Άκου για πρώτη φορά το μοτέρ της νέας Supra!

Στην \”Πρασινη Κολαση\”, αυτες τις μερες, η Toyota και η BMW δοκιμαζουν το νεο μοντελο που εχουν αναπτυξει απο κοινου και θα αποτελεσει το revival της Supra για τη μια και τη Ζ5, για την αλλη πανω στην κοινη, πισωκινητη πλατφορμα.
Το κοινο μοντελο δοκιμαζεται στο Nurburgring

Και επειδη, οχι μονο η Toyota χρειαζεται εναν \”αντιπαλο\” για τα Nissan GT-R και Honda NSX, αλλα κυριως γιατι η Supra εχει πολλους και φανατικους φαν ανα τον πλανητη, το βαρος πεφτει στην ιαπωνικη πλευρα. Περα απο τα looks -για τα οποια δεν μπορουμε να εξαγουμε ασφαλες συμπερασμα, μιας και το αυτοκινητο της δοκιμης ειναι βαρια καμουφλαρισμενο με αυτοκολλητα, πλαστικα και ψευτικα φαναρια- το ενδιαφερον ολων στρεφεται στον κινητηρα. Τι θα φοραει;
Με βαρυ καμουφλαζ το πρωτοτυπο, αλλα τουλαχιστον μπορουμε να καταλαβουμε οτι στο μεγεθος, η νεα Supra δεν θα εχει καμια σχεση με την παλια

Οι πληροφοριες, τις οποιες εχεις διαβασει εδω και πολυ καιρο στο TopSpeed.gr, αναφερουν οτι ο ισχυροτερος κινητηρας που θα χρησιμοποιει η Supra, εχει ηδη εξελιχθει απο την Toyota, με κωδικο 943F. Αν και για τον κυβισμο δεν γνωριζουμε, μαθαινουμε πως προκειται για εναν -σχεδιασμενο απο λευκο χαρτι- twin turbo V6, ο οποιος φερεται να αποδιδει περιπου στους 400 ιππους και 300 lb-ft ροπης. Εδω να προσθεσουμε οτι η BMW φερεται να εχει αποφασισει να φοραει στην κορυφαια εκδοση της Z5 εναν τριλιτρο εξακυλινδρο twin turbo, με αλλα 3λιτρα και 2λιτρα συνολα να ακολουθουν αργοτερα.
Rendering απο ιαπωνικο περιοδικο για τη νεα Supra. 

Στο spy video απο τo Nurburgring, εχουμε τη μαλλον σπανια ευκαιρια να ακουσουμε, εστω και αμυδρα, αναμεσα σε αεροδυναμικους θορυβους και \”τσιριγματα\” ελαστικων, πως θα ακουγεται η νεα Supra. Οι πρωτες εκτιμησεις κανουν λογο για εξακυλινδρο, υπερτροφοδοτουμενο. Θα ειναι ομως σε διαταξη V, η straight six;

[youtube=https://www.youtube.com/watch?v=85qbZZbaULE&w=320&h=266]

Πριν αρχισεις να γκρινιαζεις και να λες διαφορα περι \”προσβολης της αυθεντικης Supra\”: Συνδυαστικα, με το υβριδικο μοτερ των 138 ιππων που εχει αναπτυξει η ιαπωνικη φιρμα για την κοινη πλατφορμα, θα μιλαμε για μια Supra αποδοσης 538 ιππων. Το κοινο μοντελο θα εχει πληρως αλουμινενιο σασι με \”σωμα\” απο ανθρακονημα. Και βαρος κατω των 1.500 κιλων.
 

 Η τελευταια γενια της Supra ηταν τοσο εντυπωσιακη που, ομολογουμενως η Toyota εχει αρκετα δυσκολο εργο στο να φτιαξει εναν αξιο συνεχιστη του ονοματος

Οι διαστασεις των δυο αυτοκινητων που προκυπτουν απο τη συνεργασια θα \”περιπου οσο το μεγεθος μιας 911\”, με μηκος μικροτερο απο τα 4.500 mm και πλατος λιγοτερο απο τα 1,840 mm, υψος κατω των 1,340 mm, ενω το μεταξονιο θα ειναι μικροτερο απο 2,500 mm. Ετσι, το μοντελο που προκυπτει ειναι μικροτερο απο το FT-1 concept και την τελευταια γενια της Supra, αλλα λιγο μεγαλυτερο απο την υπαρχουσα Z4. 
ΟΚ, δεκτο: Δεν τα φτιαχνουν πια οπως παλια

Οι πληροφοριες θελουν το κοινο project να εχει ολοκληρωθει πριν απο το 2018.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!