Η Volskwagen έγραψε 6:05.336 στο Nurburgring!

Πες μας οτι τα ηλεκτρικα αυτοκινητα σου ειναι αδιαφορα. Πες μας οτι δεν μπορεις χωρις τα ουρλιαχτα των βενζινοκινητων turbo. Πες μας οτι \”ξενερωνουν\” την αυτοκινηση. Και, οσο τα λες αυτα, παρακολουθησε το φοβερο και τρομερο Volkswagen ID-R να εξευτελιζει ο,τι κινειται στο Nurburgring.
Το ηλεκτρικο, αποδοσης 680 ιππων μοντελο της γερμανικης μαρκας, με τον Romain Dumas στο τιμονι του, πετυχε ενα εντυπωσιακο 6:05.336 στην \”Πρασινη Κολαση\”, διατηρωντας μια μεση ταχυτητα 206,96 χ.α.ω. Ετσι, σπαει το ρεκορ του γρηγοροτερου ηλεκτρικου αυτοκινητου που εχει γυρισει το Ring. Και οχι μονο.
Ετσι ξαφνικα και ετσι… σιωπηλα, επιτεθηκε στην Πρασινη Κολαση και πηρε οποιο σκαλπ βρηκε μπροστα του. Αρκει να σκεφτεις οτι η σημερινη \”βασιλισσα\” -των road legal- του Ring ειναι η Lamborghini Aventador SVJ, με γυρο στα 6:44, ακολουθουμενη απο την Porsche GT2 RS που ολοκληρωσε τον γυρο μολις δυο δευτερολεπτα πιο αργα. Οι δυο Γερμανιδες εσπασαν σχετικα προσφατα το ρεκορ του NIO EP9 (6:45.9), το οποιο με τη σειρα του ειχε σπασει το 6:48 που κρατουσε απο το 2009 το Radical SR8LM.
Παμε ξανα για οποιον δεν τον χωνεψε: Το VW ID-R γυρισε το Nurburgring σχεδον κατα 40 δευτερολεπτα πιο γρηγορα απο την Aventador SVJ και κατεστρεψε μεχρι και το θρυλικο ρεκορ του Stefan Bellof με την Porsche 956 (6:11.13).
Παρολα αυτα, δεν καταφερε καν να πλησιασει το εντυπωσιακοτατο 5:19.5 που εγραψε το 2018 η Porsche 919 Evo Le Mans Prototype – οποτε μπορει να πει κανεις οτι ακομα οι κινητηρες εσωτερικης καυσης \”αντιστεκονται\” πριν δωσουν τα σκηπτρα του γρηγοροτερου σε καποιο ηλεκτρικο. 

Το ρεκορ του ID-R ερχεται να προστεθει σε αυτο που ειχε κανει το ιδιο αυτοκινητο (με διαφορετικο configuration) στο Pikes Peak το 2018, γραφοντας 7:57 για την αναβαση .

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!