Η επιστροφή της μυθικής BMW 507 του Elvis στο Concours d’Elegance, Pebble Beach


Το BMW Group Classic παρουσιασε το πληρως αναπαλαιωμενο roadster του ‘Βασιλια του Rock’n’Roll’ για πρωτη φορα στο κοινο στη δημοφιλη εκθεση κλασικων αυτοκινητων στην Καλιφορνια.

Η θρυλικη επιστροφη της BMW 507 ειναι γεγονος. Προηγηθηκε μια απο τις πιο θεαματικες ανακαλυψεις κλασικων αυτοκινητων των τελευταιων χρονων. Προκειται για τη BMW 507 που οδηγουσε ο Αμερικανος μουσικος Elvis Presley, ηδη διασημος την εποχη εκεινη σαν “Βασιλιας του Rock’n’Roll”, ενω υπηρετουσε τη στρατιωτικη θητεια του στη Γερμανια. Στη συνεχεια εξαφανιστηκε για σχεδον 50 χρονια και ολοι πιστευαν οτι ειχε χαθει πριν ξαναδει το φως της δημοσιοτητας. Μετα απο σχεδον δυο χρονια σχολαστικων εργασιων αποκαταστασης, το BMW Group Classic παρουσιασε το roadster για πρωτη φορα  στο κοινο. Πληρως αναπαλαιωμενο αποκαλυφθηκε στις 21 Αυγουστου 2016 στο Concours d’Elegance στο Pebble Beach, Καλιφορνια. Η BMW 507 με αριθμο πλαισιου 70079 προσελκυσε τους επισκεπτες της δημοφιλους εκθεσης κλασικων αυτοκινητων οπως ακριβως την εποχη που ο στρατιωτης Elvis Presley παρελαβε το αυτοκινητο στις 20 Δεκεμβριου του 1958: βαμμενη σε Feather White, με αλουμινενιο κινητηρα V8 150 hp, ζαντες με κεντρικο μπουλονι, ασπρομαυρο εσωτερικο και ραδιοφωνο Becker Mexico.


«Η δυνατοτητα να φερουμε τη BMW 507 του Βασιλια του Rock’n’Roll εδω στο Μοναχο για αναπαλαιωση συμφωνα με τις επιθυμιες του προηγουμενου ιδιοκτητη της Jack Castor, ηταν εναν ονειρο που εγινε πραγματικοτητα για ολους τους εμπλεκομενους», σχολιασε ο Ulrich Knieps, Επικεφαλης του BMW Group Classic. «Ηταν ενα απιστευτα συναρπαστικο project. Το αποτελεσμα μας κανει τρομερα υπερηφανους αλλα και ο ιδιος ο Jack αναμφιβολα θα ενιωθε την ιδια συγκινηση». Το καλοκαιρι του 2014, η εκθεση του αυτοκινητου στο BMW Museum οπως ακριβως ανασυρθηκε απο μια αποθηκη  ενθουσιασε τους φιλους των κλασικων αυτοκινητων αλλα παραλληλα πυροδοτησε καποιες ερωτησεις: ηταν πραγματικα καποτε η BMW 507 του Elvis; Θα μπορουσε να μεταμορφωθει αυτο το roadster σε κοσμημα της δεκαετιας του 1950;

Απο το ‘Return to Sender’ στο ‘It’s Now or Never’.

Η κατασταση του διθεσιου ηταν πραγματικη προκληση. Αν και τα εξαρτηματα και αλλα στοιχεια του πρωτου αμαξωματος ηταν σχεδον ολα εκει και ανεπαφα, το roadster ειχε χασει τον κινητηρα και το κιβωτιο του. Ο πισω αξονας ειχε αντικατασταθει με αλλο συστημα αγνωστης προελευσης, η σκουρια ειχε διαβρωσει το πατωμα, τα καθισματα ηταν φθαρμενα και δεν υπηρχε ταμπλο οργανων. Ωστοσο, η γοητεια ενος σπανιου και σαγηνευτικα ωραιου αυτοκινητου υπερτερουσε εναντι των οποιων ελλειψεων και ατελειων, κατι στο οποιο συνετελεσε η φημη και οι μεγαλες επιτυχιες του Elvis Presley. Ενω το roadster επεστρεψε στο Μοναχο με το σλογκαν ‘Return to Sender’, η λυση ηταν αναμφιβολα ‘It’s Now or Never’. Τις εργασιες αναπαλαιωσης ανελαβε το BMW Group Classic. Ειδικοι μεσα απο την εταιρια αλλα και εξωτερικοι συνεργατες ενωσαν τις δυναμεις του και το αποτελεσμα εθεσε νεα προτυπα για την αναπαλαιωση μιας BMW 507.

