Πώς λειτουργεί το καινοτόμο Active Shift Control της Hyundai

Το Hyundai Motor Group ανεπτυξε πρωτο παγκοσμιως την τεχνολογια μεταδοσης Active Shift Control (ASC). Η συγκεκριμενη καινοτομια βελτιστοποιει την αποδοση μεταδοσης παρακολουθωντας τις μετατοπισεις των γραναζιων 500 φορες ανα δευτερολεπτο, ρυθμιζοντας με ακριβεια την ταχυτητα περιστροφης του κιβωτιου ταχυτητων σε γρηγοροτερους χρονους μετατοπισης. Η νεα τεχνολογια θα κανει πρεμιερα στο επερχομενο Hyundai Sonata Hybrid και θα χρησιμοποιηθει σε ολα τα μελλοντικα υβριδικα μοντελα της Ηyundai.


Η τεχνολογια μεταδοσης ASC εφαρμοζει ενα νεο λογισμικο ελεγχου στη Μοναδα Υβριδικου Ελεγχου (HCU), η οποια στη συνεχεια ελεγχει τον ηλεκτροκινητηρα για να ευθυγραμμισει τις ταχυτητες περιστροφης του κινητηρα και του κιβωτιου ταχυτητων μειωνοντας το χρονο αλλαγης ταχυτητων κατα 30%. Η τεχνολογια προσφερει επισης ομαλοτερες αλλαγες παρα τους ταχυτερους χρονους μετατοπισης.


\”Η αναπτυξη της πρωτης παγκοσμιως τεχνολογιας ASC ειναι μια αξιοσημειωτη καινοτομια που ενσωματωνει τον ακριβη ελεγχο του ηλεκτροκινητηρα σε αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων\”, δηλωσε ο κ. KyoungJoon Chang, Vice President και Head of Powertrain Control System Group του Hyundai Motor Group. \”Δεν θα βελτιωσει μονο την οικονομια καυσιμου αλλα θα συντελεσει σε μια πιο διασκεδαστικη οδηγικη εμπειρια για τους πελατες μας. \”

Καινοτομια: Εξελιξη Ανεξαρτητου Λογισμικου Ελεγχου Εφαρμοσμενο σε Ηλεκτροκινητηρα

Τα συμβατικα υβριδικα οχηματα δεν διαθετουν μετατροπεις ροπης, προκειμενου να βελτιωθει περαιτερω η οικονομια καυσιμου καθως οι μετατροπεις ροπης χανουν ενεργεια κατα τη διαρκεια της μεταδοσης. Αν και προσφερει οικονομια καυσιμου, ενα τετοιο συστημα απαιτει επισης μεγαλυτερους χρονους μετατοπισης για να εξασφαλισει ομαλοτερες αλλαγες ταχυτητας.
Η τεχνολογια ASC επιτρεπει στον ηλεκτροκινητηρα του υβριδικου συστηματος να ελεγχει επισης τις αλλαγες ταχυτητων εφαρμοζοντας νεο λογισμικο στη Μοναδα Υβριδικου Ελεγχου (Hybrid Control Unit – HCU) ωστε να μετριασει τυχον προβληματα επιβραδυνοντας το χρονο μετατοπισης. Η μοναδα HCU παρακολουθει την ταχυτητα περιστροφης του κιβωτιου ταχυτητων με εναν αισθητηρα εγκατεστημενο στο εσωτερικο του ηλεκτροκινητηρα που παρακολουθει 500 φορες ανα δευτερολεπτο συγχρονιζοντας γρηγορα την ταχυτητα περιστροφης με εκεινη του κινητηρα.

Με το συγχρονισμο, ο χρονος μετατοπισης μειωνεται κατα 30% δηλ. απο τα 500ms στα 350ms. Αυτο οχι μονο βελτιωνει την αποδοση επιταχυνσης του υβριδικου οχηματος και την οικονομια καυσιμου, αλλα και την ανθεκτικοτητα του κιβωτιου ταχυτητων, ελαχιστοποιωντας την τριβη κατα την αλλαγη ταχυτητας.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!