Γιατί η Alfa Romeo Giulia θέλει το σκαλπ της Μ3

Επιτελους: Αν η Giulietta σηματοδοτησε τη νεα πορεια της Alfa Romeo, η Giulia ειναι μακραν το σημαντικοτερο αυτοκινητο που δημιουργει η ιταλικη φιρμα τις τελευταιες δεκαετιες. Αυτη, δεν ειναι η αντικαταστατρια της 159. Ειναι μια Maserati Ghibli μεταμφιεσμενη σε Alfa Romeo. Ειναι η ενσαρκωση των ονειρων και των… προσευχων ολων των Alfisti του κοσμου.


Η νεα Giulia δεν \”εσπασε\” τυχαια το Ιντερνετ παγκοσμιως. Γιατι φερνει αυτο το \”κατι\” απο τις παλιες, καλες Alfa. Και πρωτα, την κινηση στο πισω διαφορικο (θα υπαρχει και τετρακινηση σαν option σε μερικες εκδοσεις\”.

Τα νεα γινονται ολα και καλυτερα: Η κορυφαια εκδοση της Giulia, η Quadrifoglio Verde, θα φορα εναν 3λιτρο twin-turbo V6 “εμπνευσμενο απο την τεχνολογια της Ferrari” κινητηρα που βγαζει 503bhp η 510bhp. Τα πρωτα 100 απο σταση θα ερχονται σε μολις 3,9 δευτερολεπτα.

Σου χω κι αλλα, με τα οποια θα την ερωτευτεις ακομα περισσοτερο: Η QV (την οποια θα δεις και ακουσεις στο βιντεο που σου εξασφαλισαμε, στην ενοτητα Videos) θα ζυγιζει περιπου 1.500 κιλα, θα εχει κατανομη βαρους 50:50 και διαφορες τεχνολογικες καινοτομιες που θα της δινουν τρελο κρατημα. Οπως αντιλαμβανεσαι, η Alfa απλα θελει να παρει το σκαλπ της BMW M3 και, ενδεχομενως και καποιου αλλου Γερμανου (Audi, για σενα χτυπα η καμπανα).

Για τις μικροτερες εκδοσεις της Giulia δεν υπαρχει ακομα πληροφορηση. Αλλωστε, η Alfa Romeo ξερει για τα καλα οτι τρυπωσε τον ερωτα στο μυαλο μας με αυτο το μοντελο. Well done Alfa. Break the Internet, Giulia… 

Αλλα, ας δουμε καποιες απο τις \”λεπτομερειες\” που η Alfa λεει οτι θα κανουν τη διαφορα: 
 

Η κατανομη βαρους 50/50: Για να μπορεσουν να ισορροπησουν ιδανικα τα βαρη, ο κινητηρας και τα μηχανικα μερη ειναι τοποθετημενα μεταξυ των δυο αξονων. Αυτος ειναι ο λογος που η Giulia εχει πολυ μικρους προβολους, ενα μακρυ καπο και εμπρος φτερα, ενα τοποθετημενο προς τα πισω χωρο επιβατων που «καθεται» επανω στους κινητηριους τροχους και μυωδη πισω φτερα τα οποια μαρκαρουν οπτικα το σημειο οπου εξαπολυεται η ισχυς στον δρομο. Ολα αυτα μεταφραζονται σε ενα πολυ γενναιοδωρο μεταξονιο – το μακρυτερο στην κατηγορια του – το οποιο ομως περιεχεται σε ενα απο τα πιο συμπαγη αμαξωματα.