Ανατρεχοντας στο παρελθον, η ιστορια της BMW 507 του Elvis και η αναπαλαιωση της ειναι καθαρα Rock’n’Roll: σαγηνευτικη οπως οι λικνιζομενοι γλουτοι του ‘Βασιλια’, ενεργοβορα,  κυκλοθυμικη, γεματη απροσδοκητες αλλαγες και ανατροπες. Δεν ειναι απλα μια ιστορια για τον νεαρο GI Elvis Presley. Αλλα και για τον εμπειρο πρωταθλητη αναβασεων Hans Stuck, για φιληδονα χειλη αποτυπωμενα σε λευκη μπογια, εναν συνταξιουχο αεροναυπηγο, μια αποθηκη για κολοκυθες, εναν τεραστιο κινητηρα Chevy, ελαστικα πατακια απο ινες καρυδας και χειρολαβες θυρων απο τρισδιαστατο εκτυπωτη. Και η ιστορια ηδη ξεκινησε τρια χρονια πριν ο ‘Βασιλιας’ ειχε ξεκινησει τη στρατιωτικη θητεια του στον Αμερικανικο Στρατο στη βαση της Εσσης, στη Νοτια Γερμανια.

Ενα εμβληματικο αυτοκινητο μιας σπανιας συλλογης: Η BMW 507 του ‘Βασιλια’.

Η BMW 507 ηταν ανεκαθεν ενα απο τα πιο αποκλειστικα και περιζητητα σπανια μοντελα στην ιστορια της μαρκας με περιορισμενη παραγωγη 254 αντιτυπων το διαστημα μεταξυ 1955 και 1959. Αμεσως μετα την παγκοσμια πρεμιερα του στο Σαλονι Αυτοκινητου της Φρανκφουρτης το 1955, το διθεσιο που υπεγραφε ο σχεδιαστης Albrecht Graf Goertz αποθεωθηκε απο τον Τυπο σαν το ‘Ονειρο απο το Isar’. Διασημοι ιδιοκτητες οπως οι Alain Delon, Ursula Andress και John Surtees συνετελεσαν στο να αναδειχτει σε συμβολο κυρους. Ωστοσο, κανενα αλλο αυτοκινητο αυτης της σειρας δεν απεχτησε τετοιο εμβληματικο χαρακτηρα οπως η BMW 507 που καποτε ανηκε στον Elvis Presley. Το συγκεκριμενο roadster θεωρειτο χαμενο για σχεδον πεντε δεκαετιες. Στην πραγματικοτητα, δεν ειχε καν επιβεβαιωθει ο αριθμος πλαισιου του αυτοκινητου που οδηγουσε ο ‘Βασιλιας’. Υπηρχαν επισης αμφιβολιες για το κατα ποσον ο Elvis Presley ειχε ξαναφερει το αυτοκινητο στην Αμερικη αφου τελειωσε τη στρατιωτικη του θητεια στη Γερμανια, καθως ουδεις γνωριζε τον επομενο ιδιοκτητη του.

