Η Volvo και η εξέλιξη της «μοντέρνας πολυτέλειας»

 Μετα το νεο XC90, το νεο S90 θα ειναι το επομενο μοντελο που θα αντιπροσωπευει την αντιληψη της Volvo για την πολυτελεια του αυριο

Παντα στην πρωτοπορια της εξελιξης της αυτοκινησης, η Volvo και παλι χαρτογραφει νεους δρομους, αυτην τη φορα οσον αφορα τη συγχρονη, μοντερνα πολυτελεια. Η Volvo Cars ανεθεσε στην εταιρεια Kjaer Global, κορυφαια στον τομεα καταγραφης και αναλυσης των συγχρονων τασεων, μια μελετη με αντικειμενο την εξελιξη και το μελλον της πολυτελειας. Τα πρωτα αποτελεσματα επιβεβαιωνουν κατι πολυ ενδιαφερον: οι πιο διακεκριμενες πολυτελεις μαρκες παγκοσμιως αντιμετωπιζουν ηδη τις μεγαλυτερες προκλησεις στην ιστορια τους, καθως οι προσδοκιες των καταναλωτων και η αντιληψη του τι συνιστα πολυτελεια μεταβαλλονται ταχυτερα απο ποτε, με το τοπιο στα luxury brands να εμφανιζει μια πρωτογνωρη δυναμικη. Η μελετη, που εκπονηθηκε απο την Kjaer Global, εστιαζει στο πως εξελισσεται η πολυτελεια με την παροδο του χρονου και θα χρησιμευσει ως επιπλεον εργαλειο στο ταξιδι που εχει ξεκινησει η Volvo για την εξελιξη της ως μαρκα.

Η Volvo Cars θεωρει οτι την τελευταια δεκαετια η φυση της πολυτελειας εχει μεταβληθει, απο δεικτη ευμαρειας που αντανακλα την ιδιοκτησια του ατομου, σε αγαθο που σχετιζεται με την αποκτηση και βιωση σπανιων και πολυτιμων εμπειριων ζωης.

Η μελετη, που θα δημοσιευτει στις αρχες του επομενου ετους, υποδεικνυει οτι οι καθιερωμενες πολυτελεις φιρμες χρειαζεται να επανεφευρουν τους εαυτους τους, ωστε να ενσωματωσουν τη μοντερνα ερμηνεια της πολυτελειας-χωρις-λογοτυπο (no-logo-luxury), η οποια εκφραζεται απο την πτωση στις πωλησεις των αγαθων μαζικης παραγωγης που λανσαρονται με εμφαση στη «φιρμα», προς οφελος ενος πιο διακριτικου branding και μιας πιο ραφιναρισμενης δημιουργιας, τα οποια αναγνωριζονται μονο απο «αυτους που ξερουν», τους επαϊοντες.
Πολυτελεις εμπειριες ζωης
«Εκτιμουμε οτι η προοπτικη της “νεας πολυτελειας” θα εχει επιδραση σε πολλα πεδια, οχι μονο στην αυτοκινητοβιομηχανια, αλλα και στη μοδα, τα ταξειδια και αλλους τομεις πολυτελων προϊοντων και υπηρεσιων. Με βαση τα πρωτα στοιχεια της ερευνας, διαπιστωνουμε οτι πολλες καθιερωμενες μαρκες ειτε θα χρειαστει να προσαρμοστουν γρηγορα σε μια πιο προσωπικη επαφη με τον πελατη, εστιασμενη στις δικες του αναγκες, ειτε θα παραμεριστουν», δηλωσε ο Μπγιορν Ανβαλ (Björn Annwall), Ανωτερος Αντιπροεδρος Πωλησεων, Μαρκετινγκ και Εξυπηρετησης Πελατων της Volvo Cars.

Η μελετη αναγνωριζει αρκετες βασικες τασεις, στις οποιες συμπεριλαμβανονται η καινοτομια σε πραγματικο χρονο, η συνεχης προσβαση και συνδεσιμοτητα, μια αυξανομενη εκτιμηση για την εξειδικευση, την «κατα παραγγελια» δημιουργια και τη δεξιοτεχνια, την αυθεντικοτητα και την ανακαλυψη – στοιχειων που συνδεονται με την αναζητηση μιας πιο πληρους και υψηλοτατου επιπεδου ικανοποιησης εμπειριας ζωης. Η ταση που ολοενα κερδιζει εδαφος, αυτη που η μελετη προσδιοριζει ως Ο Θηλυκος Παραγοντας και Η Καλη Ζωη, αντανακλα μια πιο διευρυμενη συναισθηση που εχει να κανει με επιλογες σχετικες με το μοντερνο lifestyle και την επιθυμια για μια πιο ισορροπημενη σταση απεναντι στη ζωη.
 
«Βρισκομαστε λιγο πριν το λανσαρισμα του νεου μας premium σενταν, του Νεου Volvo S90», ειπε ο Μπγιορν Ανβαλ (Björn Annwall). «Θεωρουμε οτι εχουμε αντιληφθει πληρως τη φυση της νεας πολυτελους εμπειριας – αν και, βεβαιως, εναποκειται στους πελατες μας να το κρινουν. Η Volvo Cars ειναι παντοτε διαφορετικη. Προσεγγιζουμε σταθερα τη σχεδιαση και τη συνολικη εμπειρια που σχετιζεται με το αυτοκινητο απο μια ανθρωπινη σκοπια, και πιστευω οτι αυτο ειναι που κανει τα αυτοκινητα μας ολο και πιο μοντερνα, τα κανει να “κουμπωνουν” τελεια με τις αναγκες η επιθυμιες που καλουνται να καλυψουν.»

Το προσφατο λανσαρισμα του νεου XC90 ηρθε να επιβεβαιωσει τη θεση της Volvo Cars ως premium παιχτη στην αυτοκινητοβιομηχανια, καθως το αυτοκινητο εδρεψε διθυραμβικες κριτικες για τη νεα προσεγγιση του στην ανεση, τη σχεδιαση και την αλληλεπιδραση του με τον οδηγο.

Η πληρης εκθεση για την εξελιξη της πολυτελειας θα δημοσιευτει στις αρχες του 2016, σε συνδυασμο με την οπτικη της ιδιας της Volvo για τη μοντερνα αυτοκινητικη πολυτελεια.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!