Πριν φυγει το 2018, η Hyundai, η οποια… εβγαλε ματια φετος με το i30N -και οχι μονο- πετυχαινει εναν μαλλον πολυποθητο στοχο της: Σαρωνει σημαντικα βραβεια, ποιοτητας, σχεδιασμου και καινοτομιας στην Ευρωπη και κυριως στη Γερμανια. Το τελευταιο \”χτυπημα\” των Κορεατων για φετος ηταν το \”Auto Trophy 2018\”.
Η Hyundai Motor λοιπον, κατεκτησε το διασημο βραβειο \”Auto Trophy 2018\”, οπου οι εκδοτες του γερμανικου περιοδικου αυτοκινητων Auto Zeitung επελεξαν τη Hyundai ως την \”πιο καινοτομο μαρκα\”. Το διασημο βραβειο υπογραμμιζει τη φιλοδοξια της μαρκας να παιξει ηγετικο ρολο στη μελλοντικη κινητικοτητα και να προσφερει ενα ευρυ φασμα φιλικων προς το περιβαλλον οχηματων.
\”Η κορεατικη μαρκα κατασκευαζει τα παντα, απο τα σπορ compact στα υβριδικα, τα ηλεκτρικα οχηματα η ακομη και το κυψελων καυσιμου NEXO\”, εγραψε ο Αρχισυντακτης της Auto Zeitung, Volker Koerdt, σχετικα με τις πρωτοποριακες τεχνολογιες της Hyundai στο τευχος Νοεμβριου 2018.
Η Hyundai εχει ηδη κορυφαια θεση στη μελλοντικη κινητικοτητα και εξακολουθει να ειναι ο μοναδικος κατασκευαστης που διαθετει ολα τα συστηματα κινησης σε ευρεια παραγωγη. Το προοδευτικο πνευμα μας αντικατοπτριζεται επισης στην παγκοσμια στρατηγικη βιωσιμοτητας για το λανσαρισμα 18 νεων οικολογικων μοντελων μεχρι το 2025, που περιλαμβανουν οκτω (8) υβριδικα, τεσσερα (4) plug-in υβριδικα, πεντε (5) ηλεκτρικα οχηματα και ενα ηλεκτρικο οχημα κυψελων καυσιμου \”, σχολιασε με περηφανεια ο Vice President Marketing & Product της Hyundai Motor Europe, Andreas-Christoph Hofmann. \”Ειμαστε πολυ ικανοποιημενοι με το γεγονος οτι η Auto Zeitung εκτιμα τη στρατηγικη και την επιτυχια μας βραβευοντας μας ως την πιο καινοτομο μαρκα\”.
Το Hyundai IONIQ, ειναι το πρωτο αυτοκινητο σε παγκοσμιο επιπεδο που διατιθεται με τρεις ηλεκτροκινητηρες σε εναν τυπο αμαξωματος – Υβριδικο, Plug-in και Ηλεκτρικο – καθιστωντας την φιλικη προς το περιβαλλον κινητικοτητα προσιτη σε ολους. Νωριτερα φετος, η Hyundai επεκτεινε την εναλλακτικη γκαμα των κινητηρων της με το ολοκαινουργιο Kona Electric – το πρωτο παγκοσμιως πληρως ηλεκτρικο subcompact SUV.
Η Hyundai ερευνα τον τομεα των κυψελων καυσιμου απο το 1998 και υπηρξε πρωτοπορος δυναμη στην αναπτυξη αυτης της τεχνολογιας. Το 2013, η Hyundai δημιουργησε το πρωτο παγκοσμιως οχημα κυψελων καυσιμου, το ix35 Fuel Cell. Το 2018, η Hyundai λανσαρε το NEXO, ηλεκτρικο οχημα 2ης γενιας, που εισερχεται σε παραγωγη. Το NEXO (καταναλωση υδρογονου σε kg / 100 km: εντος πολης 0.77, εκτος πολης 0.87, μικτη διαδρομη 0.84) προσφερει προηγμενη τεχνολογια με δυνατοτητα αυτονομης οδηγησης, εξυπνα προηγμενα συστηματα υποστηριξης του οδηγου και ισχυροτερη κινητηρια δυναμη στην κατηγορια. Τον Οκτωβριο του 2018, η Hyundai παρουσιασε ενα ακομα οροσημο για την ηγετικη της θεση στην τεχνολογια κυψελων καυσιμου με το ηλεκτρικο φορτηγο κυψελων καυσιμου, το οποιο θα ειναι διαθεσιμο το 2019.
Διαθετοντας πανω απο το 70% των οχηματων κυψελων καυσιμου που κυκλοφορουν στην Ευρωπη, η Hyundai κατεχει ηδη ηγετικη θεση σε αυτη την αγορα. Τον Ιουνιο του 2018, οπως ειναι ηδη γνωστο, η Hyundai Motor και η AUDI AG ανακοινωσαν τη συναψη πολυετους συνεργασιας καλυπτοντας ενα ευρυ φασμα κατασκευαστικων στοιχειων και τεχνολογιων ηλεκτρικων οχηματων κυψελων καυσιμου (FCEV). Στο πλαισιο αυτης της εταιρικης σχεσης, η Hyundai και η AUDI AG θα καταβαλουν κοινες προσπαθειες για την αναπτυξη των FCEV, προκειμενου να οδηγησουν την αυτοκινητοβιομηχανια σε ενα πιο βιωσιμο μελλον.
Κατα τη διαρκεια της εκθεσης \”IAA Commercial Vehicles 2018\” στο Αννοβερο, η Hyundai προχωρησε σε μνημονιο συνεργασιας με την Ελβετικη εταιρεια υδρογονου H2 Energy (H2E). Ξεκινωντας απο το 2019 και για μια πενταετια, η Hyundai και η H2 Energy θα παρασχουν 1.000 βαρεα ηλεκτρικα φορτηγα, καθως και μια επαρκη αλυσιδα εφοδιασμου για το ανανεωσιμο υδρογονο.