Οι Ευρωπαϊκές Πωλήσεις του Opel Ampera-e ξεκίνησαν από την πιο φιλική χώρα στα ηλεκτροκίνητα

Πρωτη χωρα στην Ευρωπη, η Νορβηγια εδωσε το εναυσμα για να ξεκινησουν οι πωλησεις του επαναστατικου Opel Ampera-e στις 14 Δεκεμβριου, 2016. Με ηλεκτρικη αυτονομια πανω απο 500 km (ηλεκτρικη αυτονομια μετρημενη με βαση το Νεο Ευρωπαϊκο Κυκλο Οδηγησης σε χλμ.: >500, προκαταρτικη τιμη), το ηλεκτρικο μοντελο της Opel θα αρχισει να πωλειται στην πιο ωριμη αγορα ηλεκτρικων οχηματων της Ευρωπης.

Καθως η αυξηση της παραγωγης του Ampera-e θα ειναι σταδιακη, τους πρωτους μηνες θα διατιθεται σε περιορισμενο αριθμο. Γι’ αυτο, εχει τεθει σε εφαρμογη ενα σχεδιο κλιμακουμενου λανσαρισματος για τις Ευρωπαϊκες αγορες με εμφαση αρχικα στις αγορες που διαθετουν υποδομη EV και /η εχουν δειξει μεγαλυτερη επιθυμια να φερουν στους δρομους τους ηλεκτρικα αυτοκινητα. Μετα την παραδοση των πρωτων οχηματων στη Νορβηγια την ανοιξη, οι επομενες χωρες ειναι η Γερμανια, Ολλανδια, Γαλλια και Ελβετια. Θα ακολουθησουν αρκετες ακομα Ευρωπαϊκες χωρες στα τελη του 2017 η κατα τη διαρκεια του 2018 καθως ο ογκος παραγωγης θα αυξανεται.


Η επιλογη της Νορβηγιας ως πρωτης αγορας για το λανσαρισμα του Ampera-e εχει μια λογικη. Η Νορβηγια ειναι μακραν η πιο ωριμη αγορα EV στην Ευρωπη και συντομα θα εχει ηδη 100.000 BEV στο δρομο. Επιτυχημενες πολιτικες οπως απουσια φορων αγορας στα EV, απαλλαγη απο ΦΠΑ σε αγορα η leasing, χαμηλα τελη κυκλοφοριας, δωρεαν διελευση απο σταθμους διοδιων και χρηση ferry, δωρεαν δημοτικο παρκινγκ, προσβαση σε λεωφορειοδρομους και 50% μειωμενος φορων εταιρικων αυτοκινητων δελεαζουν τους Νορβηγους στην αγορα ενος ηλεκτρικου αυτοκινητου. Το μεριδιο των ηλεκτρικων οχηματων στις πωλησεις καινουργιων αυτοκινητων στη Νορβηγια ειναι το υψηλοτερο παγκοσμιως εδω και αρκετα χρονια. Ηδη αγγιξε το 22% το 2015 με το μεριδιο EV σε μερικες περιοχες της χωρας να υπερβαινει το 30.


«Γνωριζαμε απο την πρωτη ημερα οτι η διαθεσιμοτητα του Ampera-e θα ηταν περιορισμενη λογω σταδιακης αυξησης παραγωγης στο εργοστασιο του Orion στο Michigan,» δηλωσε ο Peter Christian Küspert, Αντιπροεδρος Πωλησεων & Aftersales του Opel Group. «Γι’ αυτο, αποφασισαμε να προχωρησουμε με ενα σχεδιο κλιμακουμενου λανσαρισματος, ξεκινωντας απο χωρες που ηδη διαθετουν ενα ειδος υποδομης EV η που εχουν δηλωσει τη φιλοδοξια τους να γινουν πρωτοπορες στα EV. Ετσι δημιουργηθηκε η εξης ιεραρχια: Νορβηγια, Γερμανια, Ολλανδια, Γαλλια και Ελβετια. Ωστοσο, ειμαστε ευελικτοι και θα μπορεσουμε να προσθεσουμε χωρες η να αλλαξουμε τη σειρα πολυ συντομα, εαν καποια χωρα γινει ελκυστικη λογω αλλαγης πολιτικης, για παραδειγμα. Στοχος μας ειναι να εχουμε αρκετη δυναμικοτητα μεχρι το  2018 ωστε να ειμαστε σε θεση να προσφερουμε αξιοπρεπεις ποσοτητες στις περισσοτερες Ευρωπαϊκες χωρες. Συμφωνα με το τρεχον σχεδιο μας, το Ampera-e πωλειται απο επιλεγμενους διανομεις ηλεκτρικων οχηματων του δικτυου Opel σε ολες τις αγορες, πλην της Νορβηγιας οπου θα πωλειται μεσω ολοκληρου του δικτυου διανομεων Opel, καθως το Ampera-e συντομα θα γινει bestseller της Opel εκει.»


Το Opel Ampera-e επαναπροσδιοριζει την εννοια της ηλεκτρικης μετακινησης εχοντας ηλεκτρικη αυτονομια πανω απο 500 km – τουλαχιστον 100 km επιπλεον αυτονομια απο τους πλησιεστερου αντιπαλου του στην κατηγορια στο δρομο. Η συνδυασμενη αυτονομια WLTP (Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure) υπολογιζεται πανω απο 380 km. Ασφαλως η αυτονομια σε συνθηκες πραγματικης χρησης θα διαφερει και εξαρταται απο το προσωπικο στυλ οδηγησης και εξωγενεις παραγοντες οπως η εξωτερικη θερμοκρασια η τη τοπογραφια της αντιστοιχης διαδρομης.


Οταν οι πελατες χρειαζεται να επαναφορτισουν το οχημα μπορουν να αποκτησουν περιπου 150 km αυτονομιας σε 30 λεπτα μονο σε ενα δημοσιο σταθμο ταχειας φορτισης 50 kW DC (μεση τιμη, μετρημενη συμφωνα με προκαταρκτικες δοκιμες NEDC).


Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!