Κούρεμα χρέους 60 εκατ. ευρώ ζητά η Hyundai στην Ελλάδα

Αυτες οι μερες, ειναι και οι κρισιμοτερες για το super deal που κλεινει (;) ο Ομιλος Δαβαρη με τον Ομιλο Βασιλακη, για τη μεταβιβαση του πλειοψηφικου ποσοστου της αντιπροσωπειας Hyundai/Kia στον δευτερο. Ετσι, η αγωνια στην Αθηνα και τη Σεουλ κορυφωνεται, καθως αναμενεται με αγωνια η απαντηση των τραπεζων για να κλεισει η συμφωνια.

Το προσυμφωνο που υπεγραφη μεταξυ μεταξυ του αντιπροσωπου της Hyundai (και της θυγατρικης της, Kia) στην Ελλαδα «Π&Ρ Δαβαρη», για τη μεταβιβαση του 70% της εισαγωγικης στον Ομιλο Βασιλακη, εχει ισχυ μεχρι τις 30 Ιουνιου. Και προβλεπει, μεταξυ αλλων, τη μειωση του τραπεζικου δανεισμου της εταιρειας στα 20 εκατομμυρια ευρω, απο τα περιπου 109 που ειναι σημερα, με γενναιο κουρεμα απο τις τραπεζες και εκποιηση των ακινητων. Αυτο ακριβως το σχεδιο, τεθηκε, συμφωνα με πληροφοριες, υποψη του CEO του παγκοσμιου κολοσσου, Chung Mong-koo.
Ο Πανος Δαβαρης, εαν ολοκληρωθει το deal, θα παραμεινει στο \”τιμονι\” της εταιρειας

Το «χαρτι» που εχει στα χερια του ομως ο Ομιλος Βασιλακη, ειναι το γεγονος οτι ο Θεοδωρος Βασιλακης, εκτος απο επιχειρηματιας, ο οποιος μεχρι σημερα εχει ευρωστη δραστηριοτητα, ειναι μετοχος σε μια απο τις τραπεζες οι οποιες εχουν χορηγησει τα εν λογω δανεια, την Πειραιως. Και, εκτος αυτου, υπαρχει και το προηγουμενο της «Π & Ρ Δαβαρη», η οποια μπορει σημερα να αντιμετωπιζει ανυπερβλητα (;) προβληματα ρευστοτητας και αδυναμιας πληρωμων των υποχρεωσεων της στο Δημοσιο, τις τραπεζες, τους προμηθευτες και τους πελατες (πληροφοριες του TopSpeed.gr αναφερουν οτι τα χρεη ξεπερνουν τα 100 εκατ. ευρω), ομως εχει να επιδειξει μια αξιοζηλευτη πορεια στα επιχειρηματικα δρωμενα, επι σειρα δεκαετιων. Σε αυτο, προσθεστε και τη διαρκως ανερχομενη επιδοση της Hyundai και της Kia στη χωρα μας…
Ο Θεοδωρος Βασιλακης (στο μεσο) πιστευει οτι αν περασει το πλανο στις τραπεζες, θα καταφερει να \”απογειωσει\” τη Hyundai

Αυτα, βεβαια, στη θεωρια. Γιατι στην πραξη, αυτο που θα μετρησει, ειναι να γινει δεκτο το business plan το οποιο θα καταθεσει εντος των επομενων ημερων στις τραπεζες ο Ομιλος Βασιλακη, για να προχωρησει η υπογραφη του τελικου συμφωνου (σημερα βρισκομαστε στη φαση του προσυμφωνου). Τι προβλεπει λοιπον αυτο;

Συμφωνα με τις πληροφοριες του TopSpeed.gr, για να ολοκληρωθει το deal, ο Ομιλος Βασιλακη ζητα ο τραπεζικος δανεισμος της «Αουτοντηλ Π&Ρ Δαβαρη» να μειωθει στα 20 εκατομμυρια ευρω απο 109, που ειναι σημερα. Γι’ αυτο, προτεινει στις τραπεζες αναδιαρθρωση δανεισμου, ενα τμημα του οποιου μπορει να γινει με εκποιηση περιουσιακων στοιχειων, ενω ενα κομματι του μπορει να κουρευτει, απο τη στιγμη που θα υπαρχει ενα βιωσιμο αναπτυξιακο πλανο για την εταιρεια.
Ο ισχυρος ανδρας της Hyundai/Kia, θελει παση θυσια τη συνεχιση της δραστηριοτητας της αυτοκινητοβιομηχανιας στην Ελλαδα και ειναι αποφασισμενος να τη στηριξει

Η εταιρεια εχει καθαρο δανεισμο 105,79 εκατ. ευρω (συν 4 ανακεφαλαιοποιησης τοκων) σε Alpha (46,1), Πειραιως (27,9), Εθνικη (14,2) και Eurobank (13,6 εκατ. ευρω). Στη συντριπτικη τους πλειοψηφια, τα δανεια αυτα ειναι βραχυπροθεσμα και εχουν σε ενα ποσοστο τους εξασφαλισεις, πλην ενος δανειου υψους 4,01 εκατ. ευρω απο την Attica Bank.

Οι τραπεζες, εχουν εγγραψει προσημειωσεις στα ακινητα της «Π & Ρ Δαβαρης», υψους 63,67 εκατομμυριων. Σημερα, λογω της καταβαραθρωσης των τιμων των ακινητων, η αξια τους διαμορφωνεται περιπου στα 30 εκατ. ευρω. Ο Ομιλος Βασιλακη, θα προτεινει στις τραπεζες την εκποιηση των ακινητων σε αυτο το ποσο (για την ακριβεια, να περασουν τα ακινητα της εταιρειας στους δανειστες/τραπεζες, εναντι αυτου του ποσου). Ετσι, το χρεος προς τις τραπεζες, θα μειωθει στα 79 με 80 εκατομμυρια ευρω. Απο εκει και περα, ο Ομιλος θα προτεινει στις τραπεζες και τη διαγραφη (κουρεμα) ενος μερους των δανειων, υψους περιπου 60 εκατομμυριων ευρω.
To αναπτυξιακο πλανο προβλεπει να περασουν ολα τα ακινητα της Αουτοντηλ στην πληρη κυριοτητα των τραπεζων

Με αυτο τον τροπο, το τραπεζικο χρεος θα μειωθει στα 20 εκατομμυρια ευρω, ενω τις υποχρεωσεις προς το Δημοσιο, τους προμηθευτες και τους πελατες, θα αναλαβει ο Ομιλος Βασιλακη, με τη μητρικη εταιρεια να ξανανοιγει τις εισαγωγες και αυτοκινητων, αλλα και ανταλλακτικων προς την Ελλαδα, με μια περιοδο χαριτος.

Σε ο,τι αφορα τα μετοχικα, ο Ομιλος Βασιλακη θα κατεχει το 70% της εταιρειας, ενω απο 15% θα μοιραζονται ο Πανος και η Ριτσα Δαβαρη. Μαλιστα το business plan προβλεπει οτι στη θεση του προεδρου της εταιρειας θα παραμεινει ο ιδρυτης της, Πανος Δαβαρης.

Παντως, την προηγουμενη εβδομαδα, οι τρεις πλευρες, δηλαδη οι κ.κ. Βασιλακης, Δαβαρης και Mong-koo, πραγματοποιησαν πολυωρη τηλεδιασκεψη, αναλυοντας το business plan της διασωσης…

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!