Η Koenigsegg σπάει τα ρεκόρ με αυτοκίνητα πελατών της!


Η Koenigsegg εχει συνδεσει το ονομα της και την υπαρξη της με τους κορυφαιους κατασκευαστες hypercars στο κοσμο. Το Agera RS εχει ηδη βαλει τη Bugatti στη… θεση της. Αυτο ομως ηταν το \”παλιο\” και \”πιο αργο\” Koenigsegg. Ηρθε επιτελους και η σειρα του Regera, του καινοτομου υβριδικου hypercar της σουηδικης εταιρειας να μας δειξει τις δυνατοτητες του. Ας παρουμε λοιπον τα πραγματα απο την αρχη.

 Το Regera, περα απο το πρωτο υβριδικο hypercar της σουηδικης εταιρειας, ειναι και το πρωτο μοντελο της εταιρειας, και supercar-hypercar γενικα, με κιβωτιο ταχυτητων μιας σχεσης. Ναι, καλα διαβασατε. Το ταχυτερο αυτοκινητο αυτοκινητο στο πλανητη, στο sprint απο σταση στα 400 χιλιομετρα ανα ωρα, δεν αλλαζει καν ταχυτητα.

[youtube=https://www.youtube.com/watch?v=E6aHQD1UqoQ&w=320&h=266]


 Για πολλους, η 23 Σεπτεμβριου, ηταν απλα αλλη μια συνηθισμενη Δευτερα. Για τη Koenigsegg ωστοσο, ηταν η πρωτη φορα που το Regera θα εδειχνε επισημα, στη πραξη, τις δυνατοτητες του. Η τοποθεσια που ελαβε χωρα η δοκιμη για το ρεκορ, ηταν το στρατιωτικο αεροδρομιο Rada, στα βαθη των δασων της Σουηδιας. Αυτο απο μονο του, ειναι προκληση. Μη συντηρημενος διαδρομος προσγειωσης-απογειωσης, με ανωμαλιες, μηκους μολις 2 χιλιομετρων. Ωστοσο, οπως και με το Agera RS, ετσι και με το Regera, ο Christian Von Koenigsegg και η ομαδα του, απλα χρησιμοποιησαν και το διαδρομο τροχοδρομησης, κερδιζοντας επιπλεον 300 μετρα. Casual Koenigsegg stuff.



 Στην προσπαθεια του, ο επι σειρα ετων οδηγος εξελιξης της εταιρειας και πρωταθλητης kart, Sonny Persson, καταφερε να σπασει το προηγουμενο ρεκορ (αυτο του Agera RS, το 2017), κατα 1,7 δευτερολεπτα, παρα τις \”λαθος\” συνθηκες. Για το 0-400 χ.α.ω., το Regera χρειαστηκε μολις 22,87 δευτερολεπτα (και 1613,2 μετρα), με ελιγμους για αποφυγη ανωμαλιων, και για το 400-0, μολις 8,62 δευτερολεπτα και 435,26 μετρα. Το συνολικο sprint και επιβραδυνση, 0-400-0, εγινε σε 31,49 δευτερολεπτα και μολις 2048,46 μετρα.

 Το αυτοκινητο με το οποιο επετευχθη το ρεκορ, ειναι ενα πολιτικο Regera, με μονη διαφοροποιηση, την τοποθετηση ενος προσωρινου roll-cage και ζωνης 4 σημειων, για την εξασφαλιση της μεγιστης δυνατης ασφαλειας για τον οδηγο. Αξιζει να σημειωθει, οτι σε αντιθεση με τη Bugatti (και τους περισσοτερους κατασκευαστες), η Koenigsegg δεν χρησιμοποιει αυτοκινητα εξελιξης (που κατα πολλους σιγουρα ειναι ελαφρως διαφοροποιημενα για χαρη του ρεκορ), αλλα αυτοκινητα πελατων. Το συγκεκριμενο κοκκινο Regera, ανηκει στον ιδιο Αμερικανο πελατη της εταιρειας, που παραχωρησε το Agera RS με το οποιο εσπασε το ρεκορ το 2017. 

 Ο ιδιος ο Christian δηλωσε πως περισσοτερο απο ολα τον εντυπωσιασε το ρεκορ επιβραδυνσης και πως σε καλυτερες συνθηκες, το spint και η επιβραδυνση, ειναι ρεαλιστικα εφικτη σε κατω απο 2 χιλιομετρα αποσταση.

 Αναμενουμε να δουμε το Regera, σε αποπειρα ρεκορ σε δρομο αναλογο με αυτον της Nevada, οπου εγινε η προσπαθεια με το Agera RS. Η, καλυτερα, αν θελει τερμα ρεαλιστικες συνθηκες, στην Εθνικη Οδο Αθηνων- Κορινθου.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!