Η περιορισμένης παραγωγής BMW M4 ClubSport δική σας με 116.900 ευρώ


Ο Αντετοκουνμπο με γραβατα!

Η BMW M παρουσιαζει μια ακομα αποκλειστικη, ειδικη εκδοση περιορισμενης παραγωγης με τη μορφη της νεας BMW M4 CS . Η M4 CS τοποθετειται μεταξυ της M4 Coupe με Competition Package και της ασυμβιβαστα αγωνιστικης BMW M4 GTS. Με μια εντονη σπορ παρουσια, η νεα M4 CS συνεχιζει την παραδοση δεκαετιων των επιτυχημενων ειδικων μοντελων M που ξεκινησε το 1988 με την E30 BMW M3 Evolution. Η νεα BMW M4 CS θα κατασκευαζεται στο πρωτο εργοστασιο της BMW στο Μοναχο.

 (καταναλωση μικτου κυκλου: 8,4 l/100 km, εκπομπες CO2 στο μικτο κυκλο: 197 g/km)

Επισης, με την M4 CS, η BMW M λανσαρει μια νεα ονοματολογια για τα μοντελα της. Πανω απο τα στανταρ μοντελα Μ θα τοποθετουνται οι εκδοσεις ενισχυμενων επιδοσεων Competition. Ενα σκαλι ψηλοτερα, θα βρισκονται οι ειδικες εκδοσεις CS. Στην κορυφη θα φιγουραρουν τα μοντελα μεγιστων επιδοσεων, με αγωνιστικο η σπορ χαρακτηρα που ομως εχουν κανονικη εγκριση τυπου για χρηση στο δρομο.


Ο τριλιτρος κινητηρας υψηλων επιδοσεων αυξανει την ισχυ της M4 με Competition Package κατα 10 ιππους, στους 460 hp. Χαρη στην προηγμενη τεχνολογια M TwinPower Turbo, η M4 CS επιταχυνει απο 0 σε 100 km/h σε λιγοτερο απο τεσσερα δευτερα, με το χρονομετρο να σταματα στα 3,9’’. Η τελικη ταχυτητα της M4 CS, που διαθετει M Driver’s Package στο βασικο εξοπλισμο της, περιοριζεται ηλεκτρονικα στα 280 km/h. Με δυο υπερσυμπιεστες μονης εισαγωγης (mono-scroll), εναλλακτη αερα, High Precision Injection, μεταβλητο χρονισμο βαλβιδων VALVETRONIC και πληρως μεταβλητο χρονισμο εκκεντροφορων Double-VANOS, ο εξακυλινδρος εν σειρα κινητηρας στοχευει σαφως στην υψηλες επιδοσεις, ενω παραλληλα παραγει πλουσια ροπη απο τις χαμηλες στροφες και πετυχαινει υψηλα επιπεδα αποδοσης (καταναλωση μικτου κυκλου: 8,4 l/100 km, εκπομπες CO2 στο μικτο κυκλο: 197 g/km).

Η νεα BMW M4 CS εφοδιαζεται στανταρ με το επταταχυτο M Double Clutch Transmission (M DCT) με Drivelogic. Το προηγμενο κιβωτιο εχει ανεξαρτητο ψυγειο λαδιου και επιτρεπει αυτοματες αλλα και μηχανικες αλλαγες με τους μοχλους στο τιμονι. Οι αλλαγες γινονται σε κλασματα του δευτερολεπτου χωρις διακοπη στη ροη ισχυος, ενω μια μακρια εβδομη σχεση κρατα χαμηλα τις στροφες και την καταναλωση σε μακρινα ταξιδια.

Η αναρτηση της νεας BMW M4 CS μοιαζει πολυ με αυτη της M4 με Competition Package. Οι συνδεσμοι και τα ακραξονια στους εμπρος και πισω αξονες κατασκευαζονται απο σφυρηλατο αλουμινιο και ειναι παναλαφρα. Ετσι οι μη αναρτωμενες μαζες παραμενουν σε χαμηλα επιπεδα προς οφελος και της οδικης συμπεριφορας. Η M4 CS εφοδιαζεται στανταρ με αναρτηση Adaptive M της οποιας η γεωμετρια εχει ρυθμιστει με γνωμονα τις βελτιστοποιημενες επιδοσεις στο δρομο και στην πιστα. Η νεα BMW M4 CS εχει βελτιωθει στην πιο απαιτητικη πιστα δοκιμων για σπορ αυτοκινητα υψηλων επιδοσεων: στη θρυλικη Nürburgring Nordschleife. Ο χρονος γυρου των 7 λεπτων και 38 δευτερολεπτων κατατασσει τη CS στην κατηγορια σουπερ σπορ αυτοκινητων.

