Η όγδοη γενιά του Golf θα έχει τετρακίνηση και 400 άλογα

Ειτε σου αρεσει, ειτε οχι, αποτελει σημειο αναφορας. Το VW Golf GTI, ως πρωτοπορος των hot hatches,  ειναι το απολυτο μετρο συγκρισης για ολα τα GTI. Λογικο ειναι λοιπον, τωρα που η τεχνολογια τρεχει και οι κατασκευαστες παρουσιαζουν θηριωδη hot hatches (οπως το Honda Civic Type- R), η VW να ετοιμαζει κατι… ξεχωριστο για την ογδοη γενια του Golf. 


Και τι ειναι αυτο το ξεχωριστο; Τρεις συν μια εκδοσεις του GTI με κλιμακουμενη ιπποδυναμη και αποδοση.Συμφωνα με τις μεχρι στιγμης πληροφοριες, κατω απο το καπο της 8ης γενιας του Golf θα υπαρχει το ιδιο μοτερ με το Golf R του 2016. Το διλιτρο τετρακυλινδρο ΕΑ888 θα συνεργαζεται με ενα μηχανικο εξαρι κιβωτιο, η ενα αυτοματο σειριακο επτα σχεσεων. Ομως, τα μεγαλα νεα, δεν ειναι εδω.

Το νεο Golf θα εχει τρια πακετα επιδοσεων, στην εκδοση GTI: Η εκδοση GTI Classic, θα εχει 265 αλογα, η GTI Performance 300 και η GTI Club Sport 326. Η VW εχει ηδη επιβεβαιωσει οτι σχεδιαζει και την παραγωγη του Golf R400, το οποιο θα εχει ιπποδυναμη (οπως λεει και το ονομα του) 400 ιππων και τετρακινηση. Σε αυτη την περιπτωση, δεν αποκλειεται να \”δανειστει\” τον 2,5 TFSI του Audi RS3, καθως και να φορα το νεο DSG κιβωτιο 10 σχεσεων. Σε αυτη την περιπτωση, οι πληροφοριες το θελουν να κανει τα πρωτα 100 χαω απο σταση σε περιπου 4 δευτερολεπτα και την τελικη να περιοριζεται ηλεκτρονικα περιπου στα 280 χαω
Θεμα συγκρισης με την τρεχουσα γενια, που παραγει 210 ιππους και κανει το 0-100 σε 6,3 δευτερολεπτα, δεν υπαρχει. Θεμα ανταγωνισμου ομως, υπαρχει. Οταν ερχεται το Civic Type R με 306 αλογα και 270 χαω τελικη, η οταν ερχεται το Focus RS με 345 αλογα, λειτουργια overboost και drift mode, η VW βρισκεται με το καλημερα πισω απο τον ανταγωνισμο.

τι θα κανει λοιπον για να τον χτυπησει; Προφανως, μαθαινουμε απο τη Γερμανια, το νεο Golf, του οποιου θα προηγηθει μια facelift version της τρεχουσας γενιας το 2016 και θα παρουσιαστει το 2018 (το GTI αναμενεται το 2019), θα προσπαθησει να \”φορτωθει\” με τεχνολογια, χωρις να φορτωθει με βαρος.
Για την ακριβεια, αναμενεται να ειναι ως και 100 κιλα ελαφρυτερο απο την τρεχουσα γενια, ενω οι Γερμανοι σχεδιαζουν ενα εξειδικευμενο infotainment περιβαλλον μονο για το GTI καθως και μια plug in-hybrid εκδοση, οπως και εντυπωσιακα αεροδυναμικα βοηθηματα. Καλα ολα αυτα, αλλα και παλι, κατι λειπει. Η μηπως θα πρεπει να περιμενουμε τις εκπληξεις που μας ετοιμαζει η VW;





Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!