Εκτος αυτων, οι ανθρωποι της μαρκας υποσχονται πως… αρκει μια βολτα, για να καταλαβει κανεις οτι το νεο Kuga ειναι απολαυστικο στην οδηγηση και πιο ανθρωποκεντρικα σχεδιασμενο απο ποτε. Φυσικα, εχει γινει μεγαλη δουλεια στην εκπομπη ρυπων και στην οικονομια, καθως διατιθεται σε εκδοση με καταναλωση απο 1,4 lt/100 km, καθως και στον διαθεσιμο εξοπλισμο. Ειναι διαθεσιμο σε τιμες απο 26.272 ευρω, με χρηματοδοτικο (\”MyKuga\”) απο τη Ford Finance το οποιο ειναι προσαρμοσιμο, ενω προσφερει τους πλεον προνομιακους ορους με προκαταβολη απο 0%, επιτοκιο απο 1% και διαρκεια αποπληρωμης εως 84 μηνες.
Στη χωρα μας, το νεο Kuga ειναι διαθεσιμο σε πεντε επιπεδα εξοπλισμου (Trend, Titanium, ST-Line, ST-LineX και Vignale), που συνδυαζονται με μια υπερ-πληρη γκαμα εκδοσεων κινητηρων και κιβωτιων ταχυτητων. Αναλυτικοτερα, το νεο Ford Kuga διατιθεται στην Ελλαδα με κινητηρα βενζινης 1.5 L EcoBoost 150PS, 6-ταχυτο μηχανικο κιβωτιο ταχυτητων και κινηση στους εμπρος τροχους, πετρελαιοκινητηρα 1.5L EcoBlue 120PS, 6-ταχυτο μηχανικο η 8-ταχυτο αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων και κινηση στους εμπρος τροχους, καθως και πετρελαιοκινητηρα 2.0LEcoBlue 190PS, 8-ταχυτο αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων και κινηση σε ολους τους τροχους.
Το μοντελο, κατασκευαζεται με τον 1,5 Ecoboost βενζινης με 120 και 150 ιππους (με εξαρι χειροκινητο κιβωτιο) και σε πετρελαιο με τον 1,5 Ecoblue (με εξαρι χειροκινητο η σειριακο 8 σχεσεων) με τους 120 ιππους, καθως και τον διλιτρο Ecoblue (αποκλειστικα με το σειριακο) με τους 190 ιππους, ενω διατιθεται και σε υβριδικες εκδοσεις: Με τον 2λιτρο Ecoblue 150 ιππων και σε plug in hybrid με 2,5λιτρο βενζινης, συνολικης αποδοσης 225 ιππων. Το μοντελο ειναι διαθεσιμο σε προσθιοκινητες και AWD εκδοσεις.
Σε ο,τι αφορα τα διαθεσιμα στην ελληνικη αγορα μοτερ, ο 3κυλινδρος κινητηρας βενζινης EcoBoost ειναι κατασκευασμενος εξολοκληρου απο αλουμινιο και διαθετει ενα πληθος απο συγχρονες τεχνολογιες οπως ο συνδυασμος αμεσου και εμμεσου ψεκασμου καυσιμου, ο ανεξαρτητος (διπλος) χρονισμος βαλβιδων και η τεχνολογια απενεργοποιησης κυλινδρου της Ford – πρωτια για την αυτοκινητοβιομηχανια – που μπορει αυτοματα να απενεργοποιησει εναν απο τους κυλινδρους οταν δεν ειναι απαραιτητη ολη η ισχυς.
Οι κινητηρες πετρελαιου EcoBlue της Ford προσφερουν κορυφαια οικονομια, ενω παραλληλα διαθετουν ομαλη και αθορυβη λειτουργια χαρη στο συστημα ψεκασμου καυσιμου υψηλης πιεσης που ανταποκρινεται ταχυτερα και ψεκαζει το καυσιμο με μεγαλη ακριβεια. Παραλληλα, ο υπερσυμπιεστης χαμηλης αδρανειας που ειναι κατασκευασμενος απο υλικα αεροδιαστημικης τεχνολογιας προσφερει ταχυτερη, καλυτερα ελεγχομενη αποκριση του turbo και ισχυρο τραβηγμα απο τις χαμηλες στροφες.
