Εάν η ζωή ειναι ενα ταξίδι, τότε έχει σημασία τι οδηγούμε, λέει η Mazda

Βλεποντας τα σημερινα αυτοκινητα της Mazda, δεν σου παιρνει πολυ χρονο για να καταλαβεις ποσο εχει βελτιωθει η ιαπωνικη αυτοκινητοβιομηχανια τα τελευταια 15 χρονια. Με συναρπαστικα μοντελα οπως το Mazda3, Mazda6,RX8 και το νεο 2016 Mazda MX-5 Miata, φαινεται οτι το σλογκαν \”Zoom Zoom\” δεν απεικονιζει σωστα την εικονα της μαρκας Mazda στους καταναλωτες. Για αυτον ακριβως το λογο η Mazda εχει ξεκινησει μια νεα διαφημιστικη εκστρατεια με τιτλο «Driving materrs» για να αναδειξει οχι μονο την διασκεδαση και το fun-to-drive πνευμα της μαρκας, αλλα και την ασφαλεια, το στυλ και την οικονομια στα καυσιμα.
Το πρωτο διαφημιστικο στη νεα καμπανια ειναι ενα σποτ 60 δευτερολεπτων που ονομαζεται «Η ζωη ενος οδηγου»  οπου η εστιαση ειναι περισσοτερο στο οτι αυξημενη γκαμα των αυτοκινητων της Mazda συμπληρωνει καθε αναγκη, απο το πρωτο αυτοκινητο αυτοκινητο της οικογενειας, μεχρι το αυτοκινητο για διασκεδαση (λεγε με MX5).

H Mazda ελπιζει οτι οι νεες διαφημισεις θα δημιουργησουν μια «συναισθηματικη συνδεση» μεταξυ των αγοραστων και των αυτοκινητων της. Μενει μονο να δουμε ποτε θα επιστρεψει η Mazda στην Ελλαδα για να οδηγησουμε το νεο ΜΧ5.

.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=t5UjmHOl4pU]

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!