Η Ford έβαλε στην… πρίζα το Transit

 


 Εχει βαρια ιστορια η Ford στα επαγγελματικα και δεν αυτοπροσδιοριζεται τυχαια ως \”ο παγκοσμιος ηγετης στην αγορα των van οχηματων\”. Με το Transit ως \”βασιλια\” της κατηγοριας, να μετρα 55 χρονια στην αγορα, η εταιρεια με το μπλε οβαλ που κατασκευαζει επαγγελματικα απο το 1905, δεν θα μπορουσε να μεινει πισω απο τις εξελιξεις και απο τη χαραξη του μελλοντος. Στο πλαισιο αυτο,  εκανε ντεμπουτο το νεο E-Transit van. 

Ο λογος για την αμιγως ηλεκτρικη εκδοση του αειθαλους επαγγελματικου οχηματος της Ford, το οποιο η ιδια περιγραφει ως \”ενα εξυπνο και ακουραστο οχημα που θα αυξησει την παραγωγικοτητα των επαγγελματιων και των επιχειρησεων τους προσφεροντας ενα πληρως ηλεκτρικο συστημα κινησης και προηγμενες λυσεις στον τομεα των logistics, σε συνδυασμο με μοναδικες υπηρεσιες και επιλογες\”.

 

  «Η Ford ειναι η No.1 εταιρεια στην αγορα επαγγελματικων οχηματων σε Β. Αμερικη και Ευρωπη. Επομενως η μεταβαση του στολου οχηματων σε καθεστως μηδενικων εκπομπων ρυπων, κυριως για τη ραγδαια αναπτυσσομενη κατηγορια διανομων μεχρι το τελευταιο σκελος του ταξιδιου (last-mile), ειναι κρισιμης σημασιας προκειμενου να επιτευχθει ο στοχος μας για ουδετερο ισοζυγιο ανθρακα μεχρι το 2050», εξηγησε ο προεδρος και CEO της Ford, Jim Farley. «Η Ford ειναι ετοιμη να ηγηθει του κινηματος που ξεκινησε με το βραβευμενο Transit Custom Plug-In Hybrid και το EcoBlue Hybrid. Ειναι καλο για τον πλανητη και ενα τεραστιο πλεονεκτημα για τους πελατες, χαρη στο χαμηλοτερο λειτουργικο κοστος και τις νεες συνδεδεμενες τεχνολογιες που θα βοηθησουν στην αναπτυξη των επιχειρησεων.»

 

  Το νεο E-Transit υποστηριζεται απο το δικτυο της Ford που περιλαμβανει πανω απο 1.800 εμπορους Επαγγελματικων Οχηματων σε ολο τον κοσμο, συμπεριλαμβανομενου του εκτεταμενου ευρωπαϊκου δικτυου των 1000 Κεντρων Transit. Το E-Transit επωφελειται επισης απο συνεργασιες της Ford με εκατονταδες μετατροπεις οχηματων σε ολο τον κοσμο, οι οποιοι παρεχουν συμβατες σχαρες, δοχεια και αξεσουαρ για τα πετρελαιοκινητα Transit.

 

  Και ενω οι περισσοτεροι νεοεισερχομενοι στον κλαδο των οχηματων τυπου van εξακολουθουν να κατασκευαζουν πρωτοτυπα, να αναπτυσσουν πρωτοκολλα δοκιμων και να αντιμετωπιζουν δυσκολες συνθηκες κατα τη χρηση τους, το οικοσυστημα των επαγγελματικων οχηματων της Ford επεκτεινεται περιλαμβανοντας τωρα λογισμικο παρακολουθησης ηλεκτρικων οχηματων και συνδεδεμενες λυσεις για στολους, για ομαλη ενσωματωση σε καθημερινες δραστηριοτητες.

 

  «Εστιαζουμε την προσοχη μας στο λογισμικο και τις ψηφιακες υπηρεσιες για να βοηθησουμε τους πελατες εταιρικων στολων στην περαιτερω αναπτυξη και πιο αποδοτικη λειτουργια των επιχειρησεων τους» εξηγησε ο Farley.

 

  Η Ford – η κορυφαια εταιρεια επαγγελματικων οχηματων σε Ευρωπη και Β. Αμερικη – κατασκευαζει το Transit επι 55 χρονια, αλλα και επαγγελματικα οχηματα απο το 1905. Τα E‑Transit που προοριζονται για την Ευρωπη θα κατασκευαζονται στο εργοστασιο της Ford Otosan Kocaeli στην Τουρκια, σε ειδικη γραμμη παραγωγης, διπλα στο βραβευμενο Transit Custom Plug-In Hybrid. Για τους πελατες της Β. Αμερικης, το E-Transit θα συναρμολογειται στο εργοστασιο του Kansas City, στο Claycomo, Missouri.

