Η νεα, αμιγως ηλεκτρικη Mustang Mach–E – το πρωτο μοντελο παραγωγης το οποιο η Ford δημιουργησε εξ αρχης ως ηλεκτροκινητο με μηδενικες εκπομπες ρυπων – αναμενεται στην Ευρωπη απο τις αρχες του 2021.
Η Mustang Mach–E φερνει τωρα την ελευθερια, τις επιδοσεις και τον εμβληματικο χαρακτηρα του δημοφιλεστερου σπορ αυτοκινητου σε ολο τον κοσμο στην κατηγορια των αμιγως ηλεκτρικων οχηματων. Με την ισχυ ενος ενεργειακα αποδοτικου και με αμεση αποκριση ηλεκτρικου συστηματος κινησης, το πρωτο SUV μοντελο της οικογενειας Mustang προσφερεται με δυνατοτητα επιλογης αναμεσα σε δυο εκδοσεις: η πρωτη διαθετει πισω κινηση και ενα ηλεκτροκινητηρα και η δευτερη τετρακινηση με δυο μοτερ που εξασφαλιζουν επιδοσεις υπεραυτοκινητου και επιταχυνση 0-100 km/h σε 3,7 δευτερολεπτα.
Οι εκδοσεις με τη μικρη και μεγαλη μπαταρια (standard–range και extended–range, αντιστοιχα) μηδενιζουν το αγχος της αυτονομιας προσφεροντας αμιγως ηλεκτρικη αυτονομια μεχρι και 610 km (μικτος κυκλος) συμφωνα με το πρωτοκολλο WLTP.
Η νεα Mustang Mach–E ανοιγει νεους οριζοντες με το πιο προηγμενο τεχνολογικο πακετο συστηματων ανεσης και υποστηριξης του οδηγου στην ιστορια της Ford. Η νεα γενια του συστηματος SYNC μαθαινει απο το στυλ και τις συνηθειες του οδηγου και κανει υποδειξεις προκειμενου ο τελευταιος να εξοικονομησει χρονο κατα τις μετακινησεις του. Το Τηλέφωνο As A Key επιτρεπει το ξεκλειδωμα του οχηματος χωρις χρηση κλειδιου, αναγνωριζοντας το smartphone του ιδιοκτητη. Επισης, το συστημα Intelligent Range μπορει να υπολογιζει με μεγαλυτερη ακριβεια την υπολειπομενη αυτονομια, αξιοποιωντας τη συνδεσιμοτητα μεσω cloud. Επιπλεον, οι τελευταιες τεχνολογιες υποβοηθησης οδηγησης, σταθμευσης και αποφυγης ατυχηματων της Ford προσφερουν μια πραγματικα διαισθητικη και απροβληματιστη οδηγικη εμπειρια.
Καθε Mustang Mach‑E διαθετει τα προφιλ οδηγησης Whisper, Active και Untamed, τα οποια προσαρμοζουν τη συνολικη οδηγικη εμπειρια και αισθηση στη διαθεση του οδηγου. Το πενταθεσιο SUV με την κουπε σιλουετα αναβαθμιζεται συνεχως προϊοντος του χρονου χαρη στις over–the–air ενημερωσεις.
«Η Mustang Mach–E ειναι ενα απο τα πιο συναρπαστικα αυτοκινητα που εχει λανσαρει ποτε η Ford» δηλωσε ο Roelant de Waard, vice president, Marketing, Sales & Service, Ford Ευρωπης. «Το πληρως ηλεκτρικο αυτο οχημα ειναι μοναδικο και αναμφισβητητα προκειται για μια πραγματικη Mustang. Με κορυφαια αυτονομια 610 km ερχεται ακριβως την καταλληλη στιγμη για τους πελατες στην Ευρωπη.»
Επιδοσεις που ηλεκτριζουν
Η νεα πλατφορμα της Mustang Mach–E εχει αναπτυχθει απο την Ford Team Edison για να αξιοποιει πληρως προς οφελος των επιδοσεων τοσο την βελτιωμενη κατανομη βαρους, οσο και την αμεσοτητα στην παροχη ροπης που προσφερει σημερα ενα πληρως ηλεκτρικο συστημα κινησης.
