Η νέα Mustang GT είναι γρηγορότερη από την 911 Carrera

H Ford εχει περασει πλεον σε αλλα επιπεδα. Λες και το κανουν επιτηδες οι μηχανικοι της, οσο ο απογονος του ιδρυτη της εταιρειας, Bill Ford, ζητα να γινει το περασμα στην ηλεκτροκινηση, παρουσιαζουν βενζινοκινητα δημιουργηματα που σε εναν μεγαλο βαθμο εξηγουν τον λογο που οι petrolheads δεν θα σταματησουν να υπαρχουν ποτε. 

[youtube=https://www.youtube.com/watch?v=QpErtgc9svg&w=320&h=266]


Η Mustang GT ηταν ενα απο αυτα. Οχι για τη Ford, η οποια την ανανεωνει για το 2018 με τετοιο τροπο που σε κανει να θες να κλαψεις με λυγμους χαρας. Γιατι τη δυναμωνει, την κανει γρηγοροτερη, αλλα -πιθανοτατα- της κρατα την τιμη σταθερη.

Στο ζουμι: Η 2018 GT αποδιδει 460 ιππους και 58 kg-m (420 lb-ft) ροπης, αλλα η μεγαλη χαρη της δεν ειναι εκει. Κανει το σπριντ απο σταση στα 100 χ.α.ω. σε \”κατω απο 4 δευτερολεπτα\”, με τους ανθρωπους της Ford να επισημαινουν με νοημα στην παρουσιαση της οτι ειναι γρηγοροτερη απο την Porsche 911 Carrera (με κιβωτιο PDK), (η οποια στις ΗΠΑ ειναι 61.000 δολαρια ακριβοτερη απο τη Mustang GT).

Η Ford εχει φορεσει στη Mustang GT το νεο, δεκαταχυτο σειριακο κιβωτιο που ηδη χρησιμοποιει στο θηριωδες F-150 Raptor και το Performance Package. Η διαφορα ειναι οτι η GT εχει ενα νεο προγραμμα οδηγησης, το Drag Strip mode, το οποιο επεμβαινει στο κιβωτιο ταχυτητων για γρηγοροτερες αλλαγες στην επιταχυνση, στην ευθεια.
Να τι βλεπει ο οδηγος στο καντραν, οταν εχει επιλεξει το Drag Strip Mode

Ο αρχιμηχανικος εξελιξης της Mustang, Gene Widmann εξηγησε τι ειναι αυτο: \”Στο Drag Strip mode, η ροπη του κινητηρα δεν πεφτει οταν αλλαζεις σχεση ταχυτητας. Εχεις τη μεγιστη ροπη και ιπποδυναμη διαθεσιμη συνεχως\”. Στο προγραμμα αυτο, θα αλλαζει και η ρυθμιση των αναρτησεων (MagneRide) βοηθωντας στη μεγαλυτερη κατανομη του βαρους στον πισω αξονα για μεγαλυτερη προσφυση.

Η Mustang GT θα φορα πλεον παρομοιες αναρτησεις με τη GT350 και ελαστικα Michelin Pilot Sport 4S, μαζι με αλλα \”καλουδια\” που θα την ξεχωριζει απο τις \”απλες\”. 

Το Drag Strip mode θα ειναι διαθεσιμο και στις Mustang με χειροκινητο κιβωτιο (παραμενει το ιδιο εξαρι), οπως και στις Ecoboost. Καλα νεα υπαρχουν και για τη \”μικρη\” Mustang (Ecoboost) στην οποια η ιπποδυναμη θα διατηρηθει στους 310 ιππους, ομως η ροπη της θα μεγαλωσει απο τα 44 kg-m στα 48. Και εδω, οταν η Mustang Ecoboost ειναι εφοδιασμενη με το αυτοματο 10αρι κιβωτιο και το Performance Package, θα κανει το σπριντ 0-100 χ.α.ω. σε λιγοτερα απο 5 δευτερολεπτα!

Το μονο ζητουμενο τωρα ειναι η τιμολογηση της Mustang, τομεας στον οποιο αν η Ford επιβεβαιωσει τις πληροφοριες που τη θελουν να μην αλλαζει την τιμολογιακη της πολιτικη (\”πολλα αλογα με λιγα δολαρια/ευρω), θα μας… κακομαθει και θα μας κανει να αρχισουμε να μαζευουμε λεφτα. Τουλαχιστον καποιους απο εμας.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!