Το Σαββατο 10 Σεπτεμβριου διοργανωθηκε απο το Αθλητικο Σωματειο \”Ελληνικη Λεσχη Αυτοκινητου Δυτικης Αττικης\” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) στην αγαπημενη ασφαλτινη Ειδικη Διαδρομη \”Αγιος Μερκουριος\”, το 4o Athens Rally Sprint. Ο αγωνας προσμετρουσε στο Κυπελλο Ασφαλτινων Ραλλυ Κεντρικης Ελλαδος και στο Πρωταθλημα Ραλλυ Ιστορικων Αυτοκινητων, ως ο 4ος και 5ος γυρος του εκαστοτε θεσμου.
Η Ειδικη Διαδρομη \”Αγιος Μερκουριος\”, που ειχε μηκος 15 χιλιομετρων και κατευθυνση απο Βαρυμπομπη προς Μαλακασα, ειναι μια απο τις πιο φημισμενες ασφαλτινες διαδρομες της Ελλαδας και η πιο γνωστη της Αττικης, οποτε ηταν λογικο να προσελκυσει το ενδιαφερον πληρωματων και θεατων. Ετσι, 57 πληρωματα βρεθηκαν στην Πλατεια Θρακομακεδονων, σημειο Αφετηριας και Τερματισμου χαρη στην αμεριστη υποστηριξη που ελαβε η Οργανωτικη Επιτροπη απο τον Δημο Αχαρνων, στα διοικητικα ορια του οποιου στεγαστηκε μεταξυ αλλων και το Service Park, που βρισκοταν στο Ολυμπιακο Χωριο.
Στο αγωνιστικο κομματι, η ημερα ξεκινησε με ηλιοφανεια, ωστοσο οι καιρικες προβλεψεις αφηναν ανοικτο το ενδεχομενο βροχης προς το μεσημερι οταν και θα πραγματοποιουνταν το δευτερο και καταληκτικο περασμα, περιπλεκοντας τις επιλογες των πληρωματων αναφορικα με τα ελαστικα και το στησιμο που θα επελεγαν για τα αυτοκινητα τους. Οι Γιαννης Πλαγος-Αλκης Ρεντης (Honda Civic Type-R, C3-A7) παντως δεν επηρεαστηκαν, σημειωσαν τον ταχυτερο χρονο και στα δυο περασματα και εφτασαν στη νικη, η οποια ειναι η πρωτη της καριερας τους σε επιπεδο Γενικης Καταταξης. Φυσικα, το πληρωμα του δικινητου Civic επικρατησε τοσο στην Ομαδα F2 για δικινητα αυτοκινητα, οσο και στην C3.
Στη δευτερη θεση της Καταταξης, ολοκληρωσαν την προσπαθεια τους οι Ανδρεας Ντοφης-Μαριος Τσαουσογλου (Mitsubishi Lancer EVO VIII, C2-A8), οι οποιοι βρισκονταν κοντα στους νικητες μετα το πρωτο περασμα, ομως στη συνεχεια εχασαν χρονο λογω ενος τετ-α-κε και προβληματος με το συμπλεκτη, με αποτελεσμα να τερματισουν στη δευτερη θεση.
Την πρωτη τριαδα συμπληρωσαν οι Διονυσης Τροβας-Γιαννης Κολλιας (BMW M3, C2-E12Δ), οντες αποτελεσματικοι και στα δυο σκελη, αν και καρδιοχτυπησαν στο τελος αφου στα τελευταια χιλιομετρα του δευτερου περασματος ο κινητηρας του ρεταριζε. Παρολα αυτα τερματισαν κανονικα τη διαδρομη, ομως τα προβληματα συνεχιστηκαν στην απλη διαδρομη προς τον τερματισμο, με \”δραστη\” το λουρι του δυναμο, για να επιστρεψουν εντελει στην Πλατεια Θρακομακεδονων, σημειωνοντας ενα πολυ καλο αποτελεσμα.
