Από 117.900 ευρώ η νέα BMW M5

Η BMW εκανε (παλι) το θαυμα της και παρουσιασε τη νεα καταπληκτικη Μ5, επιβεβαιωνοντας τις πληροφοριες του TopSpeed.gr τοσο για το κινητηριο συνολο, οσο και για το γεγονος οτι ειναι τετρακινητη, με δυνατοτητα μεταφορας του 100% της κινησης στους πισω τροχους μονο.
Η βαυαρικη κυρια θα ειναι διαθεσιμη για παραγγελια απο τον Σεπτεμβριο, στην τιμη των €117.900, και οι παραδοσεις θα ξεκινησουν την ανοιξη του 2018. Την ημερομηνια που θα ξεκινησουν οι πωλησεις του στανταρ μοντελου M5, εχει προγραμματιστει το λανσαρισμα της BMW M5 First Edition.
Προκειται για μια ειδικη εκδοση με περιορισμενη παρτιδα παραγωγης 400 οχηματων σε ολο τον κοσμο –η οποια ειναι βαμμενη σε BMW Individual Frozen Dark Red Metallic, φερει αποκλειστικο εξοπλισμο και κοστιζει €19.500 επιπλεον σε σχεση με το στανταρ μοντελο.
Κατω απο το καπο της καινουριας BMW M5 κρυβεται ενας πανισχυρος, αλλα και οικονομικος στην καταναλωση κινητηρας 4.4L V8 bi-turbo, τεχνολογιας M TwinPower Turbo.Η αποδοση του ειναι 41 kW/600 hp στις 5.600 – 6.700 rpm, ενω η θηριωδης ροπη 750 Nm ειναι στη διαθεση του οδηγου απο τις 1.800 rpm μολις, και παραμενει διαθεσιμη μεχρι τις 5.600 rpm. Σε ο,τι αφορα τις καταναλωσεις και τις εκπομπες ρυπων, στον μικτο κυκλο καταναλωνει 10,5 l/100 km, ενω οι εκπομπες CO2 στο μικτο κυκλο ειναι 241 g/km.
Οι μηχανικοι του τμηματος M προχωρησαν σε σημαντικες βελτιωσεις του κινητηρα του απερχομενου μοντελου. Για παραδειγμα, νεοι υπερσυμπιεστες, εχουν υπερ αποδοτικη ψυξη αερα υπερπληρωσης και αυξημενη πιεση ψεκασμου καυσιμου αυξανουν την ισχυ και κυριως, τη ροπη. Μια ηλεκτρονικα χαρτογραφημενη, αντλια λαδιου πληρως μεταβλητης παροχης διασφαλιζει την απαιτουμενη τροφοδοσια στη νεα BMW M5, ακομα και στην πιστα. Οι εντυπωσιακες επιδοσεις του αυτοκινητου μιλανε απο μονες τους: Επιταχυνση 0 – 100 km/h σε 3,4 δευτ., 0 – 200 km/h σε 11,1 δευτερα. Η τελικη ταχυτητα περιοριζεται στα 250 km/h απο τον ηλεκτρονικο κοφτη, ενω το προαιρετικο M Driver’s Package μπορει να παρατεινει την απολαυση μεχρι τα 305 km/h.
Ομως, τα μεγαλα νεα δεν ειναι (μονο) στις επιδοσεις της Μ5, τις οποιες ουτως η αλλως ολοι περιμεναμε οτι θα ειναι εκρηκτικες. Αλλα στο συστημα AWD, M xDrive, που δημιουργησε η BMW M GmbH  για την κατηγορια υψηλων επιδοσεων. Αυτο, χρησιμοποιει κεντρικο κιβωτιο τετρακινησης με πολυδισκο συμπλεκτη και κατανεμει την ισχυ μεταβλητα μεταξυ εμπρος και πισω αξονα, αναλογα με τις απαιτησεις. Ενα ακομα συστατικο κορυφαιας προσφυσης σε ολες τις οδικες και καιρικες συνθηκες ειναι το Active M Differential στον πισω αξονα, που επισης λειτουργει μεταβλητα και προσφερει ποσοστο εμπλοκης απο 0 εως 100%.
 