Το μυστηριο λυθηκε προσφατα χαρη στους ειδικους των Αρχειων του BMW Group Classic και την Αμερικανιδα δημοσιογραφο Jackie Jouret που εργαζεται στο περιοδικο “Bimmer” στην Καλιφορνια. Το 2006, αυτη ηδη ειχε αρχισει να ψαχνει τα αρθρα που ειχαν γραφτει για τη BMW 507 του Elvis και σε σχετικη βιβλιογραφια για την ιστορια του μοντελου. Κατα τη διαρκεια της ερευνας της, ανακαλυψε μια σημαντικη λεπτομερεια. Διαφορες πηγες τονιζαν το γεγονος οτι η BMW 507 που παραδοθηκε στον Elvis Presley στη Γερμανια δεν ηταν καινουργια αλλα μεταχειρισμενη, και προηγουμενος ιδιοκτητης της ηταν ο οδηγος αγωνων Hans Stuck. Απο το Μαϊο μεχρι τον Αυγουστο του 1958, ο οδηγος γνωστος και σαν Πρωταθλητης Αναβασεων κερδισε σε πολλες αναβασεις σε Γερμανια, Αυστρια και Ελβετια – με μια λευκη BMW 507 με αριθμο πλαισιου 70079 και πινακιδα κυκλοφοριας M–JX 800. Ειναι γεγονος που αποδεικνυεται και απο φωτογραφιες οτι αυτο το roadster εφυγε απο τη γραμμη συναρμολογησης στις 13 Σεπτεμβριου 1957. Λιγες ημερες αργοτερα, παρουσιαστηκε στο Σαλονι Αυτοκινητου της Φρανκφουρτης και οδηγηθηκε κατ’ επαναληψη σε test drives απο τον τυπο. Τον Οκτωβριο του 1957, ο Hans Stuck εφερε το αυτοκινητο στο Σαλονι του Λονδινου και στη συνεχεια ταξιδεψε με το roadster στο Βελγιο, οπου το παρουσιασε στον Βασιλια Baudouin, πριν παει στο Σαλονι Αυτοκινητου του Τορινο. Το καλοκαιρι του 1958, η BMW 507 του Stuck κερδισε το διαγωνισμο καλλιστειων αυτοκινητων στο Wiesbaden και μετα πηρε ενα ρολο στο κινηματογραφικο στουντιο της Βαυαριας  στην ταινια “Hula-Hopp Conny” με τους Cornelia Froboess και Rudolf Vogel.

Το οχημα αυτο περνουσε απο διεξοδικο σερβις στη BMW μετα απο καθε αγωνα, ο κινητηρας ειχε αναβαθμιστει και ειχε εφοδιαστει με νεο κιβωτιο οταν κατεληξε στα χερια ενος εμπορου στη Φρανκφουρτη, το φθινοπωρο του 1958. Ο νεαρος Αμερικανος στρατιωτης Presley ηταν 23 ετων την εποχη εκεινη, και ζητησε να κανει ενα test drive. Ο ‘Βασιλιας’ εντυπωσιαστηκε αμεσως και αποφασισε να αγορασει το αυτοκινητο. Φωτογραφιες της εποχης δειχνουν οτι πινακιδες κυκλοφοριας για εξαγωγη οχηματος ειχαν ηδη τοποθετηθει στη BMW 507. Αργοτερα, ελαβε αδεια κυκλοφοριας απο τον Αμερικανικο στρατο που αλλαζε καθε χρονο. Αυτος ηταν εν μερει ο λογος που η αναζητηση της ταυτοτητας του αυτοκινητου αργοτερα εγινε τοσο περιπλοκη. Οι ειδικοι των Αρχειων του BMW Group Classic δεν ηταν απολυτα σιγουροι για την προελευση του οταν βρηκαν την ασφαλιστικη προσφορα απο το Δεκεμβριο του 1958 που περιειχε τον αριθμο πλαισιου 70079  μαζι με την αδεια κυκλοφοριας στο ονομα του χρηστη: Elvis Aaron Presley.

Το ‘χαϊδεμενο’ αυτοκινητο της Γερμανιας υπεστη ριζικη αλλαγη στις  ΗΠΑ.

Ο Elvis Presley οδηγουσε τη BMW 507 απο το σπιτι του στο Bad Nauheim μεχρι Αμερικανικη Στρατιωτικη Βαση στο Friedberg. Οι θαυμαστριες του παντα τον παρακολουθουσαν και συχνα δημιουργουσαν κλοιο γυρω του. Συχνα αφηναν μηνυματα αγαπης πανω στο roadster με το κραγιον τους. Αυτες οι εκδηλωσεις λατρειας αναμφιβολα δεν ηταν κατι ασυνηθιστο για εναν rock star, ωστοσο εφερναν σε δυσκολη θεση τον Presley σαν νεαρο στρατιωτη. Μια νεα κοκκινη αποχρωση ελυσε το προβλημα.

