Πόσο φρένο θέλει για να φορτίσει ένα Tesla;

Ωραιο πραγμα τα υβριδικα και ηλεκτρικα αυτοκινητα, σε ο,τι αφορα την οικονομια. Και, ποσο φοβερο ειναι το γεγονος οτι πατωντας φρενο, η αφηνοντας το γκαζι, επαναφορτιζεις λιγακι τις μπαταριες του αυτοκινητου σου; Λιγακι.

[youtube=https://www.youtube.com/watch?v=oMgqJGBMuSU&w=320&h=266]


Μ\’ αυτα και μ\’ αυτα, τωρα που η Tesla κοβει την απεριοριστη δωρεαν φορτιση για τους κατοχους των οχηματων της (τι, νομιζατε οτι θα ειναι για παντα τσαμπα;) προκυπτει το ερωτημα: Ποσο ακριβως πρεπει να φρεναρεις, η να αφησεις το γκαζι, για να φορτισεις ενα Tesla; Να, η ιδανικη διαδρομη, ας πουμε, θα ηταν να κατεβαινεις εναν λοφο, που θα τα εκανες και τα δυο. Η, καλυτερα, ενα βουνο. Ο Jason Fenske του Engineering Explained, ο οποιος ειναι καλος στα μαθηματικα, μας εξηγει ποσο. 

Για το υποθετικο σεναριο της επαναφορτισης των μπαταριων σε μια καταβαση, ο Fenske, διαλεξε το Tesla Model S 60 (75KWh). Το αποτελεσμα, ειναι θεαματικο. Γιατι, ακομα και με την επιλογη του Tesla με τις μικροτερες μπαταριες, για να τις φορτισεις, θα επρεπε να κατεβεις ενα βουνο με υψος δυο φορες αυτο του Everest. Θεωρητικα, παντα, μιας και, τελευταια φορα που κοιταξαμε, βουνο ψηλοτερο απο το Everest και μαλιστα με διπλασιο υψος, δεν υπαρχει. 

Γι\’ αυτο, καλυτερα μην παρεις Tesla. Παρε καλυτερα ενα Nissan Leaf, που για να το φορτισεις μεχρι τερμα, χρειαζεται μια διαδρομη απο την κορυφη του Everest μεχρι τη θαλασσα.  

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!