Πως ένα απλό Ford Fiesta έγινε αγωνιστικό

 


  Μπορει, αραγε, ενα αυτοκινητο παραγωγης να μετατραπει με πολυ μικρες αλλαγες και επεμβασεις σε μια πραγματικη «πολεμικη μηχανη» ικανη να κατακτησει την κορυφαια διακριση στην κατηγορια του στο χωρο των ελληνικων αγωνων; Αν προκειται για Ford, ασφαλως και μπορει!

 


  Το γνωστο σε ολους Ford Fiesta 1.0L EcoBoost ειναι ενα μοντελο που εχει κερδισει την εμπιστοσυνη του ελληνικου κοινου καταθετοντας εδω και πολλα χρονια τα διαπιστευτηρια του στην κατηγορια των σουπερ μινι αυτοκινητων, χαρη στην κορυφαια ποιοτητα, την απαραμιλλη αξιοπιστια, τις προηγμενες τεχνολογιες και την ακρως οδηγοκεντρικη συμπεριφορα του στο δρομο. Το αυτοκινητο αυτο αποτελεσε για την περισταση την βαση για τον Νωντα Καρανικολα και τους συνεργατες του στην Ford Car Center, προκειμενου να δημιουργησουν με πολυ μερακι ενα πραγματικο «φονεα γιγαντων» στους ελληνικους αγωνες και συναμα ενα αυτοκινητο που καταφερε να κερδισει επαξια το 2020 το Πανελληνιο Πρωταθλημα Ραλλυ στην κατηγορια F2. Ολα αυτα απο ενα «απλο» Fiesta ST-Line!

 


  Τηρωντας ολους τους κανονες ασφαλειας, οπως προβλεπονται απο τη Διεθνη Ομοσπονδια Αυτοκινητου, το αρνακι δεν αργησε να μετατραπει σε… λυκο! Κατω απο το καπο του Ford Fiesta Rally5 (R1) βρεθηκε ο γνωστος, αξιοπιστος και πολυβραβευμενος 3κυλινδρος 1.0L υπερτροφοδοτουμενος κινητηρας της οικογενειας EcoΒoost της Ford που εξοπλιζει και τις συμβατικες εκδοσεις παραγωγης του μοντελου, αποδιδοντας ισχυ 150 ιππων και ροπη 200 Nm. Το σειριακο κιβωτιο 5 σχεσεων, ο κλωβος ασφαλειας, η διαφορετικη χαρτογραφηση του κινητηρα και η τοποθετηση του χειροφρενου σε διαφορετικο σημειο υπηρξαν οι μονες τροποποιησεις, ενω τα φρενα και οι αναρτησεις διατηρηθηκαν στο επιπεδο της συμβατικης εκδοσης αποδεικνυοντας ετσι για μια ακομα φορα οτι ο Ford Fiesta R1 «πατα» στις στερεες βασεις της εκδοσης παραγωγης.

 


  Η πρεμιερα του αγωνιστικου πλεον Ford Fiesta R1 στην κλαση C6 στο Πανελληνιο Πρωταθλημα Ραλλυ Χωματος του 2020 εγινε τον περασμενο Ιουλιο. Μετα απο τρεις αγωνες, τα αποτελεσματα ξεπερασαν τις προσδοκιες ακομη και του ιδιου του πληρωματος, αφου μετα απο μια νικη και δυο τερματισμους στη δευτερη θεση της κατηγοριας F2, οι Νωντας Καρανικολας/Γιωργος Βασιλακης δεν επικρατησαν μονο στην κλαση τους, αλλα και στη γενικη καταταξη της F2, οπου συμμετειχαν και πιο ισχυρα αυτοκινητα.

 


  Με τις επιδοσεις αυτες το Ford Fiesta 1.0L EcoBoost αποδεικνυει περιτρανα οτι αποτελει μια βαση «υψηλου βεληνεκους» που προσφερει στον οδηγο του μια ανεπαναληπτη εμπειρια οδηγησης, ενω με μικρες μετατροπες μπορει να διακριθει ακομα και στο εξοχως ανταγωνιστικο τερεν των αγωνων ραλλυ.

 


  Διαμορφωστε το δικο σας «αγωνιστικο» Fiesta εδω και καντε την κρατηση του οnline εδω.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!