Η μπαταρια ιοντων λιθιου ειναι κεντρικα τοποθετημενη αναμεσα στους αξονες και κατω απο το δαπεδο, πετυχαινοντας ενα χαμηλο κεντρο βαρους που υποστηριζει το σπορ χαρακτηρα και τη δυναμικη συμπεριφορα που γνωρισαμε στη Mustang τοσο στην εκδοση με τη βασικη μπαταρια των 68 ωφελιμων kWh με τις 288 κυψελες (standard–range), οσο και στη μεγαλυτερη με τις 376 κυψελες και την ωφελιμη αποθηκευτικη ικανοτητα των 88 kWh (extended–range).
Οι πολυ αποδοτικες μπαταριες, οι οποιες εχουν δοκιμαστει σε ακραιες θερμοκρασιες εως και -400Κελσιου, βρισκονται μεσα σε μια αδιαβροχη θηκη και προστατευονται απο ενα κλωβο που απορροφα τις δυναμεις που αναπτυσσονται σε περιπτωση συγκρουσης. Χρησιμοποιει δε ενα προηγμενο συστημα θερμανσης και ψυξης με χρηση υγρου, το οποιο ρυθμιζει αναλογως τη θερμοκρασια λειτουργιας της προκειμενου να εξασφαλιστει η καλυτερη δυνατη αποδοση σε ακραιες καιρικες συνθηκες και σε συνεχη οδηγηση με υψηλες ταχυτητες, καθως και βελτιωμενο χρονο φορτισης.
Η ισχυς της μπαταριας μεταφερεται σε ενα νεο, ηλεκτροκινητηρα εναλλασσομενου ρευματος (AC) στον πισω αξονα που διαθετει συστημα ψυξης με λαδι, καθως και σε ενα προσθετο στις τετρακινητες εκδοσεις που βρισκεται τοποθετημενος στον εμπροσθιο αξονα. Ο πισω ηλεκτροκινητηρας μονιμου μαγνητη αποδιδει τη μεγιστη ροπη του σε 0,5 δευτερολεπτα, παρεχοντας εξαιρετικη αποκριση:
- Η πισωκινητη Mustang Mach–E αποδιδει ισχυ 269 ιππων στην εκδοση με τη μικρη μπαταρια (standard–range), 294 ιππους σε εκεινη με τη μεγαλυτερη (extended-range) και ροπη 430 Nm εξασφαλιζοντας επιταχυνση 0-100 km/h απο 6,1 μεχρι 6,2 δευτερολεπτα
- Η τετρακινητη Mustang Mach–E αποδιδει ισχυ 269 ιππων με την standard–range μπαταρια, 351 ιππους με την μπαταρια extended–range και ροπη 580 Nm εξασφαλιζοντας επιταχυνση 0-100 km/h απο 5,1 μεχρι 5,6 δευτερολεπτα
- Η Mustang Mach–E First Edition (μη διαθεσιμη στην ελληνικη αγορα) με τετρακινηση και extended–range μπαταρια στο βασικο εξοπλισμο της, αποδιδει 351 ιππους, ροπη 580 Nm και επιταχυνει απο 0 στα 100 km/h σε 5,1 δευτερολεπτα
- Η Mustang Mach–E GT με τετρακινηση και extended–range μπαταρια στο βασικο εξοπλισμο της, αποδιδει 487 ιππους, ροπη 860 Nm και επιταχυνει απο 0 στα 100 km/h σε 3,7 δευτερολεπτα
Το συστημα τετρακινησης κατανεμει τη ροπη ανεξαρτητα στους εμπρος και πισω τροχους για βελτιωμενη επιταχυνση και συμπεριφορα, προσφεροντας με τον τροπο αυτο την απολυτη αισθηση μιας αληθινης Mustang. Οι ειδικες ρυθμισεις σε αμορτισερ, ελατηρια, αντιστρεπτικες δοκους, συστημα διευθυνσης και συστημα μεταδοσης εχουν προσαρμοστει τοσο για τους στενοτερους και με περισσοτερες στροφες Ευρωπαϊκους δρομους, οσο και για τα υψηλοτερα ορια ταχυτητας που ισχυουν στη γηραια ηπειρο.
