αδερφια του. Εστω και αν ειναι πιο premium το μοντελο που ετοιμαζει, εστω και αν θα ειναι πιο ακριβο, ο στοχος της αυτος ειναι. Και, καπως ετσι, γεννιεται το Mini Superleggera Roadster. Και γιατι αυτο ειναι ενδιαφερον και, κυριως, γιατι ειναι διαφορετικο απο τα ανοιχτα Mini που ξεραμε ως τωρα; 

Ο βασικος λογος ειναι οτι για πρωτη φορα θα δουμε τετρακινητο Mini Roadster. O Peter Schwarzenbauer, αφεντικο της Mini, λεει (στο βρετανικο περιοδικο Autocar) οτι το ενδιαφερον στο concept Mini Superleggera Roadster που αποκαλυφθηκε περυσι στην Ιταλια ηταν τοσο μεγαλο, που η ιδεα να βγει στην παραγωγη, εγινε γρηγορα δημοφιλεστατη σε ολη την εταιρια. Ο ιδιος λεει οτι το νεο roadster θα ειναι \”οικονομικα ανταγωνιστικο\” (ενας Θεος ξερει τι εννοει) και πως, παροτι δεν ειναι 100% επιβεβαιωμενο, πολλα στελεχη της Mini, αναμεσα και ο ιδιος, πιεζουν για εκκινηση της παραγωγης του. \”Αλλωστε, πιστευω οτι θα κανει καλο στη μαρκα\”, λεει.
Αυτο το Mini, το οποιο αναμενεται να ειναι ιδιο αισθητικα με το concept, θα παταει στην πλατφορμα UKL της BMW και θα εχει χαμηλο βαρος και υψηλη ακαμψια. Ο Schwarzenbauer το αποκαλει ηδη ενα \”σοβαρο sports car\”. Ποσο δικιο εχει; Ας δουμε τι λενε γι\’ αυτο τα -μεχρι στιγμης- δεδομενα.
Η βασικη εκδοση με τη μαλακη οροφη θα ειναι προσθιοκινητη, ενω θα υπαρχουν πιο δυνατες εκδοσεις, οι οποιες θα ειναι τετρακινητες! Αναμεσα σε αυτες, μια εκδοση plug-in hybrid, η οποια θα αποδιδει 216 ιππους και στους τεσσερις τροχους και θα φορα συστημα παρομοιο με τη νεα BMW i8. Δηλαδη εναν κινητηρα βενζινης 1,5 λιτρων και μια μπαταρια 7,7 Kwh που θα πρωτοδουμε στην BMW 2 Series Active Tourer Plug-in και κατοπιν στο νεο Mini Countryman.
Εναλλακτικα, θα δουμε μια γκαμα τρικυλινδρων και τετρακυλινδρων κιητηρων βενζινης απο 1,5 ως 2,0 λιτρα με το entry-level να εχει 134 ιππους και την κορυφαια εκδοση, την John Cooper Works να αποδιδει 227 ιππους.
Παροτι σιγουρα το μοντελο θα κανει καλο στην εταιρια, το ερωτημα ειναι κατα ποσο μπορει να μπει στα \”χωραφια\” του ΜΧ-5 που επιμενει στην πισωκινητη πλατφορμα και το fun to drive. Η απαντηση ειναι ενα ελαφρυ, τετρακινητο, συγχρονο sports car; 

(Οι φωτο, οπως θα ειδες, προερχονται απο εδω )

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!