 

 

Στοχευοντας σε ενα πρασινο μελλον


  Παρα το οτι η ζητηση για οχηματα διανομων αυξανεται, οι πολεις σε ολο τον κοσμο – απο το Λονδινο μεχρι το Λος Αντζελες – δεσμευονται να δημιουργησουν ζωνες μηδενικων εκπομπων ρυπων, να μειωσουν τα επιπεδα αεριων που ευθυνονται για το φαινομενο του θερμοκηπιου και να περιορισουν την ηχορυπανση.

 

  «Οι περισσοτερες κατασκευαστικες εταιρειες, υπηρεσιες οχηματων εκτακτης αναγκης και παροχοι κοινωφελων υπηρεσιων προτιμουν τα επαγγελματικα οχηματα και van της Ford απο εκεινα οποιουδηποτε αλλου κατασκευαστη και εχουμε δεσμευτει να βοηθαμε τους πελατες να κανουν την μεταβαση σε τεχνολογιες μηδενικων ρυπων» δηλωσε ο Hau Thai-Tang, chief product platform operations officer της Ford. «Το E-Transit αποτελει μια πλουσια, συνδεδεμενη πλατφορμα δεδομενων που θα βοηθησει τους πελατες εταιρικων στολων να πετυχουν μεγαλυτερη παραγωγικοτητα. Η αξια για τους επαγγελματιες πελατες αυξανεται με την παροδο του χρονου, καθως ολο και περισσοτερα συνδεδεμενα οχηματα προστιθενται στο δικτυο.»  

 

  Το ETransit, που αναμενεται στα καταστηματα των Eυρωπαιων εμπορων Ford απο τις αρχες του 2022, αποτελει μερος μιας παγκοσμιας επενδυσης της εταιρειας στον εξηλεκτρισμο, υψους ανω των 11,5 δις δολαριων μεχρι το 2022. Η νεα, πληρως ηλεκτρικη Mustang MachE θα φτασει στην Ευρωπη απο τις αρχες της επομενης χρονιας, ενω το πληρως ηλεκτρικο F‑150 θα  κυκλοφορησει στη Β. Αμερικη περι τα μεσα του 2022.

 

  Στην Ευρωπη, η Ford δοκιμαζει τεχνολογιες στα εξηλεκτρισμενα επαγγελματικα της οχηματα απο το 2018, σε συνεργασια με επισημους φορεις σε Αγγλια, Γερμανια, Ισπανια και Τουρκια, για να διερευνησει πως χρησιμοποιουν οι οδηγοι τα οχηματα Transit Custom PlugIn Hybrid σε Λονδινο, Κολωνια, Βαλενθια και Αγκυρα. Η εταιρεια εχει ενσωματωσει τα ευρηματα της – συμπεριλαμβανομενων των συνηθειων χρησης και φορτισης του οχηματος – στην εξελιξη του ETransit και των υπηρεσιων του.

 

 

Αυτονομια και λυσεις φορτισης που ειναι προσαρμοσμενες για επαγγελματιες


  Με ωφελιμη χωρητικοτητα μπαταριας 67 kWh, το νεο E-Transit προσφερει μια εκτιμωμενη αυτονομια εως 350 km στο μικτο κυκλο του πρωτοκολλου WLTP, τιμη που ειναι αρκετη για τις καθημερινες απαιτησεις ανεξαρτητως διακυμανσεων στο φορτιο του οχηματος και τις καιρικες συνθηκες.

 

  Το γεγονος αυτο καθιστα το E-Transit ιδανικο για χρηση σε αστικο περιβαλλον, προκαθορισμενες διαδρομες και παραδοσεις εμπορευματων εντος γεωγραφικα προσδιορισμενων ζωνων μηδενικων ρυπων, χωρις να πρεπει οι ιδιοκτητες του εταιρικων στολων να πληρωνουν για μπαταριες με μεγαλυτερη χωρητικοτητα την οποια δεν χρειαζονται.

 

  Τα προφιλ οδηγησης (drive modes) του νεου E-Transit ειναι προσαρμοσμενα στο ηλεκτρικο συστημα κινησης. Συμφωνα με δεδομενα που συνελεξε η Ford, το προγραμμα Eco Mode στοχευει σε βελτιωση στη χρηση της ηλεκτρικης ενεργειας εως 8-10% στην περιπτωση που το E-Transit οδηγειται χωρις φορτιο με ζωηρη επιταχυνση η με υψηλες ταχυτητες στον αυτοκινητοδρομο. Το Eco Mode περιοριζει την τελικη ταχυτητα του οχηματος, ελεγχει την επιταχυνση του και βελτιστοποιει την αποδοση του συστηματος κλιματισμου με στοχο τη μεγιστοποιηση της διαθεσιμης αυτονομιας.