«Το ισορροπημενο και με κορυφαια αποκριση πλαισιο της νεας Mustang Mach–E μας επετρεψε να προσαρμοσουμε την απολαυστικη οδηγικη εμπειρια τοσο για τον ορεινο δρομο Trollstigen της Νορβηγιας με τις ατελειωτες στροφες και για τη γερμανικη autobahn, οσο και για το γεματο λακκουβες επαρχιακο δικτυο της Μ. Βρετανιας» ειπε σχετικα ο Geert Van Noyen, manager, Vehicle Dynamics, Ford Ευρωπης.
Τα αποδοτικα συστηματα κινησης προσφερουν αμιγως ηλεκτρικη αυτονομια εως 610 km (πρωτοκολλο WLTP) για την Mustang Mach–E με πισω κινηση, και μεχρι 540 km για την τετρακινητη Mustang Mach–E και την εκδοση First Edition.
Με το Intelligent Range, το αγχος της αυτονομιας αποτελει παρελθον, καθως το συστημα υπολογιζει με μεγαλυτερη ακριβεια την υπολειπομενη αυτονομια με βαση το στυλ οδηγησης και την προγνωση του καιρου – το συστημα ειναι σε θεση να αξιοποιησει ακομα και τη συνδεσιμοτητα μεσω cloud για να προβλεψει την καταναλωση ενεργειας στη συνεχεια του ταξιδιου. Δεδομενα τα οποια συλλεγονται απο αλλα συνδεδεμενα ηλεκτρικα οχηματα Ford (crowdsourced data) και πελατες προθυμους να μοιραστουν πληροφοριες μπορουν να βελτιωσουν σημαντικα τους υπολογισμους στον τομεα της αυτονομιας.
Η επαναφορτιση της μπαταριας γινεται γρηγορα και απλα. Η Ford προσφερει στους αγοραστες της νεας Mustang Mach–E εναν προαιρετικο επιτοιχιο φορτιστη Ford Connected Wallbox για ταχυτερη, πιο εξυπνη και πιο ανετη οικιακη φορτιση. Διαθεσιμος σε εκδοσεις ισχυος 7,4 kW και 11 kW, ο φορτιστης μπορει να φορτισει τη μπαταρια της Mustang Mach–E απο το 10 μεχρι το 80% της χωρητικοτητας της σε περιπου 6 ωρες.
Οι πελατες της Mustang Mach–E θα λαμβανουν επισης στο βασικο εξοπλισμου του οχηματος δυο καλωδια φορτισης που θα τους επιτρεπουν να συνεχιζουν το ταξιδι, ανεξαρτητως προορισμου. Το καλωδιο δημοσιας φορτισης Ford Public Charge Cable (μηκους 6 μ.) ειναι συμβατο με το κοινο προτυπο φορτισης στην Ευρωπη, επιτρεποντας στους πελατες να συνδεονται ευκολα με φορτιστες AC. Το καλωδιο Universal Αρχική σελίδα Charge Cord (μηκους 6,7 μ.) επιτρεπει τη συνδεση σε στανταρ, οικιακες και βιομηχανικες πριζες 32 A blue για υψηλοτερη ταχυτητα φορτισης, ακομα και χωρις Ford Connected Wallbox.
Η συμβατοτητα για ταχεια φορτιση συνεχους ρευματος (DC) προσφερεται στανταρ. Οταν φορτιζεται με ισχυ εως 150 kW σε εναν φορτιστη της κοινοπραξιας IONITY, η πισωκινητη Mustang Mach–E με extended–range μπαταρια ανακτα κατα μεσο ορο αυτονομια 119 km με περιπου 10 λεπτα φορτισης.
Η τετρακινητη Mustang Mach–E με extended–range μπαταρια και τα μοντελα First Edition θα μπορουν να προσθεσουν κατα μεσο ορο αυτονομια 107 km με φορτιση περιπου 10 λεπτων. Τοσο οι πισωκινητες οσο και οι τετρακινητες εκδοσεις με extended–range μπαταρια ανακτουν ενεργεια για την πληρωση του συσσωρευτη απο το 10% στο 80% μεσα σε 45 λεπτα.