Στην τεταρτη θεση της Γενικης Καταταξης, στη δευτερη της Ομαδας F2 και στην κορυφη της Ομαδας C4 τερματισαν οι Γιωργος Κοπανακης-Χρηστος Φαρμακης (Opel Corsa S1600, C4-S1600) οι οποιοι ειχαν μαχη αρχικα με τους Βασιλη Καραθαναση-Θαναση Καραθαναση (Opel Astra, C3-E11) που εγκατελειψαν απο εξοδο στο δευτερο περασμα.
Μια θεση πιο πισω ολοκληρωσαν οι Γιαννης Νομικος-Μιχαλης Πατρικουσης (Skoda Fabia S2000, C1-S2000), με τον οδηγο να εξοικειωνεται ολοενα και περισσοτερο με το δυσκολοδηγητο, αλλα εξαιρετικο σε εικονα και ηχο, τσεχικο αυτοκινητο.
Την πρωτη εξαδα, συμπληρωσαν οι \”Αμερικανος\”-Δημητρης Σαϊνης (Peugeot 106 S16, C5-A6) οι οποιοι εχασαν χρονο στο πρωτο περασμα οταν εκαναν σχεδον ολη την διαδρομη χωρις υδραυλικη υποβοηθηση στο τιμονι, ομως στη συνεχεια επανεκαμψαν χαρη τοσο στη δικη τους ικανοτητα, οσο και στον καιρο καθως οι ανταγωνιστες τους συναντησαν βροχη, κατακτωντας ετσι μια ανελπιστη ακομη και για τους ιδιους, νικη στην Ομαδα C5. Οσο για την C6, αυτη ηταν για ακομη μια φορα πολυ ανταγωνιστικη, παρολο που τα τελικα αποτελεσματα επηρεαστηκαν απο μια διακοπη και βροχη. Συγκεκριμενα, κατα τη διαρκεια του πρωτου περασματος οι Σπυρος Νικας-Σπυρος Χατζηπαναγιωτου (Citroen Saxo) ειχαν μια εξοδο σε πολυ στενο κομματι, οποτε το αυτοκινητο τους εμποδιζε τη διελευση των υπολοιπων με αποτελεσμα την προσωρινη διακοπη του αγωνα. Τα πληρωματα που επηρεαστηκαν απο αυτο πηραν εικονικους χρονους, με αποτελεσμα η πλειονοτητα των συμμετεχοντων να βρισκεται στο ιδιο δευτερολεπτο, κατι που σημαινε πως η νικη θα κριθει στο δευτερο περασμα. Τοτε το ρολο της επαιξε η βροχη και νικητες απο ολη αυτη τη διαδικασια, βγηκαν οι Ηλιας Κορνελακης-Στρατος Ορφανος (Peugeot 106 S16, C6-N2) που παντως ειχαν πετυχει εξαιρετικο χρονο στο πρωτο περασμα πριν τη διακοπη, οποτε τα συμβαντα που προαναφερθηκαν δεν μειωνουν την επιδοση τους. Στη δευτερη θεση της C6 βρεθηκαν οι Γιαννης Τσερτος-Δημητρης Μπριλλης (Citroen Saxo, C6-N2) ενω την τριαδα συμπληρωσαν οι Μαρινος Μπενουκας-Χρηστος Μουρκακης (Peugeot 106 S16, C6-N2).
