[ad_1]
Η SKODA
παρουσιαζει το ανανεωμενο KODIAQ,
περιπου τεσσερα χρονια αφοτου το μοντελο, το πρωτο SUV της μαρκας, εκανε την
παγκοσμια πρεμιερα του. Με πιο συγχρονο, ελκυστικο design, ακομα πιο αεροδυναμικο, παντα με
δυνατοτητα παραγγελιας ως επταθεσιο. Πλεον διατιθεται και με καινοτομους
προβολεις Full LED
Matrix, οπως τα αλλα μοντελα της μαρκας. Αντιστοιχη η ανανεωση και για την
κορυφαια εκδοση της γκαμας, το KODIAQ RS, που εξοπλιζεται με ενα νεο, ακομα πιο
ισχυρο κινητηρα TSI. Το νεο SKODA
KODIAQ σε
οκτω σημεια:
Εξωτερικα,
νεος αεροδυναμικος σχεδιασμος με οψη αλουμινιου στην μπροστινη και πισω ποδια,
επανασχεδιασμενοι εμπρος και πισω προφυλακτηρες, νεο γυαλιστερο μαυρο πισω
σποϊλερ. Υπερυψωμενο καπο, πιο ορθια, επανασχεδιασμενη μασκα, προβολεις LED στο
βασικο εξοπλισμο και, για πρωτη φορα, δυνατοτητα εξοπλισμου προβολεων full LED
Matrix, με τον οδηγο να εχει ενεργη τη μεγαλη σκαλα ανα πασα στιγμη χωρις να
ενοχλει αλλους χρηστες του δρομου. Το KODIAQ RS διαθετει τωρα εναν ξεχωριστο,
ιδιαιτερα δυναμικο μπροστινο προφυλακτηρα.
Εσωτερικα, η
εμφανιση και η αισθηση του εσωτερικου του KODIAQ ανεβαινουν σε νεο επιπεδο:
διαθεσιμο το Virtual Cockpit με οθονη 10,25 ιντσων και τεσσερις διαφορετικες
διαταξεις, κατ’ επιλογη του οδηγου. Πολυλειτουργικο τιμονι για ευκολο και πληρη
ελεγχο του οχηματος, με paddles η και δυνατοτητα “hands-on detect” σε καποιες εκδοσεις, νεες
διακοσμητικες λεπτομερειες και ακμες, προσθετες ραφες με γαζια αντιθεσης και
βελτιωμενες λειτουργιες ατμοσφαιρικου φωτισμου LED. Για πρωτη φορα, διαθεσιμα
δερματινα καθισματα με ηλεκτρικες πολλαπλες ρυθμισεις, αερισμο και λειτουργια μασαζ
ενω γινεται και χρηση ανακυκλωμενων υλικων. Συστημα ψυχαγωγιας/ενημερωσης με
οθονες αφης εως 9,2 ιντσες, με συνεχη
συνδεση στο διαδικτυο, χειρισμο απο τον ψηφιακο βοηθο φωνης Laura και
ενημερωσεις χαρτων και λογισμικου “over the air”. Διαθεσιμο Phone Box για
επαγωγικη φορτιση smartphone. Ενα ηχοσυστημα CANTON δεκα ηχειων με κεντρικο
ηχειο στον ταμπλο και υπογουφερ, για τους λατρεις του ηχου υψηλης πιστοτητας.
Ασφαλεια
ανωτερου επιπεδου στο νεο SKODA
KODIAQ, με
πληρη γκαμα συστηματων υποβοηθησης οδηγου η οποια πλεον διαθετει μια βελτιωμενη
εκδοση του Crew Protect Assist, με επιπλεον αισθητηρες ρανταρ στο πισω μερος
για ανιχνευση κινδυνου επερχομενης οπισθιας συγκρουσης.