Ο οδηγοκεντρικος χαρακτηρας: Στο εσωτερικο του αυτοκινητου, τα παντα ειναι ξεκαθαρα, ουσιαστικα και συγκεντρωμενα γυρω απο τον οδηγο, οπως τα κουμπια ελεγχου που ειναι ομαδοποιημενα επανω στο μικρο βολαν του τιμονιου το οποιο ειναι σχεδιασμενο ετσι ωστε να προσαρμοζεται σε ολα τα στιλ οδηγησης. Η θεση του οδηγου εχει «κοπει» σαν ενα υφασμα με ενα διαγωνιο τουνελ, ενα ελαφρα κυματιστο ταμπλο και εξυπνα προσανατολισμενα οργανα τα οποια δινουν την αισθηση ενος κουστουμιου κομμενου και ραμμενου στα μετρα της με χειροποιητη φροντιδα και πολυτιμα υλικα: ανθρακονηματα, ξυλο και υφασματα που εχουν επιλεγει για την ικανοποιηση που παρεχουν στην οραση και την αφη και εχουν συναρμολογηθει με τετοιο τροπο που να κανουν ορατη την ανθρωπινη παρεμβαση.Ολα τα κυρια κουμπια ελεγχου ειναι ενσωματωμενα στο βολαν του τιμονιου οπως σε ενα αυτοκινητο της Formula 1, ενω η αλληλεπιδραση ανθρωπου-μηχανης ελεγχεται  απο δυο απλους, φιλικους στην χρηση περιστρεφομενους επιλογεις, για την ρυθμιση του επιλογεα Alfa DNA και του συστηματος πληροφορησης και ψυχαγωγιας.
Η αναρτηση: Οι αναρτησεις ειναι τοσο κρισιμες για την βελτιστη οδικη συμπεριφορα οσο και η  κατανομη του βαρους. Ειδικοτερα, για τον πισω αξονα εχει επιλεγει μια λυση πολλαπλων συνδεσμων η οποια εγγυαται κορυφαια αποδοση, απολαυστικη οδηγηση και ανεση. Για το εμπρος μερος, αντιθετα, αναπτυχθηκε μια νεα αναρτηση με διπλα ψαλιδια και εικονικο, κατα το ημισυ, αξονα στροφης για να βελτιστοποιησει την λειτουργια του φιλτραρισματος και να εγγυηθει το αμεσο και ακριβες συστημα διευθυνσης. Αυτη η αποκλειστικοτητα της Alfa Romeo διατηρει σταθερη την γωνια caster στις στροφες και μπορει να αντιμετωπισει αποτελεσματικα ισχυροτερες πλευρικες επιταχυνσεις ως αποτελεσμα του παντα ιδανικου ιχνους του τροχου στο οδοστρωμα. Σε καθε κατασταση και σε ολες τις ταχυτητες, οδηγωντας την Alfa Romeo Giulia με το πιο αμεσο συστημα διευθυνσης που υπαρχει ειναι φυσικο και ενστικτωδες.

Ο διπλος συμπλεκτης: Απο το Nissan GT-R και μετα, αν φτιαχνεις σπορ αυτοκινητο και δεν βαζεις διπλο συμπλεκτη, απλα… δεν εχεις φτιαξει σπορ αυτοκινητο. Καινοτομες τεχνικες λυσεις υπαρχουν στη νεα Alfa, οπως το Torque Vectoring με ενα διπλο συμπλεκτη που επιτρεπει στο πισω διαφορικο να ελεγξει την παροχη της ροπης σε καθε ενα τροχο ξεχωριστα. Με αυτο τον τροπο βελτιωνεται η μεταδοση της ισχυος στον δρομο ακομα και σε συνθηκες χαμηλης προσφυσης. Ετσι, η οδηγηση ειναι ασφαλης και απολαυστικη χωρις να χρειαζεται να εξαρταται απο ενα επεμβατικο συστημα ελεγχου ευσταθειας. Το Ολοκληρωμενο Συστημα Φρενων – ενα καινοτομο ηλεκτρομηχανικο συστημα το οποιο συνδυαζει ελεγχο ευσταθειας και ενα παραδοσιακο σερβοφρενο για στιγμιαια αποκριση στο φρεναρισμα και, ως αποτελεσμα αυτου, αποστασεις ακινητοποιησης  που σπανε ολα τα ρεκορ  – εχει υιοθετηθει στην νεα Alfa Romeo.

Τα εξωτικα υλικα: Δεν ειναι μονο ο αλουμινενιος κινητηρας. Για να επιτυχει μια εξαιρετικη σχεση βαρους-ισχυος (σημαντικα μικροτερη απο 3 κιλα ανα ιππο), η Alfa Romeo Giulia συνδυαζει εκπληκτικη αποδοση απο τον κινητηρα και εκτεταμενη χρηση εξαιρετικα ελαφρων υλικων. Για παραδειγμα, εχουν επιλεγει ανθρακονηματα για τον κεντρικο αξονα μεταδοσης της κινησης, το καπο και την οροφη και εχει επιλεγει το αλουμινιο για τον κινητηρα, τα φρενα, τις αναρτησεις (συμπεριλαμβανομενων των εμπρος θολων και των εμπρος και πισω πλαισιων), επιπλεον των πολλων αλλων εξαρτηματων του αμαξωματος, οπως οι πορτες και τα φτερα. Τελος, η οπισθια δοκος ειναι κατασκευασμενη απο κραμα αλουμινιου και πλαστικο.
Για να μειωθει το συνολικο βαρος, το συστημα των φρενων προσαρμοστηκε χρησιμοποιωντας στοιχεια απο αλουμινιο και κεραμικους δισκους, ενω τα καθισματα εχουν ενα δομικο πλαισιο απο ανθρακονηματα. Παρολη αυτη την βελτιστοποιηση του βαρους, το αυτοκινητο εχει  την καλυτερη στρεπτικη ακαμψια στην κλαση του για να εξασφαλισει ποιοτητα σε βαθος χρονου, ακουστικη ανεση και οδηγησιμοτητα ακομα και σε συνθηκες ακραιας καταπονησης.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!