Με 308 ίππους από 1,6 λίτρα, αυτό το Peugeot είναι αρρώστια!

Η Peugeot φαινεται οτι εχει παρει πολυ ζεστα την επιστροφη της στα σαλονια του μηχανοκινητου αθλητισμου και να γραψει ιστορια πιο χρυση και απο αυτη που εγραψε το 205 η το 206. Ετσι, αφου οι Γαλλοι βλεπουν οτι η πλατφορμα του 308 \”σηκωνει\” πολλα, αποφασισαν να μας αρρωστησουν. Εφτιαξαν μια αγωνιστικη εκδοση του 308 Gti με πρησμενα φτερα, τεραστιους τροχους και μια γιγαντιαια φτερουγα μεταξυ αλλων. Οπου \”αλλων\”, ειναι το μοτερ των 1,6 λιτρων που αποδιδει 308 ιππους, με την Peugeot να αφηνει να εννοηθει οτι θα το κανει δυνατοτερο! 

Σχεδιασμενο απο τους ανθρωπους του σχεδιαστικου τμηματος της Peugeot, με τις γενναιοδωρες αναλογιες και τις αεροδυναμικες σχεδιαστικες του γραμμες, το PEUGEOT 308 Racing Cup, κατα-δεικνυει εμφανως τα τεχνολογικα του χαρισματα, που εχουν κατα καιρους δοξασει τη μαρκα στο χωρο του μηχανοκινητου αθλητισμου. Το πακετο προοριζεται να ενθουσιασει και τους πλεον απαιτητικους πελατες, που αναζητουν κυριως τις επιδοσεις και την οδηγικη απολαυση. Για τα δυο παραπανω χαρακτηριστικα υπευθυνος ειναι ο γνωστος 1,6αρης κινητηρας THP που φιλοξε-νειται και κατω απο το καπο του 308 GTi by PEUGEOT SPORT, με τη διαφορα οτι στο 308 Racing Cup η ισχυς ειναι αυξημενη κατα 38 ιππους, φτανοντας τους 308, και αυτο μολις στην πρωτη φα-ση εξελιξης του!

Οι μηχανικοι της PEUGEOT SPORT δουλεψαν σκληρα εστιαζοντας την προσοχη τους στο PEUGEOT 308, και η προσπαθεια αυτη απεδωσε τον καρπο της εμπειριας και της τεχνογνω-σιας τους, που δεν ειναι αλλος απο το 308 GTi by PEUGEOT SPORT, το πιο ριζοσπαστικο μο-ντελο στην γκαμα της μαρκας. Ανικανοποιητοι ομως απο το αποτελεσμα, και παρα την επι-τυχια του συγκεκριμενου προϊοντος, οι μηχανικοι της PEUGEOT SPORT προχωρησαν ενα βημα παραπερα, υλοποιωντας τη συλληψη και μιας αγωνιστικης εκδοσης του μοντελου. Και αυτο το βημα απο το δρομο στην πιστα οδηγησε στη δημιουργια του PEUGEOT 308 Racing Cup!

  Κομψο και ταυτοχρονα αγωνιστικο παρουσιαστικο

Η εμφανιση, οι καμπυλες και η αεροδυναμικη του σιλουετα, δινουν μια πρωτη ενδειξη για το DNA του μοντελου. Βασισμενο στο PEUGEOT 308 GTi by PEUGEOT SPORT, που εκτιμηθηκε ιδιαιτερα για την προσωπικοτητα και τον ισχυρο του χαρακτηρα, το 308 Racing Cup ερχεται να προσθεσει το δικο του μυωδες παρουσιαστικο.
Τα φτερα φαρδυναν ωστε να δεχτουν τους μεγαλυτερους τροχους, προσδιδοντας ετσι στο PEU-GEOT 308 Racing Cup μια μοναδικη αθλητικη εμφανιση, που γινεται αντιληπτη κυριως απο το εντυπωσιακο συνολικο του πλατος, που φτανει τα 1,910χλστ.(106 παραπανω απο το 308 GTi by PEUGEOT SPORT).
Το μεγαλο σποϊλερ που δεσποζει στο πισω μερος του αυτοκινητου, ειναι βγαλμενο κατευθειαν απο τους αγωνες του WTCC.
Ειδικα σχεδιασμενοι για το 308 Racing Cup ειναι και οι προφυλακτηρες εμπρος και πισω καθως και ο μπροστινος διαχυτης, εξασφαλιζοντας ετσι, εκτος απο την αεροδυναμικη σταθεροτητα και μια πιο επιθετικη εμφανιση.
Στην ιδια κατηγορια εντυπωσιασμου αλλα και χρηστικοτητας βρισκονται και οι 18αρηδες τροχοι που μπορουν να φορεσουν ελαστικα ειτε slicks, η βροχινα (27/65).