Η Mustang Mach–E προσφερει επισης τη δυνατοτητα οδηγησης με ενα πενταλ (1 Pedal Drive) που βοηθα στην ανακτηση περισσοτερης κινητικης ενεργειας προς την μπαταρια, για μεγαλυτερη αποδοτικοτητα. Σε αυτη την περιπτωση, η επιταχυνση και η επιβραδυνση ελεγχονται πιεζοντας η αφηνοντας το πενταλ του γκαζιου αντιστοιχα, διαδικασια που εξασφαλιζει μια αυθεντικη εμπειρια ηλεκτροκινησης. Φυσικα, το πενταλ του φρενου παραμενει ενεργο για περιπτωσεις οπου απαιτειται μεγαλυτερη ισχυς πεδησης.
Τεχνολογια που ενσωματωνεται ομαλα στον τροπο ζωης
Η Mustang Mach–E χρησιμοποιει προηγμενες τεχνολογιες που προσφερουν μια πρωτοφανη εμπειρια στο τιμονι ενος μοντελου Ford, με κυρια χαρακτηριστικα την ανεση και την αυτοπεποιθηση.
Η επομενη γενια του συστηματος SYNC κανει το ντεμπουτο της, επιτρεποντας την εξατομικευση 80 και πλεον ρυθμισεων του οχηματος (απο τη θερμοκρασια της καμπινας και τη θεση των καθισματων μεχρι το φωτισμο εσωτερικου) για μια απολυτα εξατομικευμενη εμπειρια μεσα στο αυτοκινητο. Η μηχανικη μαθηση κατανοει καλυτερα τις συνηθειες του οδηγου με την παροδο του χρονου προβαινοντας στις καταλληλες υποδειξεις πλοηγησης και επικοινωνιας την καταλληλη στιγμη, ωστε οι οδηγοι να ειναι συγκεντρωμενοι στο δρομο.
Το συστημα προηγμενης αναγνωρισης φωνης σε απλη καθομιλουμενη γλωσσα κατανοει το φυσικο, καθημερινο λογο σε 15 Ευρωπαϊκες γλωσσες, ωστε οι ιδιοκτητες να ελεγχουν τα παντα – απο τις λειτουργιες ψυχαγωγιας και πλοηγησης μεχρι το περιβαλλον της καμπινας και τις τηλεφωνικες κλησεις. Για να προσφερει τις καλυτερες απαντησεις σε εντολες και ερωτησεις, το συστημα συμπληρωνει τη νοημοσυνη του με αποτελεσματα απο αναζητησεις στο internet με τη βοηθεια του μοντεμ FordPass Connect το οποιο ανηκει στο βασικο εξοπλισμο.
«Εργαστηκαμε με παθος προκειμενου να διασφαλισουμε οτι ο ιδιοκτητης μιας Mustang Mach–E θα μπορει να απολαμβανει την πιο προσωποποιημενη και διασυνδεδεμενη οδηγικη εμπειρια» δηλωσε ο Jan Schroll, υπευθυνος συνδεσιμοτητας της Ford Ευρωπης. «Η επομενη γενια του συστηματος SYNC ειναι η πιο εξυπνη εκδοση που εχει κυκλοφορησει μεχρι σημερα και θα συνεχισει να εξελισσεται με τη χρηση του αυτοκινητου. Το SYNC ειναι σχεδιασμενο για να γνωριζει τι χρειαζεστε – και ποτε το χρειαζεστε. Μπορειτε λοιπον να καθισετε αναπαυτικα και να απολαυσετε το ταξιδι.»
Τα Apple CarPlay και Android Auto ειναι προ-εγκατεστημενα χωρις εξτρα χρεωση διαθετοντας ασυρματη συνδεσιμοτητα. 10 Η οθονη αφης full HD 15,5” ελεγχεται μεσω χειρονομιων αφης (pinch, ζουμαρισμα, περιστροφη) και υιοθετει μια απλοποιημενη διεπαφη που προβαλλει πληροφοριες με οργανωμενο και ευπεπτο τροπο. Την ιδια στιγμη, το χειριστηριο στο κατω μερος της προοριζεται για γρηγορη ρυθμιση της εντασης του ηχου για μουσικη η τηλεδιασκεψεις. Η συνδεσιμοτητα εχει βελτιωθει περαιτερω με το SYNC AppLink, με υποστηριζομενες εφαρμογες οπως οι what3words, Waze και Webex να πετυχαινουν πιο ουσιαστικη διαδραση μεταξυ οχηματος και smartphone. Μια βαση ασυρματης φορτισης για smartphones διατιθεται με το βασικο εξοπλισμο.