Ο χαρακτηρας του M xDrive ρυθμιζεται συμφωνα με τις επιθυμιες του οδηγου, που μπορει να επιλεξει απο πεντε διαφορετικα σεταρισματα, αναλογα με τους συνδυασμους των DSC modes (DSC on, MDM, DSC off) και των M xDrive modes (4WD, 4WD Sport, 2WD). Στο βασικο σεταρισμα, με ενεργοποιημενο το DSC (Dynamic Stability Control) και 4WD, το συστημα επιτρεπει ελαφρα ολισθηση των πισω τροχων κατα την επιταχυνση στην εξοδο των στροφων – επομενως παιζει σημαντικο ρολο στη σπορ ευελιξια της νεας BMW M5.
Στο M Dynamic mode (MDM, 4WD Sport), το M xDrive επιτρεπει ελεγχομενες υπερστροφες ισχυος (drifts). Τα τρια M xDrive modes με το DSC απενεργοποιημενο προοριζεται για ενθουσιωδεις οδηγους και κυριως για χρηση στην πιστα. Εδω, ο οδηγος μπορει να επιλεξει απο τρια σεταρισματα που περιλαμβανουν και αμιγη πισω κινηση (2WD). Το συγκεκριμενο προγραμμα παρεχει δυνατοτητα επιλογης της γωνιας ντριφταρισματος, για γνησια οδηγικη απολαυση.
Η νεα BMW M5 μεταφερει ολη αυτη την κινητηρια ισχυ μεσω ενος ειδικα χαρτογραφημενου οκταταχυτου κιβωτιου M Steptronic με Drivelogic. Σε D mode προσφερει την ανεση και ευκολια των πληρως αυτοματων αλλαγων σχεσεων, αλλα μπορει να αλλαξει σε σειριακη λειτουργια με μηχανικες αλλαγες, μεσω του κομψου επιλογεα στην κεντρικη κονσολα η των χειριστηριων του τιμονιου (paddles). Με το Drivelogic, τα χαρακτηριστικα του κιβωτιου ρυθμιζονται συμφωνα με τις προσωπικες προτιμησεις του οδηγου. Για χρηση στην πιστα, το οκταταχυτο M Steptronic αλλαζει ταχυτητες σαν αστραπη, προσφεροντας στη νεα BMW M5 εξαιρετικη ευελιξια και δυναμικη αισθηση.
Η αναρτηση της νεας BMW M5 ειναι ομοιως σχεδιασμενη με στοχο τη μεγιστη προσφυση σε καθημερινη χρηση και τις υψηλες δυναμικες επιδοσεις στην πιστα. Οπως ο κινητηρας, το κιβωτιο και το συστημα M xDrive, το συστημα βελτιωθηκε απο ειδικους και οδηγους αγωνων, μεταξυ αλλων, στην πιο απαιτητικη πιστα δοκιμων σε ολο τον κοσμο – στο Nürburgring Nordschleife. Προηγμενα ενισχυτικα στοιχεια μπροστα και πισω, διασφαλιζουν μια εξαιρετικα ακαμπτη δομη αμαξωματος και αμεση πληροφορηση απο το αυτοκινητο (feedback), κυριως σε εντονα σπορ οδηγικο στυλ.

