Το ιαπωνικο περιοδικο \”Best Car\” δημοσιευει αυτες τις φωτο του S2000, λεγοντας οτι τις εχει διαρρευσει η Honda
Ας ξεκινησουμε λοιπον απο το… μιζερο του πραγματος. Πηγες απο τη Honda (στην Ευρωπη) λενε πως το νεο μοντελο θα κανει πρεμιερα το 2017 (να μου το θυμηθεις, ολο και κατι θα γινει και θα καθυστερησει) και θα ειναι πληρως ανταγωνιστικο σε ολους τους τομεις. Γιατι, θα μιλαμε για ενα cabrio, πισωκινητο, κεντρομηχανο αυτοκινητο επιδοσεων, με 365 ιππους απο υβριδικη τεχνολογια και καταναλωση που δεν θα ξεπερνα τα 7 λιτρα/100 χιλιομετρα.
Αν το επομενο S2000 ειναι οπως το υποσχονται οι Ιαπωνες, κατι μου λεει οτι αρχιζεις να μαζευεις λεφτα
Μεγαλο αβανταζ, θα ειναι και η τιμη του, συμφωνα με τις ιδιες πηγες. Το S2000, θα τοποθετηθει απο τη Honda, αναμεσα στο S660 (υπολογιζεται οτι το κοστος του θα κινειται αναμεσα στα 15-20.000 ευρω) και το NSX (θες να σου πω τιμη; Γιατι, για να παθεις καταθλιψη;). Οι διαρροες απο το εργοστασιο θελουν την τιμη του S2000 στην Ευρωπη να ξεκινα απο τις 42.000 ευρω και, σε καθε περιπτωση, κατω απο το \”ψυχολογικο οριο\” των 50.000. Ειναι πιθανο να κανουν οι Ιαπωνες τετοια εκπληξη; Θα πρεπει να περιμενουμε για να το μαθουμε.
Rendering για το εσωτερικο του νεου Honda S2000, που εχει πολλες \”αναφορες\” στον προκατοχο του.
Απο εκει και περα, σχεδιαστικα, ο ιαπωνικος Ειδικος Τυπος (ο οποιος, οπως και να το κανουμε, εχει μια καλη πληροφορηση), με καποια σχεδια – renderings που αποκαλυπτει (και για τα οποια και οι… πετρες λενε οτι ειναι διαρροη απο τη Honda για να \”μετρησει\” το ενδιαφερον του κοινου, οπως και τα της τιμης), ουσιαστικα επιβεβαιωνει το ρεπορταζ μας για τα σχεδια που ειχαν κατατεθει μολις τον Μαϊο στον European Patent Organization.
Το πατενταρισμενο σχεδιο του roadster της Honda, που η εταιρεια κατεθεσε στον αρμοδιο οργανισμο.
Ο Ιαπωνικος Τυπος αναφερει οτι η Honda σκεφτεται να κανει downsizing στο μοτερ του S2000 και να του φορεσει εναν νεο, 1.500αρη turbo, αν και προς το παρον δεν φαινεται να ισχυει κατι τετοιο, ουτε και υπαρχει λογος, αφου, οπως περασε το Type-R τα emissions tests, ετσι και ευκολοτερα θα κανει το υβριδικο S2000. Το νεο roadster της Honda θα χρησιμοποιει τη \”δοκιμασμενη λυση\”, το μοτερ- διαμαντι που γνωρισαμε στο Civic Type-R σε μια πιο ενισχυμενη εκδοχη. Το διλιτρο διαμαντι του Type-R θα \”συνοδευουν\” δυο ηλεκτρικα μοτερ που εχουν εξελιχθει ηδη, σε συνεργασια με τη McLaren και θα το εκτοξευουν στα πρωτα 100 χαω απο σταση σε περιπου 5 δευτερολεπτα.
Θες να μαθεις περισσοτερα για το νεο S2000; Κανε κλικ εδω στο ρεπορταζ μας για τις τεχνικες λεπτομερειες.