Πώς φτιάχτηκε το Nissan Project Clubsport 23

Στην εκθεση SEMA, στο Λας Βεγκας των ΗΠΑ (30 Οκτωβριου- 2 Νοεμβριου), στο περιπτερο της Nissan, ενα πορτοκαλι 370Ζ τραβαει τα βλεμματα. Ειναι το πρωτοτυπο Project Clubsport 23, το οποιο δημιουργησε η Nissan Motorsports με την MA Motorsports. Στο αγωνιστικο πρωτοτυπο των 400 ιππων, η ιαπωνικη μαρκα συνδυαζει την τελευταια λεξη της τεχνολογιας με την αισθητικη της σειρας  Z. Σημερα, η Nissan μας εξηγει τι ακριβως εκανε για να φτασει σε αυτο το αποτελεσμα.
Σε πρωτη ματια, το αυτοκινητο  Project Clubsport 23 της Nissan Motorsports θα μπορουσε να κοσμει το γκαραζ οποιουδηποτε λατρη των αυτοκινητων Datsun και Nissan Z. Ωστοσο, με μια πιο προσεκτικη παρατηρηση του  Project Clubsport 23, ειναι εμφανης η εκπληκτικη “συγχωνευση” αυθεντικων και ειδικης κατασκευης εξαρτηματων, που συνθετουν ενα συναρπαστικο αγωνιστικο οχημα.

Με στοχο την δημιουργια ενος  ιδανικου, αποκλειστικου οχηματος, το Project Clubsport 23 “δανειζεται” με γενναιοδωρο τροπο, μερη και εξαρτηματα  απο τους πιο αναγνωρισμενους προμηθευτες εξαρτηματων υψηλων επιδοσεων, που δοκιμαζονται και αναπτυσσονται στον μηχανοκινητο αθλητισμο. Αυτο που παρουσιαζεται τωρα στην φετινη  εκθεση της SEMA μπορει να ειναι σημαντικα διαφορετικο αρκετους μηνες μετα, καθως τα εξαρτηματα του οχηματος αναπτυσσονται συνεχως.
Για την κατασκευη του Project Clubsport 23, οι ομαδες των Nissan Motorsports και MA Motorsports ξεκινησαν ακριβως οπως θα εκαναν ολοι οι φανατικοι λατρεις  του Z : Bρισκοντας ενα πλαισιο και τον κινητηρα. Στην περιπτωση αυτη, το εργο ξεκινησε με ενα Nissan 370Z NISMO του 2012. Ο αρχικος κινητηρας VQ37VHR 3,7 λιτρων και 350 ιππων αντικατασταθηκε απο εναν  εργοστασιακο 3,0 λιτρων VR30DDTT twin-turbo V6 (τον γνωρισαμε στο Infinity Q50), με ονομαστικη τιμη 400 ιππων.
Για να δοθει η μεγαλυτερη δυνατη εμφαση στην σπορ οδηγηση,  αποφασιστηκε να διατηρηθει το 6ταχυτο μηχανικο κιβωτιο του 370Ζ NISMO. Αυτη ηταν μια μεγαλη  προκληση για τους μηχανικους,  λογω του γεγονοτος οτι ο κινητηρας VR30DDTT δεν εχει ποτε “συνδεθει”  με ενα χειροκινητο κιβωτιο ταχυτητων. Η MA Motorsports κατορθωσε να αναπτυξει ενα συστημα μεταδοσης που καταληγει στο διαφορικο NISMO GT LSD Pro-Carbon, με ψυκτρα  της MA Motorsports. Αξιζει να σημειωθει οτι για να διασφαλιστει η σωστη λειτουργια του χειροκινητου κιβωτιου ταχυτητων με τον κινητηρα VR30DDTT, απαιτηθηκε πολλη δουλεια και χρονος.

Οι βελτιωσεις συνεχιστηκαν  με την προσθηκη ενος κιτ εισαγωγης αερα της  AMS Performance και με τις βαλβιδες εκτονωσης της  Z1 Motorsports. Η MA Motorsports δημιουργησε ενα εξατομικευμενο διπλο συστημα εξατμισης διαμετρου 76 mm για να εξασφαλισει οτι δεν θα υπηρχε διακοπη στην ροη του αερα. Η εξατμιση καταληγει στο πισω πλαισιο της πινακιδας κυκλοφοριας, προσδιδοντας  στο Project Clubsport 23 μια μοναδικη εμφανιση και  αισθηση. Προκειμενου να διατηρηθει η ψυξη του κινητηρα VR30DDTT σε σωστο επιπεδο, τα συστηματα ψυξης και διευθυνσης  αναβαθμιστηκαν με εναλλακτη θερμοτητας της AMS Performance, ψυκτρα υδραυλικου τιμονιου της  MA Motorsports και κολαρα ψυγειου απο σιλικονη της Z1 Motorsports.

Το συστημα πεδησης αναβαθμιστηκε με τη χρηση των  φρενων NISMO HC Street / Track, δισκοπλακες της  Z1 Motorsports και με σωληνακια φρενων της  NISMO απο ανοξειδωτο ατσαλι. Οι τροποποιησεις της αναρτησης περιλαμβανουν εναν συνδυασμο απο νεα εξαρτηματα αναρτησης  εμπρος και πισω της  NISMO, το κιτ ρυθμιζομενης αναρτησης Variant 3 της KW και τα πισω ελατηρια της Eibach.

Κορυφαιες ειναι και οι ζαντες απο κραμα αλουμινιου, που φερουν το λογοτυπο της NISMO και εχουν διασταση 18×10,5 ιντσες. Οι σφυρηλατες  ζαντες  χρησιμοποιουν την τελευταια τεχνολογια RAYS \”flow-forming\” για υψηλη ποιοτητα, αντοχη, ανθεκτικοτητα και προσιτο κοστος.

Οπως και στα μηχανικα μερη του αμαξωματος, ετσι και στο  εσωτερικο του Project Clubsport 23 αντανακλωνται οι  συνδυασμοι  εξαρτηματων, εξειδικευμενων και μη, απο αξιοπιστους προμηθευτες. Κυριαρχο ρολο στην καμπινα εχουν τα νεα καθισματα QRT-R  της Sparco, οι αγωνιστικες ζωνες προσδεσης 6 σημειων της Sparco, καθως και το τιμονι Sparco R383 με τον αποσπωμενο κωνο της Bell Works. Εκτος των παραπανω, υπαρχει συστημα πυροσβεσης στην καμπινα και στον κινητηρα, καθως και ενα ειδικης κατασκευης roll cage. Η ειδικη ταπετσαρια  απο την MA Motorsports  ειναι ραμμενη σε σχημα διαμαντιου , “αποτυπωνοντας” μια συγχρονη εκδοχη του αυθεντικου μοτιβου απο βινυλιο, που χρησιμοποιηθηκε στο 240Z.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!