Η Alfa Romeo δίνει τα ονόματα Q2 και Q4 στην Audi και παίρνει το Bora;

Αυτο, ειναι ενα deal που εχει ενδιαφερον… Η Audi καταφερε να αποσπασει απο την FCA το δικαιωμα να χρησιμοποιει αποκλειστικα τα ονοματα Q2 και Q4. Αυτο, εχει τριπλη αναγνωση: Πρωτον, οτι περιμενουμε πια να δουμε τα Audi Q2 και Q4 (η γερμανικη εταιρεια ειχε κατοχυρωσει απο το Q1 ως το Q9, διχως τους παραπανω δυο αριθμους, τους οποιους ειχε στην κατοχη της η Fiat Chrysler). Δευτερον, οτι η Alfa Romeo -και η Maserati- δεν θα χρησιμοποιησουν τα διακριτικα Q2 – Q4. Και τριτον, οτι υπαρχει \”κατι\” που εδωσαν οι Γερμανοι για να παρουν το \”ΟΚ\” απο την FCA.

Οι Γερμανοι εψαχναν εναλλακτικα ονοματα για τα επερχομενα SUV τους Q2-4, ομως το… ψαξιμο τελειωσε, αφου ο CEO της Audi, Rupert Stadler, ανακοινωσε οτι οι δυο αυτοκινητοβιομηχανιες ηρθαν τελικα σε συμφωνια.
To λογοτυπο Q4, επανω σε μια Maserati Quattroporte. Δες το. Δες το καλα, γιατι θα το ξαναδεις μονο σε γερμανικο SUV

Λεπτομερειες σχετικα με τη συμφωνια δεν εγιναν γνωστες, ομως ο Stadler αφησε να εννοηθει οτι η Audi ισως να ανταλλαξε καποια δικα της trademarks με την FCA, για να παρει τα Q2 και Q4. Ο ιδιος, ειπε οτι δεν δοθηκαν λεφτα για το deal, ενω περιεγραψε ποσο σκληρη ηταν η διαπραγματευση. \”Υποσχεθηκαμε ο ενας στον αλλο οτι δεν θα αποκαλυψουμε τι κοστισε, ομως δεν ηταν κατι που προτιθενταν να πουλησουν. Προσπαθησαμε για χρονια να τα παρουμε ομως εκεινοι μας ελεγαν \”οχι, ποτε\”, παροτι εμεις ξεραμε πως δεν υπαρχει \”ποτε\” στις business. Φετος, επεστρεψα με μια νεα προταση σε αυτους, τη συζητησαμε, υπηρξαν καποιες διαπραγματευσεις και τελικα, συμφωνησαμε\”. Οταν ρωτηθηκε αν υπηρξε ανταλλαγη, ο Stadler απαντησε \”ναι, κατι τετοιο\”…

Το ερωτημα, λοιπον, ειναι τι εδωσε η Audi στην FCA, για να αποποιηθουν οι Ιταλοι το δικαιωμα να ξαναχρησιμοποιησουν το Q2 για την τεχνολογια των διαφορικων περιορισμενης ολισθησης για την Alfa Romeo, αλλα και το Q4 για την τετρακινηση, που ειδαμε τελευταια φορα στις Maserati Ghibli και Quattroporte.
Παλιοτερο rendering του TopSpeed για το Audi Q2

Ας δουμε τι εχουν οι Γερμανοι που θα ενδιεφερε τους Ιταλους. Η Audi, εχει χρησιμοποιησει αρκετα ιταλικα ονοματα, ακομα και σε concepts, οπως για παραδειγμα το 2001 Avantissimo concept και το 2003 Nuvolari coupe.

Υπαρχει παντα και η (ιταλικη) λεξη \”Quattro\” αλλα θεωρειται απιθανο η Audi να εδωσε το ονομα που χρησιμοποιει για την τετρακινηση της, μετα απο τεσσερις δεκαετιες δουλειας επανω του.

Και τι, αυτα ειναι τα μονα; Οχι βεβαια! Η Audi, για παραδειγμα, κατεχει τα δικαιωματα του ονοματος \”Duo\” απο το 1997, ενω το μοναδικο ονομα που δεν χρησιμοποιειται στο Group VAG και εχει αρκετο βαρος πισω του, ειναι το Bora, το οποιο δεν εφερε μονο ενα VW, αλλα και δυο Maserati Coupe (παρηχθησαν απο το 1973 ως το 1974 και απο το 1975 ως το 1980), οι οποιες διατηρησαν το ονομα μεχρι τοτε που η Maserati επεσε σε τετοιες φτωχειες που δεν μπορουσε να ανανεωσει τα δικαιωματα και τα αρπαξε -με την καλη εννοια- η VW για να τα χρησιμοποιησει σε ενα -βασισμενο στο Golf- σενταν που παρηγαγε απο το \’99 ως το 2004.
Και μια spy photo του Q2 στα χιονια απο το Carscoops

Και γιατι επιμενουμε τοσο στο Bora; Γιατι η Maserati, οπως και η VW, εχουν ενα… κολλημα να χρησιμοποιουν ονοματα ανεμων στα μοντελα τους. Και, αφου η Maserati εχει τα ονοματα (ανεμων) Mistral και Khamsin, γιατι να μη βαλει στη φαρετρα της και το \”Bora\” που ειναι ονομα ανεμου της Αδριατικης;

Οπως και να χει, το Q2 θα το δουμε στο sub-compact crossover που ετοιμαζει η Audi και θα παταει στην πλατφορμα MQB και αναμενεται να φοραει τα μοτερ του A1. Μην εκπλαγεις αν το δεις να κανει ντεμπουτο στο Σαλονι της Γενευης. Το Q4, αργοτερα…  

Σου αρεσε το ρεπορταζ μας; Μην ξεχασεις να κανεις like στη σελιδα μας στο Facebook για να ενημερωνεσαι συνεχεια, αλλα και να στηριξεις την προσπαθεια μας. Και αυτο, αλλωστε, οπως και τα ονειρα, ειναι δωρεαν…

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!