Η επομενη γενια του συστηματος SYNC αυξανει επισης την αυτοπεποιθηση του οδηγου με τη συνδεδεμενη πλοηγηση. Δελτια κυκλοφοριας και προληπτικες πληροφοριες σε πραγματικο χρονο παρεχουν οι τοπικες υπηρεσιες της TomTom, ενω η καθοδηγηση in–vehicle & in–cloud απο την Garmin διασφαλιζει για τους οδηγους τις καλυτερες διαδρομες για τον προορισμο τους. 11 Τα ταξιδια μπορουν να προγραμματιζονται εκ των προτερων και οι διαδρομες να προωθουνται στο αυτοκινητο απο την εφαρμογη FordPass. Η επομενη γενια του συστηματος SYNC αυξανει την αυτοπεποιθηση των κατοχων ηλεκτρικων οχηματων, συμβουλευοντας τους που και ποτε να φορτισουν κατα τη διαρκεια του ταξιδιου, αλλα και ενημερωνοντας τους σε πραγματικο χρονο για τη διαθεσιμοτητα του σταθμου φορτισης, καθως και για το σχετικο κοστος.
Η προσβαση στο εσωτερικο του αυτοκινητου γινεται ευκολα και αβιαστα με την τεχνολογια Τηλέφωνο As A Key, που κανει το ντεμπουτο της στη Ford με τη νεα Mustang Mach–E. Χρησιμοποιωντας Bluetooth, το οχημα μπορει να ανιχνευει τα smartphone των ιδιοκτητων καθως πλησιαζουν το οχημα, ξεκλειδωνοντας τις πορτες και επιτρεποντας την εκκινηση χωρις να χρειαστει να βγαλουν το τηλεφωνο τους απο την τσεπη η να χρησιμοποιησουν κλειδι.
Σε περιπτωση πληρους αποφορτισης του κινητου τηλεφωνου, οι ιδιοκτητες της Mustang Mach–E μπορουν να εισαγουν εναν κωδικο ασφαλειας στο πληκτρολογιο που βρισκεται στη κολονα Β του οχηματος, καθως και εναν ξεχωριστο κωδικο στην κεντρικη οθονη αφης στο εσωτερικο για την εκκινηση του αυτοκινητου. Η Mustang Mach–E μπορει επισης να ενεργοποιει τις ατομικες ρυθμισεις καθε οδηγου, πριν εισελθει στο αυτοκινητο, αναγνωριζοντας τον απο το smartphone η το μπρελοκ του, καθως πλησιαζει.
Στο δρομο, οι οδηγοι μπορουν ευκολα να προσαρμοσουν την οδηγικη εμπειρια στη διαθεση τους, επιλεγοντας μεσα απο διαφορετικα προφιλ οδηγησης. Τα Whisper, Active και Untamed ειναι σχεδιασμενα για να επιτεινουν την οδηγικη εμπειρια, μεταβαλλοντας την προσλαμβανουσα αισθηση πισω απο το τιμονι.
Το προγραμμα Active συνδυαζει την αθορυβη λειτουργια ενος αμιγως ηλεκτρικου οχηματος με τις απολαυστικες, θρυλικες επιδοσεις μιας Mustang, καθιστωντας το ιδανικο για καθημερινη οδηγηση. Ενα απαλο μπλε φως λουζει την καμπινα, ενω στο ταμπλο, η δυναμικη ενδειξη EcoMode βοηθα στη μεγιστοποιηση της ενεργειακης αποδοσης.