Το Μαρτιο του 1960, ο Elvis Presley τελειωσε τη στρατιωτικη του θητεια στη Γερμανια. Επιστρεφοντας στους Αμερικανικους αυτοκινητοδρομους, απαρνηθηκε τη γνησια οδηγικη απολαυση μιας ανοιχτης BMW αφου μερικους μηνες αργοτερα συμφωνησε την ανταλλαγη του κοκκινου roadster με αριθμο πλαισιου 70079 με εναν εμπορο της Chrysler στη Νεα Υορκη. Ο εμπορος με τη σειρα του πουλησε το αυτοκινητο αντι εξευτελιστικης τιμης για τα σημερινα δεδομενα (4.500 δολαρια), στο ραδιοφωνικο παραγωγο Tommy Charles. Ο Charles πηγε το αυτοκινητο στην πολη καταγωγης του, Birmingham στην πολιτεια της Alabama, οπου ξεκινησε μια πολυ επιτυχημενη αγωνιστικη καριερα, μια κινηση που αμφισβητηθηκε σε ο,τι αφορα την αυθεντικοτητα. Η BMW 507 απεκτησε ενα κινητηρα της Chevrolet εν οψει της προετοιμασιας της για αγωνες σε πιστα. Λογω του τεραστιου ογκου του κινητηρα καποια εξαρτηματα της βασης του εμπρος πλαισιου επρεπε να αφαιρεθουν. Το κιβωτιο, ο πισω αξονας, και τα οργανα στο cockpit αντικατασταθηκαν. Ο Charles κερδισε εναν αγωνα στη Daytona Beach/Florida με το ριζικα τροποποιημενο roadster και βρεθηκε στη γραμμη εκκινησης αρκετων αγωνων πριν τελικα το πουλησει το 1963.

Δυο ακομα αλλαγες ιδιοκτητη ακολουθησαν και η BMW 507 βρεθηκε στην Καλιφορνια. Ο αεροναυπηγος Jack Castor απεκτησε το αυτοκινητο το 1968 και το χρησιμοποιησε περιστασιακα πριν αποφασισει να το βαλει στην ακρη για μελλοντικη αναπαλαιωση. Ο Castor ηταν ενθερμος συλλεκτης ιστορικων ποδηλατων και με τα χρονια ειχε αποκτησει μια εντυπωσιακη συλλογη κλασικων αυτοκινητων στο Half Moon Bay, νοτια του San Francisco. Ειχε εμπλακει σε διαφορες λεσχες κλασικων αυτοκινητων και εψαχνε παντα την ιστορια των οχηματων που αποκτουσε.

Ενας Μυθος στην αποθηκη με τις κολοκυθες.

Ο Castor εφτιαξε ενα πληρη φακελο για τη BMW 507. Εν τω μεταξυ, ο μηχανικος ειχε συνταξιοδοτηθει και μια ημερα ειδε τυχαια το αρθρο στο περιοδικο “Bimmer”. Ο Castor εγραψε στη δημοσιογραφο, της ειπε για τη BMW 507 με αριθμο πλαισιου 70079 και οτι ηταν ο ιδιοκτητης και την προσκαλεσε να δει το οχημα. Αυτος ηξερε οτι ηταν ο ιδιοκτητης του αγωνιστικου αυτοκινητου που ειχε οδηγησει ο Hans Stuck, αλλα μεχρι τοτε η οποια σχεση του με τον Elvis ηταν απλα υποθετικη. Ωστοσο, η Jackie Jouret ηταν απολυτα σιγουρη για το θεμα. Συνοδευσε τον Jack Castor σε μια αποθηκη για κολοκυθες οπου βρισκοταν αποθηκευμενη η κοκκινη BMW 507 μαζι με αλλα ιστορικα οχηματα. «Ο Jack ειχε δεσει το καπο του κινητηρα με σκοινια», θυμαται η δημοσιογραφος φεροντας στη μνημη της τη στιγμη της ανακαλυψης. «Χρειαστηκε καποιος χρονος μεχρι να ανοιξουμε το καπο του κινητηρα και να αναγνωρισουμε τον χαραγμενο αριθμο πλαισιου: 70079, ενας μυθικος αριθμος για τη BMW».