Οσο για τις υπολοιπες Ομαδες, στη C3 τους νικητες Πλαγο-Ρεντη ακολουθησαν οι Χρηστος Χατζηκωνσταντινου-Αλεξανδρος Ματαλιωτακης (Renault Clio Ragnotti, C3-A7) και Δημητρης Πλακουτσης-Στελιος Παναγιωτακοπουλος (Peugeot 206, C3-E11). Στη C4 πισω απο τους Κοπανακη-Φαρμακη βρεθηκαν οι Κωστας Αργυριου-Τολης Παλλας (Toyota Starlet, C4-E10) και Θοδωρος Βουλγαρης-Διονυσης Τσουκαλας (Toyota Starlet KP 60, C4-E10), ενω στην C5 την τριαδα περαν των νικητων διαμορφωσαν οι \”Filon\”-Γιωργος Γονακης (Peugeot 206 XS , C5-A6) που ειχαν τη στιγμη τους στο πρωτο περασμα, ενω στο δευτερο συναντησαν βροχη σε μεγαλο μερος της διαδρομης , καθως και οι Σπυρος Βασιλειου-Βασιλης Μπατζανος (MG Rover, C5-A6) οι οποιοι επεσαν επισης θυματα της βροχης, αν και στο πρωτο περασμα ειχαν σημειωσει τον καλυτερο χρονο της Κατηγοριας.
Ο αγωνας προσμετρουσε και στο Πρωταθλημα Ραλλυ Ιστορικων Αυτοκινητων, με 16 πληρωματα να δινουν το \”παρων\” με τις ομορφες, παλαιοτερης χρονολογιας και τεχνολογιας αγωνιστικες κατασκευες. Νικητες μετα απο εναν αγωνα που σαφως επηρεαστηκε στο δευτερο περασμα απο τις καιρικες συνθηκες και το βρεγμενο οδοστρωμα, αναδειχθηκαν οι Γιαννης Τσαλαματας-Γιωργος Πριντεζης (Ford Escort RS 2000, 3-D3) που μαλιστα στο πρωτο, στεγνο, περασμα σημειωσαν τον 4ο χρονο σε επιπεδο ατυπης Γενικης καταταξης, εντυπωσιαζοντας τους παντες! Στη δευτερη θεση των Ιστορικων βρεθηκαν οι Λευτερης Μανδρουκας-Νικος Τσαδαρης (Porsche 911, 3-D4) οι οποιοι επρεπε να προσεχουν τον κινητηρα του αυτοκινητου τους ο οποιος εκαιγε λαδια, ενω παραλληλα στο δευτερο περασμα ειχαν ακαταλληλα ελαστικα και δεν ηθελαν να ρισκαρουν. Στο βαθρο της Κατηγοριας των Ιστορικων, ανεβηκαν και οι Γιαννης Λυκακης-Μαρια Καμπουροβα (Toyota Starlet, 4-E1).
Το εγχειρημα του 4ου Athens Rally Sprint δε θα μπορουσε να πραγματοποιηθει διχως την αρωγη του Δημου Αχαρνων που προαναφεραμε, ενω για ακομη μια χρονια ιδιαιτερα σημαντικη ηταν η συμβολη της εταιρειας \”Μακρης Α.Ε.\”, ως Χορηγος. Επιπλεον, η Ελληνικη Λεσχη Αυτοκινητου Δυτικης Αττικης εκφραζει τις ευχαριστιες της προς τους κατοικους του Κατσιμιδιου, της Ιπποκρατειου Πολιτειας και της Σφενδαλης για την στηριξη στον αγωνα, προς τους Εθελοντες Μ.Α.Κ.Ι.Π. και τον Ομιλο Φιλων του Δασους, οι οποιοι φροντισαν για την επιβλεψη και ασφαλεια του περιβαλλοντος κατα μηκος της Ειδικης Διαδρομης και φυσικα προς τους Χορηγους Επικοινωνιας, οι οποιοι βοηθησαν στην καλυτερη δυνατη προβολη του αγωνα.
ΟΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΔΗΛΩΣΑΝ
Γιαννης Πλαγος- Αλκης Ρεντης (Honda Civic Type-R, C3-A7) – Νικητες αγωνα και F2
\”Το μονο αρνητικο του αγωνα ηταν η καθυστερηση, ομως πρεπει να πω συγχαρητηρια στην Οργανωση που διαχειριστηκε την κατασταση οσο το δυνατον καλυτερα. Ο αγωνας ηταν ωραιος, εμεις απο τη μερια μας πιεσαμε και ευχαριστηθηκαμε την προσπαθεια μας. Τελος καλο, ολα καλα! Θελω να αφιερωσω αυτη τη νικη στον πατερα μου, που εφυγε απο κοντα μας ακριβως πριν 6 μηνες και να ευχαριστησω θερμα την οικογενεια μου, την ομαδα και τους χορηγους μας.\”
Ανδρεας Ντοφης-Μαριος Τσαουσογλου (Mitsubishi Lancer EVO VIII, C2-A8) – 2οι Γενικης
\”Σημερα και στα δυο περασματα ειχαμε κρυα ελαστικα εξαιτιας των καθυστερησεων, ομως αυτο ισχυσε για ολους. Στο δευτερο περασμα ειχαμε ενα τετ-α-κε στο σημειο του Γιατρου και επειτα μειναμε χωρις συμπλεκτη. Οποτε αφου ειμαστε εδω, τελος καλο, ολα καλα.\”
Διονυσης Τροβας-Γιαννης Κολλιας (BMW M3, C2-E12Δ) – 3οι Γενικης
\”Ο αγωνας ηταν πολυ καλος, τουλαχιστον οσον αφορα στα δυο περασματα. Προς το τελος του δευτερου περασματος ο κινητηρας ρεταρε, ενω μετα τον Τερματισμο αντιμετωπισαμε προβλημα με το λουρι του δυναμο. Ειμαστε ομως εδω και αρα ειμαστε χαρουμενοι.\”
Γιωργος Κοπανακης-Χρηστος Φαρμακης (Opel Corsa S1600, C4-S1600) – 4οι Γενικης και 2οι F2
\”Ο αγωνας μας αφησε θετικες εντυπωσεις, καθως η Οργανωση ηταν καλη, ενω ειδικα η σηματοδοτηση της διαδρομης ηταν οπως επρεπε. Απο την μερια μας κινηθηκαμε γρηγορα, με ενα αυτοκινητο που παραμενει νεο για εμας, καθως ακομη βρισκομαστε σε διαδικασια εξοικειωσης μαζι του. Παντως προσπαθησαμε για το καλυτερο και ελπιζουμε ο κοσμος που βρεθηκε στην Ειδικη Διαδρομη να το ευχαριστηθηκε οσο και εμεις.\”
Γιαννης Νομικος-Μιχαλης Πατρικουσης (Skoda Fabia S2000, C1-S2000) – 5οι Γενικης
\”Ο αγωνας ηταν πολυ ενδιαφερων. Η καθυστερηση επαιξε το ρολο της, κυριως αναφορικα με τη ροη του αγωνα. Εμεις απο την πλευρα μας ειμαστε πολυ ευχαριστημενοι.\”
\”Αμερικανος\”-Δημητρης Σαϊνης (Peugeot 106 S16, C5-A6) – 6οι Γενικης και 3οι F2
\”Σημερα σταθηκαμε τυχεροι μεσα στην ατυχια μας. Στο πρωτο περασμα μειναμε χωρις υδραυλικο τιμονι, ομως στο δευτερο περασμα ημασταν οι μονοι χωρις… βροχη και αυτο εντελει μας ευνοησε. Φυσικα και ειμαστε χαρουμενοι για το αποτελεσμα.\”
Γιαννης Τσαλαματας-Γιωργος Πριντεζης (Ford Escort RS 2000, 3-D3) – Νικητες Ιστορικων
\”Στο δευτερο περασμα δεν εβρεχε, ομως το οδοστρωμα ηταν βρεγμενο και η προσπαθεια μας επηρεαστηκε. Επιπλεον, η καθυστερηση μας κουρασε, ομως αυτο δεν μπορουσαμε να το αποφυγουμε. Η Οργανωση ηταν αψογη και εμεις απο την πλευρα μας, ειμαστε πολυ ευχαριστημενοι με το τελικο αποτελεσμα.\”
Αποτελεσματα:
http://www.sportstiming.gr/live/results/auto/rally/RL16AGMERK/