Οργή από την Opel για τις υπόνοιες περί παράνομου λογισμικού


Οργη εχουν προκαλεσει στην Opel τα δημοσιευματα (του γερμανικου Τυπου) οπου αφηνονται υπονοιες πως η φιρμα χρησιμοποιει παρανομο λογισμικο για να ελεγξει τις εκπομπες ρυπων των μοντελων της, οπως εκανε η VW. Σε νεοτερη δηλωση του, ο CEO του Opel Group, Dr. Karl-Thomas Neumann, τονιζει πως ποτε, κανενα Opel δεν χρησιμοποιησε παρανομο λογισμικο. Αλλωστε, αν εκανε κατι τετοιο, πως θα μπορουσε να ισχυριζεται οτι \”Wir lieben autos\”; 


Λεει λοιπον ο Dr Neumann: 

«Οι Deutsche Umwelthilfe (DUH), Monitor και Spiegel δημιουργουν την εντυπωση οτι βρηκαν νεα στοιχεια που υποδηλωνουν οτι η Opel χρησιμοποιει πρωτοφανεις, παρανομες συσκευες παραποιησης. Οι ισχυρισμοι αυτοι ειναι εσφαλμενοι!  

Οπως εχουμε ηδη δηλωσει, εμεις στην Opel δεν χρησιμοποιουμε καποιο παρανομο λογισμικο. Οι κινητηρες μας ειναι ευθυγραμμισμενοι με τις απαιτησεις του νομου. Εκτιμουμε οτι οι Aρχες θα συμφωνησουν με αυτη την αποψη. Ανεκαθεν συνεργαζομασταν με διαφανεια με τις Γερμανικες και Ευρωπαϊκες Αρχες και θα εξακολουθησουμε να το πραττουμε. Η Opel ηδη εδωσε στην αρμοδια αρχη KBA τον Οκτωβριο του 2015 τις λεπτομερειες σε ο,τι αφορα το λογισμικο κινητηρων της εταιριας, τη χαρτογραφηση τους και τη στρατηγικη εκπομπων ρυπων. Θα επανελθουμε με περαιτερω δημοσιες δηλωσεις, αφου συζητησουμε πρωτα με τις Αρχες.

Οι προσφατες κατηγοριες που βασιζονται στα ευρηματα του χακερ, κυριου Felix Domke, οδηγουν σε εσφαλμενες υπεραπλουστευσεις και παρερμηνειες των περιπλοκων συσχετισμων ενος συγχρονου συστηματος ελεγχου εκπομπων ρυπων κινητηρα diesel. Οι συσκευες ελεγχου εκπομπων ρυπων ειναι εξαιρετικα προηγμενα, ολοκληρωμενα συστηματα και δεν μπορουμε να τα ‘σπασουμε’ σε μεμονωμενες παραμετρους.

Καθως οι μεθοδοι και τα πρωτοκολλα των δραστηριοτητων των DUH, Monitor & Spiegel ακομα δεν εχουν κοινοποιηθει στην Opel, η εταιρια δεν ειναι σε θεση να αποτιμησει τους συγκεκριμενους ισχυρισμους τους. Με βαση τις δικες μας αλλα και ανεξαρτητες μετρησεις και κρινοντας απο την εμπειρια μας απο πειραματα που εχει δημοσιευσει η DUH στο παρελθον, πρεπει να επαναλαβουμε οτι δεν πιστευουμε οτι αυτα τα αποτελεσματα ειναι αντικειμενικα η επιστημονικα αποδεδειγμενα.

Ασφαλως εχουμε παρει το μαθημα μας απο τις προσφατες συζητησεις με τις Αρχες αλλα και το δημοσιο διαλογο. Με καθε νεο κινητηρα, προσπαθουμε να δημιουργουμε προϊοντα που θα αποτελουν σημειο αναφορας. Θα βελτιωσουμε περαιτερω την αποδοση του συστηματος μετεπεξεργασιας καυσαεριων των κινητηρων μας SCR diesel, οπου αυτο ειναι εφικτο και εφοσον οι νομοι της φυσικης το επιτρεπουν. Στο πλαισιο αυτο, αναλαμβανουμε δραση με δικη μας πρωτοβουλια, για αυτοκινητα που ηδη κυκλοφορουν στο δρομο, ξεκινωντας απο τον Ιουνιο.» 

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!