Ο Jack Castor ειχε ηδη συγκεντρωσει ενα μεγαλο αριθμο ανταλλακτικων τα οποια και ειχε τοποθετησει σε κουτια για την προγραμματισμενη αναπαλαιωση του roadster. Εκεινο που του ελλειπε ηταν εναν καταλληλος κινητηρας και ο απαιτουμενος χρονος για να ασχοληθει με το project. Ωστοσο τα πραγματα αρχισαν να παιρνουν το δρομο τους. Η Jackie Jouret ηρθε σε επαφη με το BMW Group Classic οπου συγκεντρωνονταν νεες πληροφοριες για την ταυτοτητα της BMW 507 του Elvis Presley στη Γερμανια. Ετσι επιβεβαιωθηκαν τα στοιχεια της ερευνας στις ΗΠΑ.


Ο Jack Castor δεν ενδιαφεροταν να βγαλει αμεσα κερδος απο την απροσδοκητη, προσθετη φημη της BMW 507 του. Ωστοσο, η επαφη με το BMW Group Classic ενισχυθηκε. Μετα απο αρκετα χρονια και καμποσες συζητησεις με τους ειδικους αναπαλαιωσης κλασικων αυτοκινητων στο BMW Group Classic, Klaus Kutscher και Axel Klinger-Köhnlein, εγινε μια συμφωνια. Μαζι με την αγορα του οχηματος απο το BMW Group Classic, περιλαμβανε την αυθεντικη αναπαλαιωση του αυτοκινητου συμφωνα με το σχεδιασμο που ειχε οραματιστει ο Castor.


Μεταφορα σε κοντεϊνερ για το μουσειο – και απο εκει στο συνεργειο.

Η μεγαλη στιγμη εφτασε την ανοιξη του. Η BMW 507 μεταφερθηκε στη Γερμανια, σε ενα κοντεϊνερ, μαζι με τα ανταλλακτικα που ειχε συγκεντρωσει ο Castor. Η πρωτη σταση στο Μοναχο ηταν το BMW Museum οπου το roadster παρουσιαστηκε σε ενα εκστασιασμενο κοινο στην ειδικη Εκθεση “Elvis’ BMW 507 – lost and found”. Στη συνεχεια, ξεκινησαν οι εργασιες αποκαταστασης στο συνεργειο του BMW Group Classic.


Οπως συνηθιζεται για project του ειδους, η πρωτη φαση ηταν κατα κυριο λογο ‘καταστροφικη’. Το οχημα αποσυναρμολογηθηκε πληρως, μια διαδικασια η οποια σε αυτη την ειδικη περιπτωση κρατησε μια ολοκληρη εβδομαδα, αντι μονο δυο ημερες που ειχε αρχικα προγραμματιστει. Αρχικα, το αλουμινενιο αμαξωμα αποχωριστηκε απο το πατωμα που ηταν κατασκευασμενο απο μεταλλικο φυλο. Αυτος ηταν και ο μονος τροπος για να διατηρηθει οσο το δυνατον περισσοτερο απο το αρχικο υλικο. Η βαφη στη συνεχεια αφαιρεθηκε απο το πατωμα και απο το αμαξωμα με εµβαπτιση σε αλκαλικο διαλυμα. Ο κινητηρας ειχε ηδη αφαιρεθει μαζι με τα υπολειμματα του εσωτερικου.

