Αξιζει μια ιδιαιτερη αναφορα στο τεχνολογικο υποβαθρο της συγκεκριμενης εκδοσης και ιδιαιτερα στον κινητηρα της. Ο κινητηρας της νεας SKODA OCTAVIA G–TEC ειναι τοσο προηγμενος, που με τη χρηση 20% bio-CNG, οπως ειναι συνηθες για παραδειγμα στη Γερμανια, το αποτυπωμα ανθρακα του αυτοκινητου μπορει να βελτιωθει περαιτερω εως και 40%. Η χρηση μιγματων καυσιμου με ακομη υψηλοτερο ποσοστο bio-CNG, απο υπολειμματα φυτων και βιολογικα απορριμματα, οδηγει σε μειωσεις της ταξης ακομα και του 90%. Αυτο σημαινει οτι τα ταξειδια υπο αυτες τις συνθηκες ειναι σχεδον κλιματικα ουδετερα. Η πληρης κλιματικη ουδετεροτητα μπορει να επιτευχθει χρησιμοποιωντας συνθετικο μεθανιο, το οποιο παραγεται με πρασινη ηλεκτρικη ενεργεια σε μια διαδικασια απ’ ευθειας μετατροπης της ενεργειας σε αεριο, η οποια ωστοσο βρισκεται ακομα υπο εξελιξη.