Εργαστηριο τεχνολογιας

Ο κινητηρας THP των 1.6 λιτρων ειναι ο ιδιος που κινει και το 308 GTi by PEUGEOT SPORT. Οι ειδικοι του τμηματος κινητηρων της εταιρειας στο Vélizy φροντισαν να κανουν ακομα πιο «κο-φτερη» την αποδοση του, στοχευοντας σε ενα πολυ ψηλοτερο επιπεδο οπως αυτο που επικρατει στις πιστες των αγωνων. Ετσι, και με την τοποθετηση του υπερσυμπιεστη απο τον κινητηρα του 208T16, το PEUGEOT 308 Racing Cup ξεπερασε ηδη το κατωφλι των 308 ιππων. Η διαρκης δου-λεια στην εξελιξη ειναι σιγουρο οτι θα δωσει την ευκαιρια επιτευξης ακομα καλυτερων και πιο ριζοσπαστικων επιδοσεων.
Το PEUGEOT 308 Racing Cup δανειζεται επισης και τμηματα της αναρτησης απο το μοντελου δρομου, οπως τα ψαλιδια και ο πισω αξονας. Σε αλλους τομεις, οι μηχανικοι πραγματοποιησαν δραστικες παρεμβασεις οπως ειναι για παραδειγμα οι 6πιστονες δαγκανες των φρενων, ωστε να καταστησουν το αυτοκινητο ανταγωνιστικο στην πιστα. Παραλληλα, εχει τοποθετηθει και σειρι-ακο κιβωτιο 6 σχεσεων, ενω οι αλλαγες πραγματοποιουνται απο τα ειδικα «paddles» στο τιμονι.
Μεγαλη προτεραιοτητα, οπως ηταν αναμενομενο, εχει δοθει και στο συνολικο βαρος του PEU-GEOT 308 Racing Cup, το οποιο και υπολογιζεται να κυμαινεται μεταξυ 1.000 και 1.050 κιλων.

Ενα μοντελο με διεθνη καριερα

Το PEUGEOT 308 Racing Cup θα ειναι διαθεσιμο για πελατες απο ολο τον κοσμο περι τα τελη του 2016. Το μοντελο προοριζεται να αντικαταστησει το RCZ Racing Cup, τοσο στα τοπικα πρωτα-θληματα PEUGEOT, οσο και στους εθνικους αγωνες sportscar οπως το VLN στη Γερμανια, το CER στην Ισπανια, το CITE στην Ιταλια, και το BGDC στο Βελγιο, αλλα και στα πρωταθληματα αντοχης οπως ειναι οι 24ωροι αγωνες.

Ενα προκλητικο κοκτεϊλ για την εκθεση της Φρανκφουρτης 

Το PEUGEOT 308 Racing Cup θα παρουσιαστει επισημα στην εκθεση της Φρανκφουρτης στις 17 Σεπτεμβριου. Στη συνεχεια, μετα τους προβολεις της εκθεσης, σειρα εχει η δραση στην πιστα οπου το αυτοκινητο θα παρουσιασει για 1η φορα ‘live’ τις ικανοτητες του στο κοινο, στην πιστα του Paul Ricard, στη Γαλλια, France, σε μια δοκιμη επιδειξης κατα τη διαρκεια του τελευταιου αγωνα του πρωταθληματος GT (24-25 Οκτωβριου).

Τεχνικα χαρακτηριστικα
Κινητηρας
Τυπος: 1.6λιτρα THP απο το 308 GTi by PEUGEOT SPORT (υπερσυμπιεστης απο το 208 T16)
Ισχυς: 308hp
Κυβισμος: 1,600cc
Μεγιστη ισχυς : Τουλαχιστον 308hp
Διαμετρος εξαγωγης: 70mm
Ρεζερβουαρ: standard
Ψεκασμος: αμεσος, υψηλης πιεσης

Μεταδοση
6ταχυτο σειριακο κιβωτιο, με paddles αλλαγων στο τιμονι

Πλαισιο
Δομη: πλαισιο ενισχυμενο με πιστοποιημενο roll cage βασει προδιαγραφων της FIA
Αμαξωμα: ειδικοι προφυλακτηρες και φτερα εμπρος και πισω
Παραθυρα: πλαστικα πισω πλευρικα παραθυρα και πισω παρμπριζ
Βαρος: minimum: 1,000kg / maximum: 1,050kg
Κατανομη βαρους εμπρος/πισω: 63% / 37%
Ρυθμιζομενο ιχνος/καμπερ/υψος απο το εδαφος/κλιση πισω πτερυγας/αμορτισερ (αποσβεση συμπιεσης & επαναφορα)

Διατασεις
Μηκος: 4,288mm (χωρις την πισω πτερυγα προδιαγραφων WTCC)
Πλατος: 1,910mm
Μεταξονιο: 2,620mm
Ειδικοι εμπρος και πισω προφυλακτηρες και φτερα

Αεροδυναμικη
Εμπρος αεροτομη
Πισω πτερυγα προδιαγραφων WTCC

Ζαντες/τροχοι
Ειδικοι 10” x 18”
Ελαστικα Slick και βροχινα (27/65)

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!