Ενα απο τα πιο επιτυχημενα μοντελα της
Mercedes-Benz διαχρονικα, με πωλησεις ανω των 10,5 εκατομμυριων μοναδων απο
το 1982, η νεα C-Class, παρουσιαστηκε πριν απο λιγο καιρο σε δυο διαφορετικες
εκδοσεις αμαξωματων – Sedan και Estate και ολα ειναι ετοιμα να τις υποδεχτουμε στις εκθεσεις των
Εξουσιοδοτημενων Διανομεων της χωρας μας το καλοκαιρι του 2021.
Η νεα C–Class ειναι η πρωτη κλασικη σειρα μοντελων της Mercedes–Benz που εξηλεκτριζεται πληρως. Με ενσωματωμενη
μιζα-δυναμο και ηλεκτρικο συστημα οχηματος 48 Volt, θετει νεα προτυπα στον τομεα της βιωσιμοτητας. Καθως η C–Class αποτελει παραδοσιακα μια απο τις σειρες
μοντελων της Mercedes–Benz με τις υψηλοτερες πωλησεις, ο συστηματικος
εξηλεκτρισμος εχει σημαντικο αντικτυπο στο αποτυπωμα ανθρακα της εταιρειας. Εκτος
αυτου ομως, εχουν γινει πολλες ακομα τεχνικες βελτιωσεις, οι οποιες περιλαμβανουν
πληθος στοιχειων προαιρετικου εξοπλισμου, οπως π.χ. το DIGITAL LIGHT και το συστημα διευθυνσης πισω αξονα. Τα
μοντελα Sedan και Estate ειναι απο σημερα διαθεσιμα προς παραγγελια και
θα εμφανιστουν στις εκθεσεις των Εξουσιοδοτημενων Διανομεων το καλοκαιρι του
2021.
Η νεα C–Class με τις δυναμικες αναλογιες της δινει την εντυπωση οτι κινειται ακομη κι
οταν ειναι σταματημενη, χαρη στον συνδυασμο κοντου μπροστινου προβολου, μακρυ
μεταξονιου και πισω προβολου. Το σπορ καπο του κινητηρα με τους εντονους
ογκους τονιζει την παρορμηση του αυτοκινητου για κινηση. Συγκριτικα με το
προηγουμενο μοντελο, που ειχε ιδιαιτερα πολυτελη διαμορφωση στο εσωτερικο του,
η νεα C–Class εξελισσει ακομη περισσοτερο την εννοια της συγχρονης πολυτελειας, ηδη
απο τη βασικη της εκδοση στην Ελλαδα. Το εσωτερικο υιοθετει σημαντικα
χαρακτηριστικα απο τη νεα S–Class, προσθετοντας επιπλεον μια σπορ πινελια.
Εξωτερικα, στο μπροστινο τμημα δεσποζει η χαρακτηριστικη επενδυση του ψυγειου
της μαρκας, με το αστερι στο κεντρο του. Η σχεδιαση του πισω τμηματος ειναι
χαρακτηριστικη ενος sedan της Mercedes–Benz, με τα πισω φωτα να κερδιζουν τις εντυπωσεις, αφου στην εκδοση αυτη τα φωτιστικα
σωματα απεκτησαν σχεδιαση δυο τμηματων για πρωτη φορα στη C–Class, με τις λειτουργιες φωτισμου να μοιραζονται μεταξυ των φωτων στο
πλευρικο τοιχωμα και των φωτων στο καπο του πορτ-μπαγκαζ. Η εμφανιση του πισω
τμηματος ολοκληρωνεται ομορφα με διακοσμητικα στοιχεια στον πισω προφυλακτηρα
που διατιθενται προαιρετικα η σε συνδυασμο με την εκαστοτε γραμμη εξοπλισμου.
Αντιστοιχα, η ποιοτητα στη διαμορφωση του εσωτερικου χωρου αποτυπωνεται
μεχρι την τελευταια λεπτομερεια. Το ταμπλο οργανων ειναι χωρισμενο σε δυο
τμηματα: το επανω τμημα διαθετει νεους, επιπεδους στρογγυλους αεραγωγους που
θυμιζουν τα αεροδυναμικα καλυμματα των κινητηρων αεροσκαφων, ενω το κατω
τμημα συνισταται σε μια ενιαια επιφανεια με πολυτελη διακοσμητικα στοιχεια, η
οποια εκτεινεται ομοιομορφα απο την κεντρικη κονσολα μεχρι το ταμπλο οργανων
χωρις καμια παρεμβολη. Η εμφαση στον οδηγο αναδεικνυει τη σπορ σχεδιαση: το
ταμπλο οργανων και η κεντρικη οθονη εχουν μια ελαφρια κλιση εξι μοιρων προς
τον οδηγο.
Η μεταβαση προς την ψηφιοποιηση αντανακλαται και στην κεντρικη, OLED
οθονη αφης, η οποια επιτρεπει τον ελεγχο των λειτουργιων του αυτοκινητου και
μοιαζει να αιωρειται πανω απο τη διακοσμητικη επιφανεια της κονσολας. Οπως το ταμπλο οργανων, ετσι και η οθονη
εχει ελαφρια κλιση προς τον οδηγο. Επιπλεον, επιτυγχανει το απολυτο μαυρο με
αυτοφωτιζομενα pixel.
Οι δυο μεγαλες αυτες οθονες εχουν η μεν του οδηγου διαγωνιο 12,3 ιντσων
(31,2 cm), η δε κεντρικη οθονη 11,9 ιντσων (30,2 cm) και περιλαμβανονται και οι δυο στον βασικο εξοπλισμο του οχηματος!
Τοσο η οθονη οδηγου οσο και η οθονη πολυμεσων προσφερουν μια ολοκληρωμενη
αισθητικη εμπειρια. Η εμφανιση τους μπορει να εξατομικευθει επιλεγοντας
αναμεσα σε τρια στιλ ενδειξεων και τρεις τροπους λειτουργιας. Σε συνδυασμο με
οποιαδηποτε γραμμη εξοπλισμου, ο βασικος εξοπλισμος της νεας C–Class περιλαμβανει ατμοσφαιρικο φωτισμο με οπτικες ινες.
Ο βασικος
|