Οταν οι οδηγοι θελουν πραγματικα να αυξησουν την αδρεναλινη πισω απο το τιμονι, το πλεον καταλληλο ειναι το προφιλ Untamed. Αυτο «απελευθερωνει» ολες τις δυνατοτητες της Mustang Mach–E ενισχυοντας την «κοφτερη» αισθηση του τιμονιου και την αποκριση του γκαζιου. Επιπροσθετα, στο προγραμμα αυτο ο οδηγος εχει την αισθηση του κατεβασματος ταχυτητων κατα τη διαδικασια της επιβραδυνσης. Ο ενισχυμενος ηχος που φτανει στο εσωτερικο ειναι αναλογος των επιδοσεων, ενω στην καμπινα τα κυριαρχα στοιχεια ειναι τοσο ο σπορ πορτοκαλι φωτισμος, οσο και οι δυναμικες γραμμες στην οθονη, οι οποιες απεικονιζουν τις διαμηκεις και πλευρικες δυναμεις που αναπτυσσονται κατα την επιταχυνση καθως και στις στροφες.
Κανοντας το τιμονι ελαφρυτερο, την αποκριση του γκαζιου πιο ηπια και το περιβαλλον της καμπινας πιο αθορυβο, το προγραμμα Whisper προσφερει την πιο ηρεμη εμπειρια ταξιδιου με μια Mustang Mach–E. Το Whisper βελτιστοποιει επισης το συστημα Brake Traction Control που συνεισφερει στη διατηρηση της προσφυσης σε βρεγμενες και ολισθηρες επιφανειες, για λιγοτερο στρες κατα την οδηγηση.
«Η Mustang Mach–E μας προσεφερε την ευκαιρια να προσαρμοσουμε την οδηγικη εμπειρια και να χαρισουμε στον οδηγο ακριβως αυτο που θελει απο το αυτοκινητο του, αναλογα με τη διαθεση της ημερας. Το αυτοκινητο λειτουργει σαν φιλος που ακουει και απαντα στις επιθυμιες σου» δηλωσε ο Matthias Tonn, chief programme engineer της Mustang Mach–E στην Ευρωπη. «Οι διαφορες μεταξυ των Drive Modes ειναι διακριτικες, αλλα η συνολικη αισθηση μπορει να μεταμορφωσει την οδηγικη εμπειρια, οποτεδηποτε το θελησει ο οδηγος.»
Ενα πακετο προηγμενων τεχνολογιων υποστηριξης οδηγου μεγιστοποιει την απολαυση του ταξιδιου. Μεταξυ των τεχνολογιων ξεχωριζουν:
- Intelligent Adaptive Cruise Control με Stop & Go και Lane Centring, που διατηρει αυτοματα μια ανετη αποσταση απο τα προπορευομενα οχηματα και βοηθα στη διατηρηση του οχηματος στο κεντρο της λωριδας. Το συστημα μπορει να ακινητοποιησει πληρως το οχημα σε συνθηκες πυκνης κυκλοφοριας και να το επανεκκινησει εκ νεου
- Active Park Assist 2.0, που προσφερει πληρως αυτοματοποιημενους ελιγμους σταθμευσης σε παραλληλους και καθετους χωρους, πιεζοντας απλα ενα μπουτον
- Pre–Collision Assist με Auto Emergency Braking, που μπορει να ανιχνευει πεζους και δικυκλιστες στην πορεια του οχηματος, οι οποιοι ενδεχομενως σκοπευουν να διασχισουν το δρομο, και ενεργοποιει τα φρενα εαν ανιχνευσει επικειμενη συγκρουση και ο οδηγος δεν αντιδρασεις στις προειδοποιησεις
- Lane–Keeping System με Blind Spot Assist, που παρακολουθει το τυφλο σημειο του οδηγου για οχηματα που πλησιαζουν απο πισω και μπορει να εφαρμοσει ελαφρα δυναμη στο τιμονι για να προειδοποιησει τον οδηγο και να τον αποθαρρυνει να αλλαξει λωριδα εαν ανιχνευσει επικειμενη συγκρουση.
Νεα εμφανιση και αισθηση Mustang
Εξωτερικα, η Mustang Mach–E ειναι αμεσα αναγνωρισιμη ως Mustang, διαθετοντας πολλα απο τα γνωστα στοιχεια ταυτοτητας της οικογενειας Mustang, οπως το μακρυ και δυναμικο καπο, η σχεδιαση των ωμων του αμαξωματος, οι επιθετικοι προβολεις και, το σημα κατατεθεν, τα πισω φωτα με τα τρια ανεξαρτητα στοιχεια.
