Με 600 ίππους το πρώτο Polestar

Επιβεβαιωνοντας μεχρι… κεραιας τις πληροφοριες του TopSpeed.gr, η Polestar, το brand υψηλων επιδοσεων του Volvo Car Group, παρουσιασε το πρωτο της αυτοκινητο, χαρασσοντας τη νεα της υποοσταση ως ξεχωριστη μαρκα αυτοκινητων υψηλων επιδοσεων. Το πρωτο της μοντελο, το Polestar 1, ειναι υβριδικο, εχει αποδοση 600 ιππων και 1000 Nm ροπης και προοριζεται να μπει στην παραγωγη στα μεσα του 2019. Η σουηδικη μαρκα, σχεδιαζει την παρουσιαση δυο ακομα αποκλειστικων μοντελων της.
Στο… ζουμι τωρα, το Polestar 1 ειναι ενα διπορτο, Grand Tourer Coupé 2+2 θεσεων, με υβριδικο συστημα κινησης υψηλων επιδοσεων (‘Electric Performance Hybrid’). Ειναι ενα ηλεκτρικο αυτοκινητο που υποστηριζεται απο κινητηρα εσωτερικης καυσης κι εχει αυτονομια 150 χιλιομετρων οταν λειτουργει αποκλειστικα με ηλεκτροκινηση – τη μεγαλυτερη αυτονομια σε πληρως ηλεκτρικο mode απο καθε αλλο υβριδικο αυτοκινητο στην αγορα. Αποδιδοντας 600 ιππους και 1000 Nm ροπης, τοποθετειται ξεκαθαρα στην κατηγορια των σπορ αυτοκινητων υψηλων επιδοσεων.

Το Polestar 1 βασιζεται στην πλατφορμα SPA (Μεταβλητη Αρχιτεκτονικη Προϊοντος – Scalable Product Architecture), αλλα περιπου κατα το ημισυ του ειναι νεο και ειδικα σχεδιασμενο, δημιουργια των μηχανικων της Polestar. Το Polestar 1 επωφελειται απο μια σειρα νεων τεχνολογιων που το κανουν ενα αυτοκινητο για τον πραγματικο οδηγο, ενισχυοντας τα δυναμικα οδηγικα χαρακτηριστικα του. Ειναι επισης το πρωτο αυτοκινητο σε παγκοσμιο επιπεδο που εφοδιαζεται με την εντελως νεα, κορυφαια για την κατηγορια, προηγμενη τεχνολογια Συνεχως Ελεγχομενης Ηλεκτρονικης Αναρτησης (CESi) της Öhlins. Η χρηση ανθρακονηματος στο αμαξωμα ελαττωνει το βαρος και βελτιωνει τη στρεπτικη ακαμψια κατα 45%, ενω παραλληλα χαμηλωνει και το κεντρο βαρους του αυτοκινητου. Επιπλεον, το Polestar 1 χρησιμοποιει δυο ηλεκτρικους κινητηρες στον πισω αξονα, που καθιστουν δυνατο τον ελεγχο της ροπης αναμεσα στους δυο τροχους. Η ακριβης επιταχυνση σε καθε τροχο ξεχωριστα υποστηριζει τον οδηγο, διατηρωντας το μεγιστο της προσφυσης και την ταχυτητα μεσα στη στροφη.
 
Η Polestar δεν θα υιοθετησει το σημερινο παραδοσιακο μοντελο ιδιοκτησιας. Θα δεχεται αποκλειστικα παραγγελιες online και τα μοντελα της θα προσφερονται με συνδρομη δυο η τριων χρονων και μηδενικη προκαταβολη. Η συνδρομη θα εχει χαρακτηρα all-inclusive και θα περιλαμβανει επισης χαρακτηριστικα οπως υπηρεσιες παραλαβης και παραδοσης, καθως και τη δυνατοτητα να ενοικιαστουν εναλλακτικα οχηματα απο την γκαμα της Polestar. Προκειται για δυνατοτητες που θα ενσωματωνονται στο συνολο τους μεσα στο μηνιαιο μισθωμα.

