Η οικογένεια του Ford Ranger διευρύνεται, με την προσθήκη της έκδοσης Chassis Cab

 


  Η Ford λανσαρει για πρωτη φορα τη νεα εκδοση Chassis Cap του δημοφιλους Ranger που επιτρεπει σε επαγγελματιες πελατες απο διαφορους κλαδους της βιομηχανιας και των υπηρεσιων να παραγγελνουν μετατροπες βασισμενες στο δημοφιλεστερο ευρωπαϊκο pick-up μοντελο και κατοχο του τιτλου “International Pick-up Award 2020”.

 

  Το σκληροτραχηλο Ranger χρησιμοποιει πλαισιο τυπου σκαλας, το οποιο δημιουργει μια ανθεκτικη βαση για ενα μεγαλο αριθμο μετατροπων. Η Ford εκτιμα οτι ο συνδυασμος off-road ικανοτητων βελτιστοποιημενων λογω τετρακινησης, αντοχης και του αποδοτικου κινητηρα EcoBlue diesel θα προσελκυσει μεταξυ αλλων το ενδιαφερον του κατασκευαστικου τομεα και των υπηρεσιων κοινης ωφελειας, εκτακτης αναγκης και ομαδων διασωσης.

 

  Διαθεσιμο με μονη καμπινα και στην επαγγελματικη εκδοση XL, το Ranger Chassis Cab ειναι η νεοτερη προσθηκη στην οικογενεια Ranger που βρισκεται απο το 2015 και καθε χρονο στην πρωτη θεση των ευρωπαϊκων πωλησεων στην κατηγορια των pick-up μοντελων. Εκτος απο την αξιοπιστια του πλαισιου για μετατροπες, οι αγοραστες του Ranger Chassis Cab θα μπορουν να απολαυσουν τα οφελη ενος δικτυου εξυπηρετησης της Ford που περιλαμβανει περισσοτερους απο 160 πιστοποιημενους μετατροπεις (Qualified Vehicle Modifier – QVM) σε 13 αγορες, οι οποιοι προσφερουν εγγυημενα, κατα παραγγελια οχηματα για εξειδικευμενες εφαρμογες.

 

  «Εχουμε δημιουργησει το Ranger Chassis Cab για πελατες οι οποιοι εργαζονται στα πιο απαιτητικα περιβαλλοντα και χρειαζονται ενα ανθεκτικο off-road που θα μεταφερει τον εξοπλισμο τους» δηλωσε ο Paul Baynes, conversions manager, Commercial Vehicles, Ford Ευρωπης. «Σε συνδυασμο με το εκτεταμενο δικτυο μετατροπεων QVM της Ford, το Ranger Chassis Cab επιτρεπει στους πελατες μας να ανταποκρινονται στις απαιτησεις της δουλειας τους, οπου κι αν εργαζονται.»  

 

Ενα δοκιμασμενο πλαισιο ως ισχυρη βαση για μετατροπες


  Στιβαρο και αξιοπιστο, το πλαισιο του Ranger χρησιμοποιει μια ανθεκτικη στη σκληρη χρηση αναρτηση με φυλλα σουστας και μια επιπεδη καροτσα ως ευελικτη βαση για μετατροπες μικτου βαρους εως 3.270 kg.

 

  Η σχεδιαση της μονης καμπινας επιτρεπει μεγιστο μηκος μετατροπης στο πισω μερος της εως 2.518 mm. Οι  κακοτραχαλες επιφανειας δεν αποτελουν ιδιαιτερο προβλημα για τα τροποποιημενα Ranger Chassis Cab, εχοντας βαθος βυθισης 800 mm, αποσταση απο το εδαφος 237 mm πριν τη μετατροπη και κοντο εμπρος προβολο για βελτιστοποιημενες γωνιες προσεγγισης.

 

  Το Ranger Chassis Cab προσφερει επισης μεγιστη ικανοτητα ρυμουλκησης 3.500 kg επιτρεποντας στους χρηστες να μεταφερουν ανετα προσθετο εξοπλισμο.

 

Εξειδικευμενα κεντρα μετατροπων, εργοστασιακη υποστηριξη


  Το Ευρωπαϊκο δικτυο μετατροπεων QVM διαθετει την τεχνογνωσια και τον απαιτουμενο επαγγελματισμο για την κατασκευη ασφαλων, κατα παραγγελια οχηματων πιστοποιημενων απο τη Ford. Η εταιρεια συνεργαστηκε στενα με μετατροπεις για τη βελτιστοποιηση των δυνατοτητων του Ranger Chassis Cab σε μια ευρεια γκαμα μετατροπων οπως κλειστου τυπου αμαξωματα, ανατρεπομενα και ανυψωτικα (γερανοι προσωπικου). Ολες οι μετατροπες συνοδευονται απο μια εγγυηση εφαμιλλη των στανταρ μοντελων της Ford.

 

  Ολες οι λεπτομερειες του πλαισιου που μπορει να βρει κανεις στο Εγχειριδιο Αμαξωματος, Εξοπλισμου & Τοποθετησης της Ford προσφερουν ολες τις απαραιτητες πληροφοριες για τους μετατροπεις οταν τροποποιουν το Ranger Chassis Cab.

 

  Οι πελατες μπορουν να αναβαθμισουν περαιτερω το οχημα τους με επιλογες απο τη σειρα ευελικτων λυσεων Special Vehicle Options της Ford, που περιλαμβανουν μεταξυ αλλων ηλεκτρικη φισα ρυμουλκησης τρεϊλερ, υψηλης αποδοσης μπαταριες για αυξημενα ηλεκτρικα φορτια, αλλα και μια διεπαφη για συνδεση μετατροπων και σηματων οχηματος – για παραδειγμα, παρεμποδιση της λειτουργιας ανατροπης εαν το οχημα δεν ειναι σταθμευμενο με το κιβωτιο στη νεκρα.

 

Ικανο στο δρομο και εκτος δρομου


  Ο κινητηρας 2.0L EcoBlue diesel του Ranger Chassis Cab που αποδιδει 170 ιππους και ροπη 420 Nm μπορει να μεταφερει ανετα βαρια φορτια, με την υποστηριξη ενος εξαταχυτου χειροκινητου κιβωτιου ταχυτητων με ομαλες αλλαγες.

 

  Ενα κατ’ επιλογη συστημα τετρακινησης περιλαμβανεται στο στανταρ εξοπλισμο, με ενα απλο χειριστηριο στην κεντρικη κονσολα που επιτρεπει στους οδηγους να επιλεγουν πισω κινηση η τετρακινηση εν κινησει συμφωνα με τις οδικες συνθηκες. Η επιλογη low range (κοντο διαφορικο) σε συνδυασμο με τετρακινηση βελτιωνει τη συμπεριφορα σε αποτομες ανηφορες και  επιφανειες μειωμενης προσφυσης.

 

  Οι πελατες που επιθυμουν ακομα περισσοτερες ικανοτητες σε  καθε ειδους επιφανεια, μπορουν να παραγγειλουν ενα ηλεκτρικο πισω διαφορικο περιορισμενης ολισθησης και ελαστικα παντος εδαφους με off-road χαραξη πελματος για βελτιστη προσφυση.

 

  Το Ranger Chassis Cab θα ειναι διαθεσιμο για παραγγελια απο το Ιανουαριο του 2021.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!