Το νεο Kuga ειναι το πρωτο μοντελο της Ford που θα προσφερεται σε plug-in υβριδικη (PHEV), ηπια υβριδικη (mHEV) και πληρως υβριδικη (FHEV) τεχνολογια. Με τις πληρως υβριδικες εκδοσεις να ειναι διαθεσιμες αργοτερα μεσα στη χρονια, το νεο Kuga λανσαρεται στην ελληνικη αγορα αρχικα ως:
Plug-in υβριδικη εκδοση (PHEV) με τον βενζινοκινητηρα 2.5L Duratec 225 PS, αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων CVT και κινηση στους εμπρος τροχους
Ηπια υβριδικη εκδοση (mHEV) με τον πετρελαιοκινητηρα 2.0LEcoBlue 150 PS, με 6-ταχυτο μηχανικο κιβωτιο ταχυτητων και κινηση στους εμπρος τροχους
Το νεο Kuga Plug-In Hybrid αποδιδει 225 ιππους και προσφερει αυτονομια κινησης αμιγως με το ηλεκτρικο μοτερ για αποσταση εως 72 km NEDC (56 km WLTP). Παραλληλα, διαθετει καταναλωση απο 1,2 l/100 km NEDC (απο 1,4l/100 km WLTP) και εκπομπες CO2 απο 26 g/km NEDC (απο 32 g/km WLTP). Η μπαταρια του συστηματος μπορει να φορτιστει πληρως και με συνδεση σε εξωτερικη ηλεκτρικη παροχη 230-volt σε λιγοτερο απο 6 ωρες.
Το ηπια υβριδικο Kuga αξιοποιει την τεχνολογια mHEV της Ford συνδυαζοντας τη με τον πετρελαιοκινητηρα 2.0L EcoBlue των 150 ιππων για ακομα μεγαλυτερη αποδοση. Η εκδοση EcoBlue Hybrid του νεου Ford Kuga χρησιμοποιει μια ενσωματωμενη γεννητρια ρευματος η οποια ειναι ταυτοχρονα και ηλεκτρικο μοτερ που συνεπικουρει στην κινηση του αυτοκινητου.
Χωροι
Το νεο Ford Kuga διακρινεται στους τομεις της ανεσης και των διαθεσιμων χωρων, με τον καλυτερο στην κατηγορια αερα για τα ποδια των πισω επιβατων και την κορυφαια στο ειδος χωρητικοτητα του χωρου αποσκευων να επιτυγχανονται με την υιοθετηση μιας συρομενης δευτερης σειρας καθισματων, που μετακινειται ευκολα προς τα εμπρος η προς τα πισω σε μια διαδρομη μηκους 150 mm. Παραλληλα, μια εξυπνη εταζερα μεγιστοποιει την πρακτικοτητα, αφου μπορει να προσαρμοζεται αυτοματα στον ογκο των αποσκευων. Το ελαστικο υλικο απο το οποιο ειναι κατασκευασμενη, το ευκαμπτο πλαισιο της και ο ιδιαιτερος τροπος στερεωσης της στην πισω πορτα της επιτρεπουν να παραμενει μονιμα στη θεση της χωρις να εμποδιζει το κλεισιμο της πισω πορτας ανεξαρτητα απο τον ογκο των αποσκευων.
Τεχνολογιες αυτονομης οδηγησης και ασφαλεια 5 αστερων
Το νεο Ford Kuga διαθετει ολα τα συγχρονα συστηματα παθητικης ασφαλειας που σε συνδυασμο με την ισχυρη δομη αμαξωματος προσφερουν στον οδηγο του ασφαλεια 5 αστερων, συμφωνα με τα αποτελεσματα του ανεξαρτητου οργανισμου EuroNCAP.
Επιπλεον, οι τεχνολογιες αυτονομης οδηγησης επιπεδου 2 που το νεο Kuga διαθετει κατω απο την «ομπρελα» με την ονομασια FordCo-Pilot360, βελτιωνουν την προστασια, την οδηγηση και το παρκαρισμα, και ειναι σχεδιασμενες για να κανουν την οδηγικη εμπειρια πιο ανετη, λιγοτερο απαιτητικη και ασφαλεστερη. Τετοιες τεχνολογιες ειναι το Adaptive Cruise Control (ACC) με συστημα Stop&Go, το Speed Sign Recognition, το Lane-Centring, το Road Edge Detection, αλλα και το Pre-Collision Assist με Pedestrian και CyclistDetection.
Πρωτοποριακες τεχνολογιες διασυνδεδεμενου αυτοκινητου
Το νεο Ford Kuga διαθετει ενα ενσωματωμενο modem που του επιτρεπει να ειναι μονιμα συνδεδεμενο στο internet. Με αυτο τον τροπο, ο οδηγος του νεου Ford Kuga μπορει μεσα απο την εφαρμογη FordPass να κλειδωνει και να ξεκλειδωνει το αυτοκινητο απο μακρια, να ελεγχει την σταθμη καυσιμου και τη φορτιση της μπαταριας, η να λαμβανει πληροφοριες για την κατασταση του αυτοκινητου, οπως για παραδειγμα για την πιεση των ελαστικων.