Ο οδηγος μπορει να επιλεγει μεταξυ των Comfort, Sport και Sport Plus modes για το συστημα Variable Damper Control (VDC) – που εχει ρυθμιση ειδικη για Μ – και το συστημα διευθυνσης M Servotronic. Τα χαρακτηριστικα του κινητηρα διαμορφωνονται συμφωνα με τις προτιμησεις του οδηγου μεσω των Efficient, Sport και Sport Plus modes. Μεσω των δυο μπουτον M1 και M2 στο δερματινο τιμονι M αποθηκευονται δυο σεταρισματα, συνδυαζοντας τις προτιμησεις του οδηγου για κινητηρα, κιβωτιο και αναρτηση και τα M xDrive mode, το DSC mode και τις ρυθμισεις του Head-Up-Display. Ο οδηγος ενεργοποιει το σεταρισμα που προτιμα πιεζοντας το σχετικο μπουτον.

Το αμαξωμα της νεας BMW M5 περιλαμβανει αναβαθμισεις σε σχεση με το στανταρ μοντελο της Σειρας 5, ωστε να ανταπεξερχεται στις υψηλοτερες προκλησεις. Οι μηχανικοι του τμηματος M εχουν επανασχεδιασει τα φαρδυτερα εμπρος πλαϊνα πανελ και το ενθετο του εμπρος προφυλακτηρα, ωστε να συμπεριλαβουν μεγαλυτερα ανοιγματα για τον αερα που τροφοδοτει τα συστηματα ψυξης και τα φρενα. Νεος ειναι και ο πισω διαχυτης. Οι τεσσερις αποληξεις του συστηματος εξαγωγης υποδηλωνουν οπτικα την πλουσια ισχυ της BMW M5 και παραγουν τον καταλληλο σπορ ηχο, μεσω των πεταλουδων ελεγχου. Ο οδηγος μπορει με ενα μπουτον να ρυθμισει τον ηχο του κινητηρα συμφωνα με τις επιθυμιες του.

Το καπο, σχεδιασης Μ, κατασκευαζεται απο αλουμινιο και φερει εντυπωσιακες αναγλυφες γραμμες, που εκτεινονται μεχρι την οροφη απο CFRP – στανταρ στοιχειο της νεας M5. Με την μειωση βαρους που επιτυγχανεται χαρη στην οροφη CFRP και αλλα εξαρτηματα οπως το συστημα εξατμισης, η νεα BMW M5 με M xDrive AWD ειναι ελαφρυτερη απο την προκατοχο της.

Η νεα BMW M5 φερει στανταρ συνθετικα φρενα M, που ειναι ελαφρυτερα απο τα αντιστοιχα απο χυτοσιδηρο και επομενως μειωνουν το βαρος του αυτοκινητου. Με μπλε εξαπιστονες δαγκανες μπροστα και μονοπιστοντες πλευστες πισω, συν διατρητα, εσωτερικα αεριζομενα δισκοφρενα παντου, τα συνθετικα φρενα M παρεχουν την ισχυ ακινητοποιησης που αρμοζει στις δυναμικες ικανοτητες του αυτοκινητου. Τα προαιρετικα carbon φρενα M, που αναγνωριζονται απο τις χρυσαφι δαγκανες και εξοικονομουν επιπλεον 23 kg απο το βαρος της M5, αντεχουν ακομα σε πιο δυσκολες συνθηκες.

Η νεα BMW M5 εξοπλιζεται στανταρ με γυαλισμενες 19αρες ζαντες με πεντε διπλες ακτινες (εμπρος: 9.5 x 19, πισω: 10.5 x 19) σε Orbit Grey και ειδικα ελαστικα M (εμπρος: 275/40 R 19, πισω: 285/40 R 19). Ζαντες 20 ιντσων διατιθενται προαιρετικα (εμπρος: ελαστικα 275/35 R 20 σε ζαντες 9.5 x 20, πισω: ελαστικα 285/35 R 20 σε ζαντες 10.5 x 20). Ο στανταρ εξοπλισμος της νεας BMW M5 περιλαμβανει δερματινα καθισματα Merino και M με ηλεκτρικη ρυθμιση. Η λιστα προαιρετικων επιλογων περιεχει νεα καθισματα Μ πολλαπλων λειτουργιων, με δομη τυπου μπακετ και ακομα καλυτερη πλευρικη στηριξη.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!