Το Dakar, ενα απο τα πιο δυσκολα ραλι εκτος δρομου στον κοσμο, εφτασε στο δεκατο και τελικο σταδιο του αγωνα, στις 17 Ιανουαριου. Κατα τη διαρκεια του εξαντλητικου ραλι 12 ημερων στο Περου, συμμετειχαν τρια φορτηγα Nissan Navara T1, προδιαγραφων FIA για το Dakar, που κατασκευαστηκαν απο την εταιρεια Red-Lined Adventures, συνεργατιδα της Nissan South Africa σε θεματα marketing.
Οι τρεις συμμετοχες της Red-Lined, αποτελουνταν απο τους Γερμανους (πατερα και γιο) Jurgen και Daniel Schröeder που αγωνιστηκαν με το PS Laser Racing (αρ. 329). Ο Jurgen διαθετει αρκετες γνωσεις και εμπειρια σε αυτου του ειδους τον αγωνα, καθως φετος ετρεξε για ενατη φορα στο Ντακαρ.
Απο το Ντουμπαϊ, ο Thomas Edward Bell και ο συνεργατης και πλοηγος του Patrick McMurren, αγωνιστηκαν με το Sabertooth Motoring Adventure (Νο. 419). Παρολο που ηταν το πρωτο τους Dakar, ηρθαν καλα προετοιμασμενοι, εχοντας κανει προπονηση στο South Africa Cross-Country της φετινης σεζον.
Απο τη Νοτια Αφρικη, οι επιχειρηματιες Shameer Variawa και Zaheer Bodhanya συναγωνιστηκαν με το Shameer Variawa Racing (SVR) (αριθ. 429), στο πρωτο τους Dakar. Παρολο που διαθετουν εμπειρια σε ραλι, εντουτοις ειχαν περιορισμενη εμπειρια στο εδαφος της ερημου, πριν απο τη συμμετοχη τους στη φετινη διοργανωση.
Το φετινο Dakar ξεκινησε με τεχνικο και διοικητικο ελεγχο για 541 αγωνιζομενους και 334 οχηματα (137 μοτοσυκλετες, 26 quads, 130 αυτοκινητα και 41 φορτηγα).
Και οι τρεις ομαδες ξεκινησαν δυνατα και ολοκληρωσαν με επιτυχια το πρωτο σταδιο, οπου οι Bell και McMurren ανεβηκαν απο την 112η στην 81η θεση. Το διδυμο των Schröeder ειχε επισης μια καλη πορεια, φτανοντας στην 71η θεση. Οι Variawa και Bodhanya ξεκινησαν απο την 122η θεση και τερματισαν στην 45η. Ωστοσο, μια ποινη 20 λεπτων για ενα χαμενο σημειο κατα τη διαδρομη, τους “πηγε” πισω στην 101η θεση για την εκκινηση του δευτερου σκελους.
Το πρωτο σκελος του αγωνα ηταν στην περιφερεια Pisco του Περου, πανω σε μια αμμωδη διαδρομη μηκους 84 χλμ που χαρακτηριζεται απο μια λεπτη σκονη αμμου, γνωστη με την ονομασια \”fesh-fesh\”.