Τη βελτιστη δυνατη προσφυση σε ολες τις οδηγικες συνθηκες διασφαλιζει το συστημα DSC (Dynamic Stability Control) – που περιλαμβανει M Dynamic Mode – και το Active M Differential. Τα συστηματα ελεγχου αναρτησης Adaptive M, DSC και Active M Differential εχουν τροποποιηθει με κριτηριο τις δυναμικες απαιτησεις της BMW M4 CS, οπως και το σεταρισμα του ηλεκτρομηχανικου συστηματος διευθυνσης. Ο οδηγος μπορει να ρυθμιζει τα προγραμματα διευθυνσης και αναρτησης συμφωνα με τις προσωπικες του προτιμησεις η τις απαιτησεις της διαδρομης. Η επιλογη ενος απο τα τρια προγραμματα οδηγησης (Comfort, Sport και Sport+) γινεται με το πατημα ενος μπουτον. Ενω το Comfort mode προσφερεται κυριως για κακες οδικες συνθηκες, οδηγηση στην πολη και συντομες διαδρομες, το Sport ειναι καταλληλο για φιλοδοξους οδηγους που ‘πιεζουν’ στο οριο σε επαρχιακους δρομους με στροφες. Οσοι ονειρευονται να οδηγησουν τη BMW M4 CS στην πιστα, το Sport+ mode προσφερει προοπτικες για ταχυτατους χρονους. Το Sport+ προετοιμαζει ολα τα σχετικα συστηματα με στοχο τη βελτιστη δυναμικη συμπεριφορα. Εαν ο οδηγος δειξει υπερβαλλοντα ενθουσιασμο στο τιμονι, το DSC θα παρεμβει αμεσα. Ωστοσο, στο M Dynamic Mode (MDM) θα επιτρεπει ελεγχομενα ντριφταρισματα (υπερστροφες ισχυος).

Για ανετη οδηγηση στην αγωνιστικη πιστα ιδανικες ειναι οι ελαφρες ζαντες αλουμινιου (εμπρος: 9 J x 19, πισω: 10 J x 20) σχεδιασμενες αποκλειστικα για τη M4 CS σε συνδυασμο με ελαστικα Michelin Pilot Sport Cup 2 στανταρ (εμπρος: 265/35 R 19, πισω: 285/30 R 20). Αυτα τα ημι-σλικ ελαστικα ενιαιου, που εχουν εγκριση τυπου και για χρηση στο δρομο, προσφερουν ασυναγωνιστη προσφυση και εξαιρετικη πλευρικη ευσταθεια στις υψηλες ταχυτητες στην πιστα, καθως και βελτιστη προσφυση στην εξοδο απο φουρκετες. Η M4 CS διατιθεται επισης κατοπιν παραγγελιας με ελαστικα δρομου Michelin Sport χωρις επιπλεον κοστος.

Το εσωτερικο της νεας BMW M4 CS στοχευει στη δημιουργια ενος σπορ περιβαλλοντος. Ξεκινωντας απο τα ελαφρια, σπορ καθισματα  M με επενδυση δερματος/Alcantara, η δυναμικη αισθηση επεκτεινεται μεχρι τις επενδυσεις των θυρων απο συμπιεσμενες φυσικες ινες που φερουν ιμαντες-χειρολαβες. Το καπο – με το χαρακτηριστικο αεραγωγο πισω απο την κεντρικη εισαγωγη – και η οροφη κατασκευαζονται απο ελαφρυ, εξαιρετικα ακαμπτο και high-tech πλαστικο υλικο ενισχυμενο με ανθρακονηματα (CFRP).

Η ευρεια χρηση δερματος και Alcantara διαμορφωνει μια ασυναγωνιστη σπορ ατμοσφαιρα. Κανεις οδηγος της M4 CS δεν θα χρειαστει να απαρνηθει ανεσεις και απολαυσεις. Ο βασικος εξοπλισμος του αυτοκινητου περιλαμβανει αυτοματο ελεγχο κλιματισμου, μια εκδοση του συστηματος BMW HiFi Professional προσαρμοσμενη στις ακουστικες απαιτησεις της M4 CS και συστημα Πλοηγησης Navigation Professional.

Με εμφαση στις αναγλυφες φορμες, οι σχεδιαστες της BMW M GmbH εδωσαν στη νεα M4 CS μια εμφανιση που αντανακλα τις σπορ προθεσεις του αυτοκινητου. Στοιχειο ταυτοτητας του εντυπωσιακου εμπρος τμηματος μαζι τους προηγμενους διδυμους προβολεις LED με τα κομμενα ακρα ειναι η εμπρος ποδια με μεγαλους αεραγωγους τριων τμηματων. Αυτοι τροφοδοτουν με αφθονο αερα ψυξης τοσο τον κινητηρα υψηλων επιδοσεων οσο και τα συνθετικα φρενα Μ που ειναι ανθεκτικα στη σκληρη χρηση, με τετραπιστονες δαγκανες μπροστα και διπιστονες πισω. Το νεο, ειδικο εμπρος σπλιτερ, ειναι κατασκευασμενο απο ανθρακονηματα αποκλειστικα για την ειδικη εκδοση M4 CS. Για βελτιωμενη αεροδυναμικη αποδοση, αυτο συνεργαζεται με το πισω διαχυτη – γνωστο απο τη BMW M4 GTS – και την επισης νεα αεροτομη τυπου Gurney απο ανθρακονηματα στο πορτμπαγκαζ για μειωση της αεροδυναμικης ανωσης. Καινοτομα πισω φωτα με τεχνολογια OLED (Organic Light Emitting Diode) που λανσαριστηκαν απο τη BMW M GmbH αποκλειστικα για τις M4 CS και M4 GTS, ανοιγουν νεους οριζοντες, ενω το εμπρος σπλιτερ, η αεροτομη Gurney και ο πισω διαχυτης, μαζι με το μακρυ καπο απο CFRP, την κομψη coupe γραμμη οροφης, τους κομψους εξωτερικους καθρεπτες M και τους μυωδεις θολους των τροχων, συνθετουν μια ακρως δυναμικη σιλουετα για τη BMW M4 CS ακομα και οταν ειναι ακινητη. Η BMW M4 CS θα πωλειται στην τιμη των 116.900 Ευρω.


.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=QdZK6yNJrY4]

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!