Tο νεο Abarth 124 rally που οδηγηθηκε απο τρια ιδιωτικα πληρωματα στο Rally του Monte Carlo, εμφανιστηκε ανταγωνιστικο με εξαιρετικες επιδοσεις στην παγωμενη και χιονισμενη ασφαλτο των γαλλικων Αλπεων, προσφεροντας συναρπαστικο θεαμα στο ευρυ κοινο.
Ο Gabriele Noberasco εδειξε την αξια και την αποφασιστικοτητα του τερματιζοντας δευτερος στην κατηγορια R-Gt.
Ο Francois Delecour και ο νεαρος οδηγος Fabio Andolfi ηταν στην κορυφη της καταταξης στην κατηγορια R-Gt μεχρι τη στιγμη της υποχρεωτικης τους εξοδου.
Η ομαδα και τα πληρωματα εμειναν πολυ ευχαριστημενοι απο τη συμπεριφορα και τους χρονους που πετυχε το Abarth 124 rally.
Η πρεμιερα του Abarth 124 rally στο 85ο Rally του Monte Carlo συνολικα αξιολογηθηκε ως μια εξαιρετικη δοκιμασια σε ακραιες συνθηκες. Η εξελιξη του μοντελου ανεβηκε ενα ακομη επιπεδο χαρη στην προσπαθεια τριων ιδιωτικων πληρωματων: των Γαλλων Francois Delecour και Dominique Savignoni (Team Milano Racing), του πολλα υποσχομενου ταλεντου της ACI Team Italia Fabio Andolfi με συνοδηγο τον Manuel Fenoli, και των Gabriele Noberasco και Daniele Michi (team Bernini). Στο τελος του αγωνα, ολοι ηταν απολυτα ευχαριστημενοι και ενθουσιασμενοι απο την πρωτη αγωνιστικη παρουσια του νεου Abarth 124 rally. Στον ιδιαιτερα απαιτητικο αγωνα του Rally Monte Carlo, το μοντελο αποδειχθηκε ανταγωνιστικο στα χερια των τριων ιδιωτικων πληρωματων.
Ο πρωτος γυρος του Παγκοσμιου Πρωταθληματος Rally 2017 πραγματοποιηθηκε σε εξαιρετικα δυσκολες καιρικες συνθηκες. Το μεγαλυτερο μερος της διαδρομης καλυπτοταν απο παγο και χιονι, γεγονος που υποχρεωσε τα πληρωματα να χρησιμοποιησουν ελαστικα με ειδικα καρφια σε σχεδον ολες τις ειδικες διαδρομες. Αυτες οι συνθηκες θεωρητικα θα μπορουσαν να φερουν σε μειονεκτικη θεση τα πισωκινητα οχηματα. Αντιθετως, το νεο Abarth 124 rally εκμεταλλευτηκε αυτο το γεγονος για να δειξει τις απιστευτες δυνατοτητες του. Το αυτοκινητο της Abarth καταταχθηκε στις πρωτες 20 θεσεις της συνολικης καταταξης στις πρωτες διαδρομες του αγωνα, οπου συμμετειχαν συνολικα 76 ομαδες, 37 εκ των οποιων στο τιμονι τετρακινητων αυτοκινητων.
Την πρωτη μερα, τα αυτοκινητα Abarth 124 rally βρεθηκαν στις τρεις πρωτες θεσεις στην κατηγορια R.Gt, με τον Delecour να προηγειται των Andolfi και Noberasco.
Τη δευτερη μερα, ο Andolfi οδηγησε αποφασιστικα, σκαρφαλωνοντας στην 18η θεση της συνολικης καταταξης και τερματιζοντας τελικα 27ος παρα το σοβαρο ατυχημα του στην 8η ειδικη διαδρομη. Σε αυτο το ατυχημα αποδειχθηκε η στιβαροτητα της κατασκευης του αυτοκινητου, ενω ο Andolfi υποχρεωθηκε σε εξοδο. Ο Delecour, απο την αλλη, ηταν 19ος στη γενικη καταταξη του αγωνα και σταθερα πρωτος στην κατηγορια R-Gt μπροστα απο πολλα R5 αυτοκινητα, ενω την τριτη μερα αναγκαστηκε να εγκαταλειψει, λογω προβληματος στο καπακι του διαφορικου.
Ο Gabriele Noberasco συνεχισε τον αγωνα χωρις προβληματα ξεπερνωντας πολλες δυσκολιες, οπως το χιονισμενο περασμα Col de Turini σε συνθηκες πολυ χαμηλης προσφυσης. Ηταν ο πρωτος οδηγος που πετυχε ενα εξαιρετικο αποτελεσμα, λαμβανοντας τη δευτερη θεση στην κατηγορια R-Gt με το Abarth 124 rally, σε εναν αγωνα συνολικου μηκους 382 απαιτητικων αγωνιστικων χιλιομετρων.
Την αγωνιστικη πρεμιερα του Abarth 124 rally παρακολουθησε απο κοντα η ομαδα εξελιξης της Abarth που στηριζε τις ομαδες Milano Racing και Bernini Rally. Η ομαδα αυτη στηριζει την εξελιξη των μοντελων Abarth προς οφελος των οδηγων και των ομαδων που θα αγωνιστουν στο Abarth 124 Trophy, το οποιο αποτελει μερος του Ιταλικου Πρωταθληματος Rally. Οι αγωνες ειναι συνολικα επτα και η επιβραβευση των νικητων στην κατηγορια «Κατω των 23» δεν ειναι μονο χρηματικη. Ο νικητης της κατηγοριας θα εχει τη δυνατοτητα να αγωνιστει στο Rally Monza 2017 με το επισημο Abarth 124 rally.