Στο εσωτερικο, οι μηχανικοι και σχεδιαστες της Ford καταφεραν να δημιουργησουν ενα οχημα το οποιο, εκτος του οτι ενσαρκωνει αριστα το πνευμα της Mustang, μεγιστοποιει ταυτοχρονα το χωρο για πεντε επιβατες και τις αποσκευες τους, με την υποστηριξη της νεας, πληρως ηλεκτρικης πλατφορμας της Ford που επιτρεπει την εγκατασταση της μπαταριας κατω απο το δαπεδο.
Ο χωρος αποσκευων πισω απο τα πισω καθισματα (402 λιτρα) και πισω απο τα εμπρος (1.420 λιτρα) συμπληρωνεται απο εναν αποθηκευτικο χωρο στο εμπρος μερος του οχηματος, που δημιουργειται λογω της απουσιας του κινητηρα εσωτερικης καυσης. Προσφεροντας επιπλεον 81 λιτρα και διαθετοντας συστημα αποστραγγισης του νερου, ο συγκεκριμενος αποθηκευτικος χωρος ειναι ιδανικος για τη μεταφορα βρεγμενου η λασπωμενου σπορ εξοπλισμου – απο ρουχα μεχρι ορειβατικα μποτακια, μεχρι και αξεσουαρ παραλιας.
Το εσωτερικο της Mustang Mach–E ενσαρκωνει ενα μιγμα κομψης και μοντερνας σχεδιασης και εξυπνης λειτουργικοτητας. Ενα προαιρετικο και προηγμενο σε δυνατοτητες συστημα ηχου της Bang & Olufsen περιλαμβανει ενσωματωμενα ηχεια που μοιαζουν να αιωρουνται πανω απο τους εμπρος αεραγωγους θυμιζοντας σε σχημα μια μπαρα ηχου – ενα χαρακτηριστικο που εχει ηδη αποσπασει ενα βραβειο iF DESIGN AWARD 2020. Παραδοσιακα στοιχεια σχεδιασης της Mustang, οπως ο πινακας οργανων με το διπλο καλυμμα, ολοκληρωνουν την εικονα του εσωτερικου.
Ακομα και η προαιρετικη πανοραμικη οροφη με σταθερο κρυσταλλο εχει το δικο της μυστικο: την ειδικη επιστρωση κρυσταλλου με υπερυθρη προστασια, η οποια συμβαλει ωστε το εσωτερικο να παραμενει πιο δροσερο το καλοκαιρι και πιο ζεστο το χειμωνα. Επιπλεον, ενα εσωτερικο στρωμα μεσα στο κρυσταλλο βοηθα στην προστασια απο τις υπεριωδεις ακτινες.
Με τη Mustang Mach–E, οι ιδιοκτητες θα μπορουν να διαμορφωνουν εκ των προτερων το νεο τους οχημα πριν το παραλαβουν, χρησιμοποιωντας τη νεα λειτουργια Remote Vehicle Setup. Οι ιδιοκτητες δημιουργουν ενα εξατομικευμενο προφιλ για να αποθηκευουν τις αγαπημενες ρυθμισεις και μερη στα οποια μεταβαινουν με μεγαλη συχνοτητα, οπως τοπο εργασιας η σουπερ μαρκετ και – για προσθετη ξεγνοιασια – να επισημαινουν τους πλησιεστερους σταθμους φορτισης.
Οι ρυθμισεις μπορει να γινουν online η μεσω της εφαρμογης FordPass και αφορουν μεταξυ αλλων στοιχεια που σχετιζονται με τις καθημερινες ωρες αναχωρησης, τις επιθυμητες ρυθμισεις ανεσης στην καμπινα αλλα και τα επιπεδα φορτισης μπαταριας. Τα προφιλ οδηγησης (drive modes) της Mustang Mach–E μπορουν επισης να εξατομικευθουν.