Χαρη στη συνδρομη με σταθερη χρεωση, ο πελατης θα μπορει να απολαμβανει ενα αυτοκινητο της Polestar απροβληματιστα και με τη μεγιστη δυνατη ελευθερια. Αυτο διευκολυνεται περαιτερω και με τη χρηση της τεχνολογιας Phone-As-Key. Προκειται για ενα χαρακτηριστικο που επιτρεπει στον ιδιοκτητη να μοιραστει ενα ψηφιακο κλειδι με ενα τριτο ατομο και, επιπλεον, ενεργοποιει την προσβαση σε μια σειρα απο αλλες κατα παραγγελια δυνατοτητες. Αυτη η υπηρεσια εξυπηρετησης εξασφαλιζει οτι ο πελατης δεν θα χρειαστει να εστιαζει παρα μονο στην απολαυση της οδηγησης.
O διευθυνων συμβουλος της Polestar, Thomas Ingenlath, μπροστα στο πρωτο μοντελο της μαρκας

Ολα τα μελλοντικα αυτοκινητα της Polestar θα ειναι αποκλειστικα ηλεκτροκινητα. Το Polestar 2 θα μπει στην παραγωγη αργοτερα, το 2019, και θα ειναι το πρωτο αμιγως ηλεκτρικο αυτοκινητο (battery-electric vehicle: BEV) απο το Volvo Car Group. Προκειται για ενα μεσαιου μεγεθους BEV, που τοποθετειται στην ιδια κατηγορια με το Tesla Model 3 και, συνεπως, θα εχει υψηλοτερο ογκο παραγωγης σε σχεση με το Polestar 1. Η αρχικη φαση του λανσαρισματος των προϊοντων της Polestar θα συμπληρωθει με την αφιξη ενος μεγαλυτερου BEV με αμαξωμα SUV, του Polestar 3, το οποιο θα σηματοδοτησει μια μοντερνα εκφραση ηλεκτρικης αποδοσης και δυναμικων οδηγικων χαρακτηριστικων.

Οι παραγγελιες και η διαμορφωση των μοντελων της Polestar θα διεκπεραιωνονται online, μεσω μιας εφαρμογης της Polestar η ενος online portal. Ωστοσο, αναγνωριζοντας οτι οι πελατες της θα εξακολουθησουν να επιθυμουν μια φυσικη επαφη με τη μαρκα, η Polestar θα εγκαινιασει ενα δικτυο απο Χωρους Polestar (Polestar Spaces) ανα τον κοσμο. Σε αυτους τους Χωρους, οι μελλοντικοι πελατες της Polestar θα μπορουν να αλληλεπιδρουν με τα προϊοντα και τη μαρκα. Οι Χωροι Polestar θα αποτελουν αυτονομες εγκαταστασεις και δεν θα συμπεριλαμβανονται στις υπαρχουσες εκθεσεις της Volvo.

Οι παραγγελιες για το νεο Polestar 1 ανοιξαν στις 17 Οκτωβριου 2017, με την Polestar να ειναι σε θεση να υποδεχθει την εκδηλωση ενδιαφεροντος πιθανων πελατων της.

Απο πλευρας τεχνολογιας και προϊοντος, η Polestar εκμεταλλευεται τις οικονομιες κλιμακας και τις συνεργειες της με το Volvo Car Group, που της δινει τη δυνατοτητα να σχεδιαζει, να εξελισσει και να παραγει σε πολυ λιγοτερο χρονο απο αυτον που χρειαζονται αλλοι νεοι κατασκευαστες.

Ο Τομας Ινγκενλατ (Thomas Ingenlath), Διευθυνων Συμβουλος της Polestar, λεει σχετικα: \”Το Polestar 1 ειναι το πρωτο αυτοκινητο που θα φερει το σημα της Polestar στο καπο του. Ενα ομορφο GT που ενσωματωνει εντυπωσιακη τεχνολογια – και αποτελει μια θαυμασια αρχη για τη νεα μας μαρκα. Ολα τα μελλοντικα αυτοκινητα της Polestar θα ειναι αποκλειστικα ηλεκτροκινητα, συνεισφεροντας στο οραμα της μαρκας μας να ειναι το νεο ξεχωριστο brand ηλεκτρικων αυτοκινητων υψηλων επιδοσεων\”.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!