Πώς λειτουργεί το υβριδικό σύστημα του νέου Hyundai Tucson

Απο 24.990 ευρω ξεκινα η τιμη του νεου υβριδικου SUV της Hyundai, του Tucson 48V Hybrid 1,6lt. Στο νεο μοντελο,η κορεατικη μαρκα συνδυαζει την υψηλη αποδοση καταναλωσης καυσιμου της 48 Volt Ηybrid τεχνολογιας με τον SmartStream πετρελαιοκινητηρα CRDi, 1,6lt με αποδοση 115 και 136 PS, ενω διαθετει και τον 2.0lt CRDi 48-Volt Diesel κινητηρα. 


Η νεα τεχνολογια με την οποια μας συστηνει η Hyundai στο Tucson 48V Hybrid, περιλαμβανει μια μπαταρια ιοντων λιθιου 48 Volt, μια υβριδικη μιζα/γεννητρια και εναν μετατροπεα LDC (χαμηλης τασης DC / DC). Εκτος απο το 48 Volt ηλεκτρικο συστημα, το οχημα ειναι εξοπλισμενο και με το συμβατικο 12V ηλεκτρικο συστημα, το οποιο ειναι συνδεδεμενο μεσω του μετατροπεα DC / DC στο 48V συστημα. 

Ετσι, τα μερη της ενεργειας που αποθηκευονται στο 48V συστημα μπαταριας μπορουν επισης να χρησιμοποιηθουν για τη σταθεροποιηση της 12V τροφοδοσιας ισχυος του οχηματος.

Η μπαταρια ιοντων-λιθιου 48V, 0.44 kWh, η οποια τροφοδοτει το Hybrid συστημα με ηλεκτρικη ενεργεια, βρισκεται κατω απο το χωρο αποσκευων, ενω η υβριδικη μιζα/γεννητρια ειναι τοποθετημενη στον κινητηρα. Ενας ιμαντας συνδεει την υβριδικη μιζα/γεννητρια με τον στροφαλοφορο αξονα του κινητηρα εσωτερικης καυσης. H υβριδικη μιζα/γεννητρια δημιουργει κινητικη ενεργεια μεσω ανακτησης (ενεργειας) εως 12 kW και ροπη 55Nm στον αξονα της υβριδικης μιζας/γεννητριας.


Η υβριδικη τεχνολογια της Hyundai που χρησιμοποιειται στο νεο Tucson, βελτιωνει σημαντικα την οικονομια καυσιμου και τις εκπομπες CO2 μεχρι και 11% αναλογα με τις προδιαγραφες του οχηματος. Ως προσθετο πλεονεκτημα, το συστημα υποστηριζει τον κινητηρα εσωτερικης καυσης, παρεχοντας προσθετη ισχυ κατα τη διαρκεια των διαφορετικων τροπων οδηγησης, οπως επισης βοηθαει στην ταχυτερη και πιο ομαλη εκκινηση του κινητηρα. Ετσι μειωνονται οι απαιτησεις απο τον κινητηρα εσωτερικης καυσης.


Ομαλη εκκινηση 


Το υβριδικο συστημα εχει ιδιαιτερα πλεονεκτηματα στην κινηση μεσα στην πολη, με την υβριδικη μιζα/γεννητρια να υποστηριζει τον κινητηρα SmartStreamTM στην επανεκκινηση σε συνθηκες κυκλοφοριακης συμφορησης. Η εκκινηση του κινητηρα γινεται ταχυτερα και ομαλοτερα με προσθετη ροπη, αντλωντας ενεργεια απο την 48V μπαταρια. Ως αποτελεσμα της πιο συντομης και ταχυτερης αποδοσης ροπης, η εκκινηση του κινητηρα μπορει να βελτιωθει κατα 0,2 δευτερολεπτα. Το συμβατικο 12V ηλεκτρικο συστημα χρησιμοποιειται μονο για την αρχικη εκκινηση, εαν το λαδι του κινητηρα ειναι ακομα κρυο και απαιτειται υψηλοτερη ροπη εκκινησης. Η υβριδικη μιζα/γεννητρια βοηθαει τον κινητηρα κατα την γρηγορη επιταχυνση παρεχοντας προσθετη ροπη και ισχυ.