Το προφιλ εξατομικευσης αποθηκευεται στο cloud, ωστε οταν ο οδηγος παραλαμβανει τα κλειδια και κανει για πρωτη φορα pairing (συζευξη) του smartphone του με την Mach–E, ολες οι ρυθμισεις μεταφερονται στο οχημα – οι κουραστικες ρυθμισεις της πρωτης φορας ανηκουν στο παρελθον, καθως οι οδηγοι απλα μπαινουν στο αυτοκινητο και φευγουν. Οι μελλοντικες over–the–air ενημερωσεις θα επιτρεπουν επισης εξατομικευση των προεπιλεγμενων ραδιοφωνικων σταθμων (presets) πριν την παραδοση.
«Αξιοποιουμε στο μεγιστο βαθμο τη συνδεσιμοτητα. Οι πελατες μας μπορουν τωρα να διαμορφωνουν τις ρυθμισεις του οχηματος τους πριν το παραλαβουν. Μεσω της εφαρμογης FordPass μπορουν να προγραμματιζουν απο αποσταση τους βασικους προορισμους, να επιλεγουν το επιθυμητο προφιλ οδηγησης και πολλα ακομα» δηλωσε ο de Waard.
Οι over–the–air ενημερωσεις μπορουν να βελτιωνουν συνεχως το αυτοκινητο σε ολη τη διαρκεια ζωης του, ενω ειναι σταθμευμενο και χωρις ο ιδιοκτητης να πρεπει να περιμενει οσο πραγματοποιειται η ενημερωση λογισμικου.
Πολλες ενημερωσεις μπορουν να ολοκληρωνονται σε λιγοτερο απο δυο λεπτα ενω η εγκατασταση μπορει να πραγματοποιηθει χωρις να γινει αντιληπτη στους πελατες, οι οποιοι εχουν τη δυνατοτητα να επιλεξουν μια επιθυμητη ωρα για τη ληψη των ενημερωσεων – ακομα και κατα τη διαρκεια της νυχτας – ενω το οχημα ειναι σταθμευμενο. 15 Σχεδον ολα τα προγραμματα της Mach–E μπορουν να ενημερωνονται ασυρματα, κατι που σημαινει οτι η Ford μπορει να βελτιωνει τις επιδοσεις και να προσφερει νεες λειτουργιες που ενδεχομενως δεν υπηρχαν οταν οι πελατες παρελαβαν για πρωτη φορα τα οχηματα τους.
Ολοκληρωμενο οικοσυστημα φορτισης
Για πληρη ξεγνοιασια κατα την οδηγηση, η νεα Mustang Mach–E θα υποστηριζεται απο ενα κορυφαιο οικοσυστημα που θα προσφερει ομαλη προσβαση σε σημεια φορτισης σε ολη την Ευρωπη.
Οσοι πελατες παραγγειλουν την Mustang Mach–E φετος και το 2021 θα εχουν πεντε χρονια δωρεαν προσβαση στο κορυφαιο Δικτυο Φορτισης FordPass – ενα απο τα μεγαλυτερα δικτυα δημοσιων σταθμων φορτισης στην Ευρωπη – που τωρα περιλαμβανει πανω απο 155.000 σταθμους φορτισης.
Σε συνεργασια με τη NewMotion, οι πελατες της Ford θα μπορουν να χρησιμοποιουν την εφαρμογη FordPass για να εντοπιζουν, να καθοδηγουνται, να πληρωνουν και να παρακολουθουν τη φορτιση σε τοποθεσιες που βρισκονται σε 21 χωρες – ενεργοποιωντας και πληρωνοντας για τις υπηρεσιες απο ενα λογαριασμοκατι που απλουστευει την εμπειρια του χρηστη.
Οι αγοραστες της Mustang Mach–E θα εχουν επισης ενα χρονο δωρεαν προσβαση στο δικτυο ταχειας φορτισης της κοινοπραξιας IONITY που εχει εγκαταστησει ηδη πανω απο 300 σταθμους φορτισης με στοχο να γινουν 400 μεχρι το τελος της χρονιας. Η Ford ειναι επισης ιδρυτικο μελος και μετοχος της IONITY, η οποια εχει δημιουργησει σταθμους ταχειας φορτισης κατα μηκος των αυτοκινητοδρομων σε κεντρικες Ευρωπαϊκες τοποθεσιες.