[ad_1]
Η Volkswagen ανανεωνει το Πόλο,
ενα παγκοσμιο best–seller της που απο το 1975 εχει πουλησει περισσοτερες απο
18 εκατομμυρια μοναδες. Το μοντελο, που κατασκευαζεται ειτε στην Παμπλονα, στην
Ισπανια – απ’ οπου προερχονται και τα «ελληνικα» Πόλο – ειτε στη Νοτια Αφρικη, ειναι
ενα απο τα πιο επιτυχημενα compact αυτοκινητα στον κοσμο. Το νεο Πόλο υιοθετει ξεχωριστο look με πολυ φρεσκο design και τις πιο συγχρονες τεχνολογιες. Οι προφυλακτηρες και η πεμπτη πορτα
ειναι επανασχεδιασμενοι ενω τα φωτιστικα σωματα ειναι στανταρ LED μπρος-πισω,
χαριζοντας μαλιστα στο Πόλο μια ιδιαιτερα χαρισματικη υπογραφη ημερας και νυχτας. Και για πρωτη φορα,
αυτη η εντυπωσιακη υπογραφη περιλαμβανει μια λωριδα φωτος LED κατα μηκος της εγκαρσιας ραγας της μασκας του
ψυγειου – σε συνδυασμο με τους προαιρετικους προβολεις IQ.LIGHT LED matrix, οι οποιοι επισης πρωτοεμφανιζονται στο Πόλο. Σε αυτο το πλαισιο,
το μοντελο αποκτα παρομοια σχεδιαστικη ταυτοτητα με τα ID.,
καθως και τα νεα Γκολφ και Arteon – τα πρωτα μοντελα της Volkswagen που υιοθετησαν μπροστινη ραβδο LED.
Στο
εσωτερικο, το Πόλο διαθετει στο βασικο εξοπλισμο το Digital Cockpit, ενα επανασχεδιασμενο πολυλειτουργικο τιμονι και
συστηματα ψυχαγωγιας νεας γενιας, συμπεριλαμβανομενης της ηλεκτρονικης μοναδας
ελεγχου (eSIM) και του App–Connect Wireless (αναλογα με την εκδοση). Οι πελατες που επιλεγουν το Climatronic στο Πόλο τους θα μπορουν πλεον
να χρησιμοποιουν το αυτοματο κλιματιστικο μεσω οθονης αφης, οπως συμβαινει και
σε μεγαλυτερα μοντελα οπως το Tiguan, το Passat και το Arteon.
Τα
παραπανω δεν ειναι οι μονες τεχνολογιες που η Volkswagen εισαγει
στο Πόλο απο τα μεγαλα μοντελα της. Το νεο Πόλο ειναι το πρωτο οχημα στην κατηγορια του που
προσφερεται με την προαιρετικη δυνατοτητα IQ.DRIVE Travel Assist. Αυτη περιλαμβανει λειτουργιες οπως το Adaptive Cruise Control (ACC) και το Lane Assist για τη δημιουργια
ενος νεου συστηματος υποβοηθησης που επιτρεπει ημιαυτονομη οδηγηση με ταχυτητες
εως και 210 χλμ./ωρα. Σε οχηματα εξοπλισμενα με Travel Assist, το πολυλειτουργικο τιμονι ειναι ευαισθητο στην
αφη, με το συστημα να αντιλαμβανεται την επαφη των χεριων του οδηγου οταν
ενεργοποιειται το IQ.DRIVE Travel Assist,
ικανοποιωντας ετσι τις απαιτησεις για την αυτονομη οδηγηση «Επιπεδου 2» εντος
της ΕΕ. Επιπλεον, καθε Πόλο διαθετει στον βασικο εξοπλισμο του διαφορα
συστηματα υποβοηθησης, οπως το Autonomous Emergency Braking Μπροστινό Assist, το οποιο περιλαμβανει το Πόλη Emergency Braking System και το Lane Assist, κατι που το τοποθετει
στην κορυφη της κατηγοριας του.