 

  Το οχημα υποστηριζει επισης τη λειτουργια Scheduled Pre-Conditioning, που επιτρεπει τον προγραμματισμο του συστηματος κλιματισμου προκειμενου να ρυθμιζεται η επιθυμητη θερμοκρασια στην καμπινα, ενω το οχημα φορτιζεται, ωστε να μην επηρεαζεται η μεγιστη διαθεσιμη αυτονομια.

 

  Το E-Transit οχι μονο συμβαλλει στη βιωσιμη λειτουργια των εταιρειων, αλλα προσφερει και σαφη επιχειρηματικα πλεονεκτηματα. Το E-Transit μπορει να μειωσει το κοστος ιδιοκτησιας απο τις δαπανες σερβις μεχρι και 40% συγκριτικα με τα μοντελα που εφοδιαζονται με κινητηρες εσωτερικης καυσης, ως αποτελεσμα του χαμηλοτερου κοστους συντηρησης.

 

  Στην Ευρωπη, οι πελατες θα επωφεληθουν απο το καλυτερο στην κατηγορια προγραμμα σερβις ενος ετους, με απεριοριστη χιλιομετρικη καλυψη που προσφερεται μαζι με ενα πακετο εγγυησης 8 ετων/160,000 km για την μπαταρια και τα ηλεκτρικα συστηματα υψηλης τασης.

 

  «Εχοντας αναλαβει σαφη αποστολη να καταστησει πιο ευρωστες και παραγωγικες τις επιχειρησεις των πελατων της, η Ford καταφερε να καταστει η κορυφαια μαρκα στην κατηγορια των επαγγελματικων οχηματων στην Ευρωπη» δηλωσε ο Hans Schep, general manager commercial vehicles, Ford Ευρωπης. «Ο εξηλεκτρισμος προσφερει νεους τροπους για να μπορουν οι πελατες να διαχειριζονται τις επιχειρησεις και τους στολους τους πιο αποδοτικα. Με το E-Transit αυτο επιτυγχανεται μεσα απο μια εμπειρια 55 χρονων στα μοντελα Transit, ενα δικτυο εμπειρων εμπορων και μετατροπεων, καθως και απο ενα οικοσυστημα ψηφιακων εργαλειων που θα βοηθησουν ωστε οι δυνατοτητες του εξηλεκτρισμου να μετουσιωθουν σε μια επιχειρηματικη πραγματικοτητα – ολα αυτα συν τα οφελη μεταφορων μηδενικων ρυπων.»  

 

  Η Ford θα προσφερει επισης μια ποικιλια λυσεων φορτισης για τις αναγκες των στολων και των οδηγων, ειτε βρισκονται στο σπιτι και στη δουλεια, ειτε στο δρομο. Το E-Transit προσφερει τη δυνατοτητα φορτισης με εναλλασσομενο ρευμα (AC) και ταχεια φορτιση με συνεχες ρευμα (DC). Ο ενσωματωμενος φορτιστης του οχηματος με ισχυ 11,3 kW μπορει να προσφερει πληρη φορτιση της μπαταριας σε 8,2 ωρες. Με τη βοηθεια ενος ταχυφορτιστη DC με ισχυ 115 kW, το νεο E‑Transit μπορει να φορτισει τη μπαταρια απο το 15% μεχρι το 80% της χωρητικοτητας της σε περιπου 34 λεπτα. 

 

 

Αυξημενη ισχυς και συνδεσιμοτητα  εν κινησει


  Το E-Transit διαθετει προαιρετικα το Pro Power Onboard, το οποιο επιτρεπει στους Ευρωπαιους πελατες να μεταμορφωνουν το οχημα τους σε μια κινητη πηγη ενεργειας που παρεχει ισχυ εως 2,3 kW για τη λειτουργια εργαλειων και εξοπλισμου τοσο σε εργοταξια, οσο και εν κινησει – προκειται για μια πρωτοποριακη εφαρμογη στην κατηγορια των ελαφρων επαγγελματικων οχηματων στην Ευρωπη.

 

  Το στανταρ μοντεμ FordPass Connect  προσφερει αδιαλειπτη συνδεσιμοτητα ετσι ωστε οι πελατες των επαγγελματικων οχηματων να διαχειριζονται και να βελτιστοποιουν την αποδοτικοτητα του στολου στους με μια σειρα εξειδικευμενων υπηρεσιων για ηλεκτρικα οχηματα, διαθεσιμων μεσω της Ford Telematics.