Μεγαλη
γκαμα κινητηρων, με το KODIAQ RS, η κορυφαια εκδοση του
μοντελου, να εξοπλιζεται και με νεο βενζινοκινητηρα. Ο 2.0 TSI προερχεται απο
τη γενια EVO του Volkswagen Group και εχει ισχυ 245 PS (180 kW), πιο ισχυρος
κατα 5 PS απο τον ντιζελ biturbo του προηγουμενου μοντελου, ενω συνδυαζεται με
ενα νεο αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων DSG, 7-σχεσεων. Το μοντελο διατιθεται με δυο
ακομη βενζινοκινητηρες, ο 1.5 TSI που παραγει 150 PS (110 kW) και ο 2.0 TSI με
ισχυ 190 PS (140 kW), καθως και δυο πετρελαιοκινητηρες, 2.0 TDI με αποδοση 150
PS (110 kW) και 200 PS (147 kW), προερχονται επισης απο την τελευταια γενια EVO
του Volkswagen Group. Εκτος του «μικρου» TSI 1.5, που συνδυαζεται με
χειροκινητο κιβωτιο 6-σχεσεων, ολες οι αλλες εκδοσεις διαθετουν αυτοματο DSG
7-σχεσεων, ενω οσες εκδοσεις εχουν ισχυ ανω των 190 PS εχουν στανταρ τετρακινηση.
Μεγαλη
ευρυχωρια, καθως το SKODA
KODIAQ εχει
καθιερωθει ως ενα μεγαλο SUV
υψηλης ποιοτητας που προσφερει εξαιρετικους χωρους. Αυτο συνεχιζεται και στο
νεο μοντελο, που με συνολικο μηκος 4,70 μετρα προσφερει εντυπωσιακους χωρους
για πεντε η και περισσοτερους επιβατες, καθως με την προαιρετικη πτυσσομενη
τριτη σειρα καθισματων, μπορει να φιλοξενησει εως και επτα ατομα. Εναλλακτικα,
με τα πισω καθισματα αναδιπλωμενα, ο χωρος αποσκευων φτανει τα 2.065 λιτρα.
Η
παραγωγη του KODIAQ ξεκινησε το 2016, στην Τσεχια, με επενδυση
290 εκατομ. ευρω στον εκσυγχρονισμο του εργοστασιου, μετατρεποντας το σε κεντρο
αριστειας για την παραγωγη SUV. Για να καλυψει την τεραστια διεθνη ζητηση για
το KODIAQ, η SKODA δημιουργησε τα επομενα χρονια γραμμες παραγωγης για το
μεγαλο SUV της στην Κινα, την Ινδια και τη Ρωσια. Μεχρι τα τελη Μαρτιου 2021,
περισσοτερα απο 600.000 KODIAQ ειχαν βγει απο τις γραμμες παραγωγης παγκοσμιως,
με το μοντελο να διατιθεται σε περιπου 60 αγορες σε ολο τον κοσμο.
Το KODIAQ δεν ειναι το πρωτο SUV της SKODA στη
συγχρονη εποχη, κατι που ισως δεν ειναι ευρεως γνωστο. Το 1966, η SKODA παρουσιασε
το TREKKA, ενα
εκτος δρομου οχημα που κατασκευαστηκε στη Νεα Ζηλανδια, μερικα απο τα οποια
εξηχθησαν στην Αυστραλια, τα Φιτζι, τη Σαμοα και το Βιετναμ. Βασιστηκε στην
αρχικη OCTAVIA και κατασκευαστηκαν λιγοτερες απο 3.000 μοναδες. Ακολουθηθηκε
απο το SKODA YETI, το 2009, πριν το KODIAQ ξεκινησει την τρεχουσα γκαμα SUV της
SKODA.
Στην
Ελλαδα, το νεο SKODA
KODIAQ
αναμενεται το φθινοπωρο, με τις προτεινομενες τιμες λιανικης να ανακοινωνονται
πιο κοντα στο λανσαρισμα του μοντελου.
[ad_2]