Το
τεχνολογικο υποβαθρο και στο τρεχον Πόλο παρεχεται απο την υπερσυγχρονη αρθρωτη εγκαρσια
πλατφορμα (MQB). Αλλα σε αντιθεση με τα μεγαλυτερα μοντελα οπως το Γκολφ, το Tiguan και το Arteon, το Πόλο βασιζεται στην MQB A0, η οποια εχει
τελειοποιηθει για ιδιαιτερα compact μοντελα της Volkswagen. Η MQB εξασφαλιζει εξαιρετικα τεχνικα χαρακτηριστικα στο
νεο μοντελο: αρμονικες αναλογιες, υψηλο επιπεδο ακαμψιας αμαξωματος, εξαιρετικα
χαρακτηριστικα προσκρουσης και χαμηλο βαρος αμαξωματος. Το μηκος ειναι 4.053
χιλ., το πλατος 1.751 χιλ. και το υψος 1.446 χιλ. ενω το μεγαλο μεταξονιο των
2.564 χιλ. εξασφαλιζει γενναιοδωρους εσωτερικους χωρους με ογκος αποσκευων 351
λιτρων.
Μια
σημαντικη διαφορα στο νεο Πόλο ειναι η διαρθρωση της
γκαμας των εκδοσεων. Οι γνωριμες απο παλιοτερα Trendline (βασικη), Comfortline (μεσαια) και Highline (premium), εχουν αντικατασταθει απο τις Πόλο, Life, Style, R–Line και, στην κορυφη της γκαμας, την GTI. Η νεα γκαμα ειναι αφ’ ενος πιο ευκολονοητη για επιλογη, αφ’ ετερου ο
εξοπλισμος που οι πωλησεις εχουν δειξει οτι ηταν πιο δημοφιλης στους πελατες,
ειναι πλεον βασικος στην εισαγωγικη εκδοση, Πόλο.
Ενδεικτικα
και οχι περιοριστικα, η εκδοση “Πόλο” διαθετει πλεον προβολεις LED μπρος-πισω, νεο
πολυλειτουργικο τιμονι και συστημα υποβοηθησης Lane Assist. Μια αλλη σημαντικη νεα προσθηκη ειναι ο
κεντρικος αεροσακος, αναμεσα σε οδηγο και συνοδηγο. Ενα αλλο νεο χαρακτηριστικο
ασφαλειας ειναι ενας προεντατηρας ζωνης ασφαλειας για την περιοχη γυρω απο τη
λεκανη. Στο βασικο εξοπλισμο ανηκει και το Digital Cockpit (ψηφιακα οργανα με οθονη 8,0 ιντσων), το συστημα
κλιματισμου, το συστημα ηχου Composition Media με οθονη 6,5 ιντσων, το Bluetooth κινητου τηλεφωνου, εξωτερικοι καθρεφτες ηλεκτρικα
ρυθμιζομενοι και θερμαινομενοι, ηλεκτρικα παραθυρα μπρος-πισω, ενω ακομα και οι
σκληρες επιφανειες στο ταμπλο λαμπουν δια της απουσιας τους!
Ανεβαινοντας
στην σκαλα εξοπλισμου, η “Life”, με κεντρικο υποβραχιονιο με προσθετη θυρα USB–C και δερματινη επενδυση
στο τιμονι και τον επιλογεα ταχυτητων, αποτελει τη χρυση τομη αναμεσα στην
εισαγωγικη και τις κορυφαιες. Οι τελευταιες ειναι η “Style”, η οποια εστιαζει στην οπτικη κομψοτητα, ενω η “R–Line” δινει εμφαση στην πιο σπορ πλευρα της ζωης. Στις
εκδοσεις αυτες υπαρχουν πιο εξεζητημενα στοιχεια εξοπλισμου, οπως προβολεις IQ.LIGHT LED matrix, που εχουν
αναπτυχθει προσφατα και διατιθενται στη γκαμα για πρωτη φορα. Αρχικα
εμφανιστηκε στο Touareg, το πολυτελες SUV, με τη Volkswagen να καθιστα διαθεσιμες τεχνολογιες σε ολες τις κατηγοριες οχηματων,
εκδημοκρατιζοντας ετσι την ασφαλεια και την ανεση. Στο εξωτερικο ξεχωριζουν
φωτα ομιχλης LED και ζαντες αλουμινιου 15 ιντσων, ενω στο εσωτερικο, υπαρχει μια σειρα απο
προσθετες λεπτομερειες, οπως το Digital Cockpit Pro 10,25 ιντσων, φωτισμου φοντου και του συστηματος Infotainment 8 ιντσων Ready2Discover, το οποιο
περιλαμβανει το App–Connect Wireless.