 

  Το νεο E-Transit φερνει επισης το συστημα επικοινωνιας και ψυχαγωγιας SYNC 4 της Ford στα επαγγελματικα της οχηματα, διαθετοντας στανταρ μια ευχρηστη οθονη αφης 12” σε συνδυασμο με βελτιωμενη φωνητικη αναγνωριση και προαιρετικα συστημα πλοηγησης με αναβαθμισμενα χαρακτηριστικα μεσω cloud. Με τις over-the-air (ΟΤΑ) ενημερωσεις, το λογισμικο και η τεχνολογια SYNC του νεου E‑Transit θα επωφεληθουν απο τα πιο προσφατα νεα χαρακτηριστικα, καθως και απο βελτιωσεις στον τομεα της ποιοτητας.

 

  Στο δρομο, με το συστημα πλοηγησης ενεργοποιημενο, οι διαχειριστες στολων θα επωφελουνται απο προηγμενες τεχνολογιες υποστηριξης του οδηγου, οπως οι Traffic Sign Recognition  και Intelligent Speed Assist, που συνδυαστικα αναγνωριζουν στο δρομο τα ορια ταχυτητας – κατι που επιτρεπει στους διαχειριστες τους να οριζουν στα οχηματα συγκεκριμενη ανωτατη ταχυτητα κινησης.

 

  Επιπλεον, το E-Transit διαθετει μια σειρα τεχνολογιων που σχεδιαστηκαν για να βοηθησουν τους εταιρικους πελατες να μειωσουν τα ασφαλιστικα κοστη τους. Μεταξυ των τεχνολογιων αυτων ειναι οι Pre-Collision Assist, Blind Spot Information System  με Lane Change Warning & Aid καθως και μια καμερα 360 μοιρων με Reverse Brake Assist. Μαζι με το Intelligent Adaptive Cruise Control,7 τα στοιχεια αυτα βοηθουν να διατηρουνται τα προτυπα ασφαλειας του στολου μειωνοντας τον κινδυνο ατυχηματων.

 

 

Χωρητικοτητα αντιστοιχη του συμβατικου Transit 


  Το E-Transit εχει σχεδιαστει χωρις συμβιβασμους στη δυνατοτητα μεταφορας φορτιων, γι’ αυτο και η μπαταρια του τοποθετειται κατω απο το αμαξωμα παρεχοντας χωρο φορτωσης με ογκο εως και 15,1 m3, τιμη που ειναι ταυτοσημη με εκεινη ενος πετρελαιοκινητου Transit με πισω κινηση.

 

  Οι μηχανικοι της Ford επανασχεδιασαν το συστημα μεταδοσης του νεου E-Transit και την πισω αναρτηση για να βελτιστοποιησουν το χωρο φορτωσης, δημιουργωντας μια heavy-duty διαταξη με ημι-υστερουντες βραχιονες που προσφερει μεγαλυτερη ακριβεια στο στριψιμο του οχηματος και καλυτερη ελκτικη προσφυση, ανεξαρτητα εαν το οχημα ειναι αδειο η φορτωμενο. 

 

  Το E-Transit που θα ειναι διαθεσιμο στην Ευρωπη θα εξασφαλιζει ωφελιμο φορτιο 1.616 kg στην εκδοση van και μεχρι 1.967 kg στις εκδοσεις chassis cab. Ο ηλεκτροκινητηρας αποδιδει μεγιστη ισχυ 198 kW (269 PS) και ροπη 430 Nm – ο ισχυροτερος απο οποιοδηποτε αλλο πληρως ηλεκτρικο cargo van που πωλειται στην Ευρωπη. Η μεταδοση της κινησης στους πισω τροχους διασφαλιζει εξαιρετικη ελκτικη προσφυση οταν το οχημα ειναι πολυ φορτωμενο.

 

  Η Ford θα προσφερει στην Ευρωπη 25 διαφορετικες εκδοχες του νεου E-Transit, με αμαξωμα van, double-cab-in-van και chassis cab, πολλαπλες επιλογες μηκους και υψους οροφης, καθως και διαφορα μικτα βαρη (GVM) μεχρι 4,25 τονους, για την καλυψη πολυαριθμων αναγκων.

 

  Μετα τις επιτυχημενες συνεργασιες της με πολεις με τη συμμετοχη του Transit Custom Plug-In Hybrid, η Ford θα προχωρησει σε εκτενεις δοκιμες του νεου E-Transit σε εταιρικους στολους σε βασικες αγορες της Ευρωπης, ξεκινωντας απο το 2021.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!