Πολλα εξαρτηματα επρεπε να ανακατασκευαστουν επειδη το αποθεμα ανταλλακτικων για τη BMW 507 ειναι περιορισμενο ακομα και στο BMW Group Classic. Παραδοσιακες τεχνικες της δεκαετιας του 1950 συνδυαστηκαν με high-tech διαδικασιες παραγωγης. Η χυτευση του ταμπλο οργανων εγινε βασει του αρχικου. Η δερματινη ταπετσαρια ηταν εναρμονισμενη με το σχεδιο που υπηρχε σε παλιες φωτογραφιες και καταλογους. Οταν τα καθισματα ανακατασκευαστηκαν υπηρχε η δυνατοτητα να χρησιμοποιηθει το αρχικο ατσαλινο υποπλαισιο για τα καθισματα αφου ολη η σκουρια ειχε αφαιρεθει προσεκτικα. Ενα ελαστικο καλυμμα απο ινες καρυδας τοποθετηθηκε πανω απο τα ατσαλινα ελατηρια. Αυτο το φυσικο υλικο ειχε ηδη χρησιμοποιηθει στη δεκαετια του 1950 για  μαζικη παραγωγη της BMW 507, σε συνδυασμο ΄με την τσοχα και τα στρωματα απο λινο που εκαναν τα καθισματα οσο το δυνατον πιο αναπαυτικα. Οι μηχανισμοι των παραθυρων και οι λαβες θυρων ανακατασκευαστηκαν με μια προηγμενη, συγχρονη διαδικασια τρισδιαστατης εκτυπωσης, με βαση τις αρχικες διαστασεις. Μετα την παραγωγη ψηφιακων δεδομενων απο μια τρισδιαστατη σαρωση του αρχικου εξαρτηματος, δημιουργηθηκε ενα πανομοιοτυπο με τη βοηθεια προσθετικης κατασκευης που γυαλιστηκε για τελειο φινιρισμα. Αντιθετα, η ελαστικη τσιμουχα για το καλυμμα  του ρεζερβουαρ αναπαραχθηκε με συμβατικη διαδικασια παραγωγης. Επειδη αυτο το εξαρτημα οπως και πολλα αλλα της BMW 507 ειχαν υποστει τη φθορα του χρονου, κατασκευαστηκε μια μικρη παρτιδα. Αυτο σημαινει οτι οι χρηστες του roadster μπορουν τωρα να προμηθευονται αυτο το ανταλλακτικο στο τμημα ανταλλακτικων του BMW Group Classic.

Η BMW 507 επιστρεφει – ειναι οπως το αυτοκινητο που οδηγησε ο Hans Stuck , αυτο που αγορασε ο Elvis , και ετσι οπως το ονειρευτηκε ο Jack Castor .

Ο κινητηρας για τη BMW 507 του Elvis ηταν πληρως ανακατασκευασμενος απο ανταλλακτικα. Ο V8 κινητηρας 3.2 λιτρων ανακατασκευαστηκε συμφωνα με τις αρχικες προδιαγραφες της BMW 507, αλλα δεν του δοθηκε αριθμος λογω της αναποφευκτης αλλα ασυνηθιστης χρησης παλαιων και νεων εξαρτηματων. Η εμπρος βαση του πλαισιου, που ειχε περικοπει σε προηγουμενο σταδιο, επρεπε να ανακατασκευαστει συμφωνα με την αρχικη γεωμετρια και να ενσωματωθει στη διαταξη του πατωματος. Η ξυλινη καρφωτη λωριδα για την εδραση της μαλακης οροφης επισης ανακατασκευαστηκε με υλικα και μεθοδους της δεκαετιας του 1950.

Η μεγιστη αυθεντικοτητα ηταν επισης ο στοχος και στη βαφη του αυτοκινητου. Η BMW 507 ειναι και παλι βαμμενη σε μια παλλευκη αποχρωση Feather White. Το ασταρωμα, η τοποθετηση υλικου πληρωσης και το φινιρισμα δεν εγιναν με τις μεθοδους που συνηθιζονται σημερα. Το αντιθετο, χρησιμοποιηθηκε μια διαδικασια που αντιστοιχει στην τεχνολογια που εφαρμοζοταν περιπου πριν απο 60 χρονια. Με αυτο τον τροπο αποφευχθηκε η υπερβολικη λαμψη που θεωρειται ελκυστικη στις μερες μας αλλα δεν ταιριαζει σε κλασικα αυτοκινητα. Οπως με την ανακατασκευη του V8 κινητηρα και τη χρηση ανταλλακτικων και μεθοδων παραγωγης αντιστοιχων των αρχικων, η επιλογη βαφης εγινε συμφωνα με τους ορους του Jack Castor. 


Απο την αρχη, αυτος ηθελε την αναπαλαιωση του roadster στην αρχικη του κατασταση στην οποια βρισκοταν το 1958. Ωστοσο, η προσδοκια του να μπορεσει να δει τη BMW 507 μεσα απο τα ματια του ‘Βασιλια’ παρεμεινε ανεκπληρωτη. Ο Jack Castor πεθανε σε ηλικια 77 ετων το Νοεμβριο του 2014, αλλα το ονομα του ακουστηκε στο Pebble Beach. Η BMW 507 παρουσιαστηκε για πρωτη φορα οχι μονο σαν το αυτοκινητο του ‘Βασιλια’ αλλα και σαν κληρονομια του Jack Castor και το αριστουργημα του BMW Group Classic.






Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!