Αφου σαρωσε το Ραλι Ντακαρ, πετυχαινοντας δυο μαλλον επικες νικες, το 2016 και το 2017, θαβοντας τον ανταγωνισμο στη σκονη του, το Peugeot 3008DKR βελτιωνεται, με στοχο την τελειοτητα. Οπως ενας πολυνικης μποξερ που στην περιοδο των διακοπων γυμναζεται και \”πρηζεται\” για να ειναι ακομα δυνατοτερος στην επομενη σεζον, ετσι και το 3008DKR \”πρηστηκε\”, αλλα οχι για να φαινεται… τρομακτικοτερο στους αντιπαλους του, μα για να κερδισει καλυτερο κρατημα. Και ετσι, εγενετο 3008DKR MAXI…
Η αγωνιστικη εκδοχη του «Car of the Year 2017», του ακαταμαχητου SUV της Peugeot, τωρα, που εχει αποδειξει την αξια του και εχει περγαμηνες, αποκτα το -θρυλικο- προσωνυμιο MAXI και διατηρει πισω απο το τιμονι τον -επισης θρυλικο- Sebastian Loeb, ο οποιος αυτο το μηνα κανει ντεμπουτο με το νεο αγωνιστικο στο Silk Way Rally.
Για τους… μυημενους, το ονομα ΜΑΧΙ, φερνει στο νου τα \”φουσκωμενα\” αγωνιστικα της γαλλικης μαρκας που σκορπαγαν τον τρομο στους αντιπαλους τους. Ετσι και εδω, το 3008DKR Maxi, ειναι ενα μεγαλυτερο αυτοκινητο, με αυξημενο πλατος που προσφερει καλυτερο κρατημα στο χωμα, στους αμμολοφους και στα βουνα, που περιλαμβανουν οι διαδρομες του πιο απαιτητικου ραλι στον κοσμο.
Οταν λεμε \”φουσκωμενο\”, ομως, ποσο; Το νεο αγωνιστικο ειναι φαρδυτερο κατα 20 εκατοστα – 10 εκατοστα απο καθε πλευρα – λογω της αυξησης του πλατους της αναρτησης. Η αυξηση αυτη προεκυψε απο τα νεα πανω και κατω ψαλιδια, απο τους νεους βραχιονες μπρος-πισω και τα νεα ημιαξονια (η κινηση συνεχιζει να μεταφερεται αποκλειστικα στους πισω τροχους).
Το Peugeot 3008DKR Maxi βρισκεται ακομη στο σταδιο της εξελιξης του και δοκιμαζεται ηδη στο Silk Way Rally που ξεκινησε στις 7 Ιουλιου απο την Ρωσια με τερματισμο στις 22 του μηνα στην Κινα. Απο εκει θα προκυψουν χρησιμα συμπερασματα, ειδικα οταν στο τιμονι του νεου αγωνιστικου βρισκεται ο πολυνικης Sebastien Loeb, ο οποιος συμμετεχει για 2η χρονια στο συγκεκριμενο ραλι, ενω ειχε τερματισει στην 2η θεση στο περασμενο Ντακαρ.
Στο Silk Way Rally συμμετεχουν οι Stephane Peterhansel και Cyril Despres με την διαφορα πως αγωνιζονται με τα τωρινων προδιαγραφων Peugeot 3008DKR. Ο Carlos Sainz αποτελει το 4ο μελος της dream-team της Peugeot και με την τεραστια εμπειρια που διαθετει συμβαλλει στην βελτιωση των αυτοκινητων, ενω θα προσπαθησει και στο επομενο Ντακαρ για το καλυτερο.
Ο διευθυντης της Peugeot Sport, Bruno Famin, λεει: «Καθως το επομενο Ντακαρ πλησιαζει εχουμε ξεκινησει να δουλευουμε εντατικα στην επομενη γενια του αγωνιστικου μας. Φυσικα το πιο δυσκολο δεν ειναι να νικας, αλλα να συνεχισεις τις νικες απεναντι σε ενα πολυ ισχυρο ανταγωνισμο. Για αυτο οι μηχανικοι μας εχουν ως στοχο να βελτιωνουν συνεχως το αυτοκινητο και να δινουν στους οδηγους μας, τις καλυτερες προοπτικες για ακομη περισσοτερες επιτυχιες».
Ο Sebastien Loeb, (οδηγος της Team Peugeot Total) δηλωσε: «Θεωρω πως το αυτοκινητο, τωρα που ειναι φαρδυτερο, ειναι πολυ πιο σταθερο και πως βρισκεται ενα βημα πιο μπροστα. Εχουν περιοριστει πολυ οι κλισεις και αυτο μας δινει την δυνατοτητα για πιο επιθετικη οδηγηση με περισσοτερο αυτοπεποιθηση και πλαγιολισθησεις. Θα ελεγα πως το ισχυροτερο σημειο του Peugeot 3008DKR Maxi ειναι οι off-road δυνατοτητες που εχει».
Ο επισης θρυλικος οδηγος της Team Peugeot Total, Carlos Sainz, λεει: «Το νεο Peugeot 3008DKR Maxi τα παει καλα στις δοκιμες και σαφως ειναι μια βελτιωση απο το προηγουμενο αυτοκινητο. Η κυριοτερη αλλαγη ειναι φυσικα το μεγαλυτερο πλατος, το οποιο θα μας επιτρεψει να πιεσουμε περισσοτερο στις στροφες και να κινηθουμε πιο γρηγορα, αφου το νεο αγωνιστικο ειναι πιο σταθερο στις γρηγορες και σκληρες χωματινες διαδρομες».