Η R–Line, οπως προδιδει το ονομα της εχει σπορ
προφυλακτηρες σε σχεδιασμο R. Και εδω, οι προβολεις matrix IQ.LIGHT LED και τα φωτα ομιχλης LED ειναι στανταρ. Ενας διαχυτης σε μαυρο γυαλιστερο
χρωμα με ενσωματωμενες αποληξεις εξατμισης με χρωμιο, χαριζει οπτικη
διαφοροποιηση σε αυτην την περιοχη απο τις εκδοσεις εξοπλισμου Πόλο, Life και Style. Ζαντες αλουμινιου
16 ιντσων ειναι στανταρ στο Πόλο R–Line.
Το Πόλο θα
διατιθεται σε οκτω χρωματα, τεσσερα απο τα οποια, τα Ascot Grey, Smoke Grey, Kings Red και Vibrant Violet ειναι εντελως νεα ενω για καποια υπαρχει και
δυνατοτητα διχρωμιας, με μαυρη οροφη.
Οπως ο
προκατοχος του, το νεο Πόλο θα ειναι διαθεσιμο με μια πληρη σειρα
προαιρετικων στοιχειων εξοπλισμου, για μεγαλυτερη εξατομικευση. Σε αυτα
περιλαμβανονται μια πανοραμικη ανακλινομενη και συρομενη ηλιοροφη, ζαντες
αλουμινιου εως 17 ιντσων, το ηχοσυστημα BeatsAudio με συνολικη εξοδο 300 Watt, το συστημα κλειδωματος χωρις κλειδι και το
συστημα εκκινησης Keyless Access, φωνητικος ελεγχος, φιμε πισω παραθυρα,
κοτσαδορος και ενα ιδιαιτερο σπορ πακετο (για Style και R–Line) με αμαξωμα χαμηλωμενο κατα 15 χιλ., ηλεκτρονικο
μπλοκε διαφορικο (XDS) και επιλογη προφιλ οδηγησης.
Το νεο Πόλο θα
προσφερεται με τεσσερις βενζινοκινητηρες και εναν κινητηρα φυσικου
αεριου/βενζινης, ενω αργοτερα θα παρουσιαστει και εκδοση GTI. Στο λανσαρισμα, προσφερονται τεσσερις κινητηρες, ολοι τρικυλινδροι, χωρητικοτητας
999 κ.εκ., εξοπλισμενοι με turbo – με εξαιρεση τον πιο
μικρο.
Αναλυτικοτερα:
- 1.0 MPI με 80 PS (59 kW) και μεγιστη ροπη 93 Nm, συνδυαζεται με ενα
χειροκινητο κιβωτιο 5 ταχυτητων.
- 1.0 TSI με 95 PS (70 kW). Ο μικροτερος κινητηρας αμεσου ψεκασμου (TSI) του Πόλο, ισχυρος και αποδοτικος, προαιρετικα συνδυαζεται
με 7-ταχυτο DSG ως εναλλακτικη λυση στο 5-ταχυτο χειροκινητο κιβωτιο ταχυτητων.
- 1.0 TSI με 110 PS (81 kW). Αυτος ο
βενζινοκινητηρας, με μεγιστη ροπη 200 Nm, συνδυαζεται με ενα 7-ταχυτο DSG κιβωτιο ταχυτητων
στανταρ.
- 1.0 TGI με 90 PS (66 kW). Ακομη και σε πολυ
χαμηλες στροφες κινητηρα, αυτος ο αποδοτικος κινητηρας φυσικου αεριου παρεχει
τη μεγιστη ροπη των 160 Nm. Εκκινει παντα σε λειτουργια φυσικου αεριου,
αρκει να υπαρχει αρκετο συμπιεσμενο φυσικο αεριο (CNG) διαθεσιμο και αλλαζει σε βενζινη, οταν το CNG εξαντληθει.
Το νεο Volkswagen Πόλο αναμενεται στην Ελλαδα το τελευταιο τριμηνο του
ετους, με τις προτεινομενες τιμες λιανικης να ανακοινωνονται πιο κοντα στο
λανσαρισμα.
[ad_2]