Γρηγορη επιταχυνση με οικονομια


Κατα την επιταχυνση η υβριδικη μιζα/γεννητρια παρεχει προσθετη ισχυ στον κινητηρα απο 4 εως 12 kW, αναλογα με την κατασταση φορτισης της 48V μπαταριας και την απαιτηση επιταχυνσης απο τον οδηγο. Μολις επιτευχθει η απαιτουμενη ταχυτητα, η υβριδικη μιζα/γεννητρια μεταφερεται σε κατασταση ουδετερης λειτουργιας, χωρις να παρεχει ισχυ. Ως αποτελεσμα, οι εκπομπες CO2, καθως και η καταναλωση καυσιμου, μπορουν να μειωθουν μεχρι και 11%. * (* NEDC 2.0)

Οδηγηση με σταθερη ταχυτητα


Με σταθερη ταχυτητα, η υβριδικη μιζα/γεννητρια MHSG ειτε βρισκεται σε αδρανεια ειτε λειτουργει ως γεννητρια φορτισης της 48V μπαταριας, αναλογα με την κατασταση φορτισης της.

Ανακτηση ενεργειας


Σε περιπτωσεις ενεργης πεδησης (φρεναρισματος/επιβραδυνσης με τον κινητηρα) η αποτομου αφηματος του πενταλ γκαζιου (αποτομου κλεισιματος της πεταλουδας γκαζιου), ο κινητηρας κινει την υβριδικη μιζα/γεννητρια, η οποια λειτουργει ως γεννητρια, με μεγιστη αποδοση ανακτησης ενεργειας 10 εως 12 kW. Η γεννητρια μετατρεπει την κινητικη ενεργεια του φρεναρισματος σε ηλεκτρικη και την αποδιδει εκ νεου στη 48V μπαταρια. Σε αυτες τις περιπτωσεις, ο κινητηρας παραμενει αναμμενος και ο συμπλεκτης αφημενος με επιλεγμενη ταχυτητα στο κιβωτιο ταχυτητων ωστε η ισχυς να μεταφερεται απο τους τροχους μεσω του κιβωτιου και του κινητηρα στην υβριδικη μιζα/γεννητρια.

Εκτεταμενο start-stop


Κατα την επιβραδυνση η λειτουργια σβησιματος του κινητηρα ενεργοποιειται ηδη απο τα 30 km /h και κατω. Σε περιπτωση περαιτερω επιβραδυνσης (χωρις τον κινητηρα) μεταξυ 30 και 0 km /h με αφημενο συμπλεκτη (μη επιλεγμενη ταχυτητα), ο κινητηρας σβηνει τελειως.

Με το υβριδικο συστημα μεταδοσης κινησης, η Hyundai επεκτεινει περαιτερω τη στρατηγικη της για την ηλεκτροκινηση ωστε να καταστουν οι φιλικες προς το περιβαλλον τεχνολογιες διαθεσιμες για ακομα περισσοτερους πελατες. Χαρη στο υβριδικο συστημα, οι πελατες θα επωφεληθουν απο το κοστος αγορας και το μειωμενο κοστος μετακινησης, που αφορα στην καταναλωση καυσιμου και τις εκπομπες ρυπων CO2. 

Αυτο το ιδιαιτερα αποδοτικο συστημα εχει αναπτυχθει στο Ευρωπαϊκο Τεχνολογικο Κεντρο της Hyundai στη Γερμανια και στο Κεντρο Ερευνας & Αναπτυξης της Hyundai στο Namyang της Κορεας. Θα ειναι διαθεσιμο σε συνδυασμο με περισσοτερους κινητηρες στο μελλον.

Μπορεις να δεις περισσοτερα για την τεχνολογια 48V Hybrid της Hyundai που σε συνδυασμο με τις πρωτοποριακες τεχνολογιες Hyundai Smartstream αποδιδει εναν ασυγκριτο συνδυασμο Οικονομιας, Επιδοσεων και Αξιοπιστιας εδω.  

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!