Η γκαμα του νεου PEUGEOT 208 προσφερεται σε τεσσερις εκδοσεις (Active, Allure, Allure Plus και GT Line). Η εκδοση GT Line, συνδυαζοντας το εντονα sport στοιχειο με την κομψοτητα και την υψηλη αισθητικη της Peugeot, διατιθεται σε κινητηρες βενζινης και πετρελαιου. Συγκεκριμενα, διατιθεται στον 1.2 PureTech 110hp, βραβευμενο ως Κινητηρα της Χρονιας για το 2018 με χειροκινητο και αυτοματο 6ταχυτο κιβωτιο, καθως και στον γνωστο για την οικονομια καυσιμου και τις χαμηλες εκπομπες ρυπων κινητηρα πετρελαιου BlueHDi, ο οποιος εχει εξελιχθει σε 1,5 lt με 100 hp και χειροκινητο 6ταχυτο κιβωτιο ταχυτητων.
Η νεα sport εκδοση GT Line εχει στοιχεια που τονιζουν το δυναμικο χαρακτηρα του αυτοκινητου, τοσο εξωτερικα, οσο και εσωτερικα:
-Νεο λογοτυπο GT Line στη μασκα, τα πλαϊνα και το πισω μερος του αυτοκινητου
-Εξωτερικα καλυμματα καθρεπτων σε μεταλλικο χρωμα Μαυρη Περλα
-Χρωμιωμενο διακοσμητικο με μονογραμμα Peugeot με κοκκινα γραμματα στη γριλια εισαγωγης αερα και στην πορτα του χωρου αποσκευων
-Φυμε κρυσταλλα στα πισω παραθυρα και την πορτα του χωρου αποσκευων
-Επιχρωμιωμενη αποληξη εξατμισης
-Sport τιμονι με διατρητη δερματινη επενδυση απαλης υφης pleine fleur, κοκκινες ραφες και χρωμιωμενο διακοσμητικο με σατινε φινιρισμα
-Sport πενταλ αλουμινιου
-Λαβη χειροφρενου και κεντρικο υποβραχιονιο εμπρος με επενδυση TEP με κοκκινες ραφες
-Διακοσμητικα αλουμινιου στα μαρσπιε των εμπρος θυρων με μονογραμμα Peugeot
-Sport χειρολαβες των εμπρος θυρων σε μαυρο γυαλιστερο χρωμα
-Καθισματα τυπου \’Sport Dynamique\’
-Ζαντες αλουμινιου 17\’\’ \’CAESIUM\’ και εφεδρικος τροχος
Νεες, σπορ εκδοσεις σε ολα τα μοντελα της γκαμας της, με το σημα GT Line φερνει η Peugeot. Μεταξυ αυτων, η εκδοση GT Line ερχεται και στο best seller 208, με το ντεμπουτο να συμπιπτει με τον νεο κινητηρα Euro 6.2. Σε ο,τι αφορα το μοτερ, η Peugeot, εναρμονιζομενη πληρως με τις νεες προδιαγραφες της Ευρωπαϊκης Ενωσης σχετικα με τον τροπο μετρησης των CO2 υιοθετει νεα γκαμα κινητηρων και κιβωτιων ταχυτητων με αναβαθμισμενα τεχνικα χαρακτηριστικα. Με αυτο τον τροπο κατατασσεται μεταξυ των κορυφαιων της κατηγοριας απο πλευρας επιδοσεων, οικονομιας καυσιμου και χαμηλων εκπομπων ρυπων (best-in-class).