Κυνηγώντας το μαγικό 500άρι


Τα τελευταια χρονια, περαν της Bugatti, δυναμικα στο παιχνιδι της κορυφης της αυτοκινησης εχουμε δει να εχουν μπει η Koenigsegg και πιο προσφατα, η Hennessey Performance. Και οι 3 κατασκευαστες κυνηγουν το ιδιο ακριβως πραγμα. Το μαγικο 5αρι. Ενα ρεκορ ταχυτητας, στο οποιο το πρωτο ψηφιο θα ειναι το 5.

Στις 2 Αυγουστου, ο Andy Wallace, οδηγος αγωνων στο LeMans και βασικος οδηγος δοκιμων και εξελιξης της Bugatti, πετυχαινει το εξωπραγματικο 490,4 χλμ/ωρα στην πιστα δοκιμων Ehra-Lessien της Volkswagen, με την νεα Chiron SuperSport.



Αυτη τη στιγμη, ειναι επισημως ο ταχυτερος οδηγος και αυτοκινητο στο πλανητη. Η Chiron SuperSport, εχει περα απο 87 ιππους (1.587) παραπανω απο τη \”συμβατικη\” Chiron, ανασχεδιασμενο και μακρυτερο αμαξωμα, και τιποτε αλλο.

Η Bugatti αναφερει σε σχετικο δελτιο Τυπου, πως η ανασχεδιασμενη αεροδυναμικη της Chiron SuperSport της επιτρεπει να εχει μικροτερη αεροδυναμικη αντισταση, γεγονος που της δινει τη δυνατοτητα να πιασει ακομη μεγαλυτερες ταχυτητες. Το πλαϊνο της προφιλ, παραπεμπει σε αγωνιστικα τυπου \”Longtail\”, οπως η θρυλικη McLaren F1 Longtail, ωστοσο επικριθηκε αρκετα απο το κοινο στο διαδικτυο.



Και καπου εκει αρχιζουν τα παρατραγουδα και τα \”διπλωματικα επεισοδια\” μεταξυ των τιτανων του χωρου των hypercars.

Πρωτη, βγαινει η Koenigsegg και παρολο που συγχαιρει τη Bugatti για το κατορθωμα της, αναφερει πως εγινε σε μια κατευθυνση κινησης, γεγονος που δε περιλαμβανει τον παραγοντα του ανεμου, αρα δεν ειναι \”σωστο\” να λεει πως ειναι το ταχυτερο αυτοκινητο στο κοσμο.

Προς υπερασπιση της, η Bugatti ανακοινωνει πως ελαβε αυτο το παραγοντα υποψη της, αλλα με κυριο μελημα της την ασφαλεια, επελεξε να το κανει σε μια κλειστη πιστα δοκιμων και οχι στη \”Record Highway\” στην ερημο της Nevada.

Ακολουθει η Hennessey, η οποια και αυτη συγχαιρει τη Bugatti με τη σειρα της, αλλα θεωρησε πως η συγκεκριμενη Chiron ειχε κοντα στα 2000 αλογα (να σημειωσουμε πως μεχρι εκεινη τη στιγμη η Bugatti δεν ειχε κανει καμια δηλωση σχετικα με το συγκεκριμενο πρωτοτυπο) και πως δεν ηταν αυτοκινητο παραγωγης, αρα το ρεκορ ειναι \”μεμονομενο συμβαν\”.

Η Bugatti με σχετικη ανακοινωση, ανακοινωνει τα τεχνικα χαρακτηριστικα της πλεον γνωστης ως Chiron SuperSport, με την ιπποδυναμη της να ανερχεται στους 1.587 ιππους και τη παραγωγη να αποτελειται απο 30 αντιτυπα, με τιμη αγορας τα 3,5 εκατομμυρια ευρω προ φορων. Συμφωνα με την ιστοσελιδα motor1.com , η πρωτη Chiron SuperSport αγοραστηκε αμεσως μετα τη παρουσιαση της, η οποια εγινε σε πολυ στενο κυκλο εκλεκτων πελατων και ελαχιστων δημοσιογραφων.


Μετα απο μερικες μερες, η Koenigsegg ξαναχτυπα με νεα ανακοινωση, πως στο αμεσο μελλον, το Jesko θα ειναι το πρωτο αυτοκινητο που θα σπασει το φραγμα των 500 χλμ/ωρα, ξεπερνωντας το υπαρχον ρεκορ του ταχυτερου αυτοκινητου παραγωγης, Agera RS στα 447 χλμ/ωρα. Shots fired, once again.

Η Bugatti, ξανα προς υπερασπιση της, λεει πως λογω της μεγαλης υψομετρικης διαφορας απο το επιπεδο της θαλασσας, η Chiron θα μπορουσε σιγουρα να πιασει 520 χλμ/ωρα στον αυτοκινητοδρομο της Nevada. Ωστοσο, αναφερει πως αποσυρεται απο τα ρεκορ τελικης ταχυτητας και πως σκοπευει να εστιασει σε αλλα project.

Και το συμπερασμα, ειναι ;

Για να ειμαστε ειλικρινεις, ολο αυτο το παιχνιδι ανακοινωσεων στα social media, με ανακοινωσεις και απαντησεις, δεν ειναι κατι αλλο παρα ενα ωραιο παιχνιδι δημοσιων σχεσεων, μιας και ολες οι εταιρειας εχουν το οφελος οτι το ονομα τους και του προϊοντος τους αναφερεται σε ολο το διαδικτυο. Δειτε, ακομα και εγω εκατσα και εγγραψα για αυτο και εσεις το διαβαζεται. Αρα πετυχαν αυτο που ηθελαν, ετσι δεν ειναι ;

Σιγουρα, το ρεκορ σιγουρα μετραει και πως δεν θα μπορουσε να πιασει το 5ρι στη Nevada. Για να μη πηγε, και μιας και αποκλειεται να μην ειχαν εξετασει ενδελεχως ολα τα ενδεχομενα, καποιος λογος θα υπαρχει. Και δεν ειναι η καραμελα της ασφαλειας, που ναι μεν ειναι πρωταρχικος παραγοντας, αλλα αυτο δεν αποτρεπει καποιους αρκετα θαραλεους να κατσουν στο bucket και να κρατησουν το γκαζι κολλημενο στο πατωμα, μεχρι να \”τελειωσει\” αυτο που εχει να δωσει το αυτοκινητο. Αρα, κατι δεν παει 100% καλα.

Οπως και να εχει, το ρεκορ σε μια κατευθυνση ειναι 490 και σε δυο ειναι 447, με τις Bugatti και Koenigsegg να το κατεχουν αντιστοιχως. Οσο για το ποιος θα ειναι το πρωτο αυτοκινητο που βαζουμε στοιχημα οτι θα πιασει τα 500 χ.α.ω., ειναι αυτο : 

Οχι στην Track Edition με τη θεορατη αεροτομη, προφανως
Εσεις, τι λετε ;

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!