Η Hyundai δοκιμάζει τετρακίνητο i30N!

Μπορει η Hyundai να μπηκε στο club των \”big boys\” με το φοβερο και τρομερο i30N (δες το εδω να ουρλιαζει στα χερια μας) , ομως φαινεται οτι αυτο δεν (της) ειναι αρκετο. Η κορεατικη μαρκα τωρα επιβεβαιωσε οτι εχει ετοιμασει και δοκιμαζει πρωτοτυπα ενος πιθανου ανταγωνιστη του VW Golf R. Μιλωντας στο Cars Guide, ο διευθυντης επικοινωνιας της Hyundai στην Αυστραλια, Guido Schenken, ανακοινωσε οτι ειναι πιθανο να δουμε μια τετρακινητη εκδοση του hot hatch της μαρκας. Αλλωστε, οπως προσθεσε ο ιδιος, το AWD layout ηταν μερος της στρατηγικης για το i30N απο την πρωτη μερα σχεδιασης του.


Εαν το τετρακινητο μοντελο που δοκιμαζεται απο τους κορεατες σχεδιαζεται να \”κατσει\” απεναντι στο Golf R, τοτε θα πρεπει να περιμενουμε και ελαφρυ \”τσιμπημα\” στο μοτερ του μοντελου, καθως θα πρεπει να ειναι ανταγωνιστικο στις επιδοσεις, περα απο τα κρατηματα, κανοντας, για παραδειγμα, το σπριντ στα 100 χ.α.ω. απο σταση, κατω απο τα 5 δευτερολεπτα…

Αφου του δινεις που του δινεις κινηση και στον πισω αξονα, γιατι δεν του βαζεις κι ενα drift mode;


Το αφεντικο του τμηματος Ν, Albert Biermann, εχει αλλωστε κανει σαφες εδω και καιρο οτι ενα τμημα δημιουργιας ταχυτερων εκδοσεων των μοντελων μιας εταιρειας, θα πρεπει να εχει τη δυνατοτητα να λανσαρει αυτοκινητα με AWD, και, οπως φαινεται, το i30 N θα μπορουσε να ειναι το πρωτο τετοιο για τη Hyundai και το Ν. Εαν η τετρακινητη εκδοση του i30N παρει το πρασινο φως, θα σημαινει οτι και το i30 N Fastback θα στελνει τη δυναμη και στους δυο αξονες. Προφανως και το Veloster N, το οποιο συνδεεται με το i30, θα λαβει τετρακινηση. Αλλα, θα πρεπει να περιμενουμε την επιβεβαιωση για το πρωτο, οταν αυτο παρει την εγκριση.


Ενα αλλο ενδιαφερον σημειο που προκυπτει απο το ρεπορταζ των διεθνων Μεσων, ειναι η πληροφορια που προηλθε απο συμβουλο της μαρκας, ο οποιος αποκαλυψε οτι το συστημα τετρακινησης και το πισω συστημα αναρτησης του Kona ειναι συμβατο με το i30: \”Και τα δυο μοντελα χρησιμοποιουν την ιδια πλατφορμα και το πισω μερος του Kona απλα ταιριαζει τελεια\”. Αυτο επιβεβαιωνει την πληροφορια οτι η Hyundai συνεχιζει να σκεφτεται να ριξει στην αγορα το Kona N, για το οποιο ο Biermann μας ειχε πει περυσι οτι εχει δημιουργηθει \”τουλαχιστον ενα πρωτοτυπο\”.

To i30 Fastback N θα αποκτησει και αυτο τετρακινηση, αν εγκριθει η παραγωγη στο hatchback αδερφακι του

Εκτος απο το συστημα τετρακινησης για το οποιο \”ψαχνεται\” η Hyundai στα Ν, το τμημα performance της μαρκας \”ψαχνεται\” με την ιδεα ενος αυτοματου κιβωτιου ταχυτητων διπλου συμπλεκτη. Οι πληροφοριες αναφερουν οτι στο τελος του 2019 θα λανσαριστει μια εκδοση του i30N με κιβωτιο DCT, ενω δοκιμαζεται, εδω και εναν μηνα στο Nürburgring, ενα Veloster N με σειριακο κιβωτιο.
 

Το πρωτοτυπο HR390

Το μελλον για τα Hyundai N φαινεται να ειναι συναρπαστικο. Ταχυτατα, ανταγωνιστικα, τετρακινητα, με κιβωτια διπλου συμπλεκτη και, γιατι οχι ενα πισωκινητο, κεντρομηχανο, halo car – οπως σας ειχαμε αποκαλυψει εδω. Ελπιζουμε και στην ιδια τιμολογιακη πολιτικη που ακολουθει ως σημερα η Hyundai, που κανει το i30N, το πιο value for money της αγορας…  

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!