Ταξίδι στο χρόνο μέσα από την ιστορία 100 χρόνων των Opel Cabrio

Η εξελιξη των cabrio απο το 8/25 hp μεχρι το σημερινο Opel Cascada


Η Opel εκανε μια “topless” εμφανιση στο 22ο ADAC Opel Classic Hessen-Thüringen. Πεντε κλασικα και ενα συγχρονο cabrio αποτυπωσαν την εξελιξη της 100χρονης παραδοσης της εταιριας στα ανοιχτα μοντελα. Το 1920 Opel 8/25 PS, το Opel Olympia convertible limousine της δεκαετιας ου 1950, το Rekord A του 1964 και το 1967 Record C με οδηγο το θρυλο του Le Mans, Joachim Winkelhock χαρισαν στο ραλι την αιγλης της συμμετοχης κλασικων αυτοκινητων. Ο Αντιπροεδρος Πωλησεων & Aftersales Peter Christian Küspert συμμετειχε οδηγωντας ενα πανεμορφο Super 6 Gläser cabrio. Το Opel Cascada πλαισιωσε την ομαδα ως εκπροσωπος της συγχρονης εποχης. Βαση της απαιτητικης και ποικιλης διαδρομης των 350km ηταν το Hessen-Hotelpark Hohenroda.



“Αναζωογονητικο” ταξιδι στο χρονο με τα cabrio της Opel

Η παραδοση της Opel στα ανοιχτα αυτοκινητα χρονολογειται απο τις αρχες της ιστοριας της μαρκας: Οπως ολα τα μοντελα που κατασκευαστηκαν στο ξεκινημα της εποχης του αυτοκινητου, το Patentmotorwagen “System Lutzmann” του 1899 θυμιζε ‘καροτσα’ που προσφερονταν κατοπιν παραγγελιας με cabrio οροφη.

Οταν το Opel 8/25 hp με τη χαρακτηριστικη ‘V’ εμπρος μασκα κυκλοφορησε 20 χρονια αργοτερα, εγινε σημειο αναφορας σαν ενα ανοιχτο, τετραθεσιο tourer. Διεθετε υφασματινη οροφη αλλα χωρις πλαϊνα παραθυρα. Οι οδηγοι της δεκαετιας του \’20 φορουσαν τα καταλληλα αδιαβροχα ρουχα, κατι απαραιτητο αφου το 8/25 hp αγγιζε ταχυτητες 65 km/h.


Το Opel Super 6 που λανσαριστηκε το 1937 ηδη ανεπτυσσε ταχυτητες 111km/h με τον 2.5-L εν σειρα εξακυλινδρο κινητηρα των 55 hp. Οι πελατες μπορουσαν να το παραγγειλουν σαν διθυρη η τετραθυρη λιμουζινα η σαν cabrio. Κατασκευαστες αμαξωματων οπως οι Hebmüller, Autenrieth, Buhne ,Deutsch και Gläser απο τη Δρεσδη, που σχεδιασε ενα 2+2 θεσιο, εμπνευσμενο απο ενα σπορ roadster, εκπληρωσαν τις οποιες προσθετες επιθυμιες. Η οδηγηση cabrio ειχε γινει πλεον πολυτελεια και οχι ο κανονας. Το Opel Super 6 οδηγησε ο Αντιπροεδρος Πωλησεων & Aftersales της Opel κατα τη διαρκεια του ραλι. «Τι αλλο καλυτερο απο το να βρισκεσαι στο δρομο με ενα 1937 Opel Super 6 Gläser cabrio με τετοιο καταπληκτικο καιρο; Το ραλι ηταν πολυ διασκεδαστικο και ο ενθουσιασμος που εδειξαν οι θαυμαστες για την cabrio κληρονομια μας δημιουργησε αισθηση» δηλωσε ο Küspert.   


Στο ραλι συμμετειχε και ενα 1950 Opel Olympia, συμβολο του οικονομικου θαυματος με τη χρηση διακοσμητικων στοιχειων χρωμιου. Ωστοσο, σαν μοντελο cabrio ακολουθησε το προπολεμικο στυλ. Αντιθετα με ενα κανονικο cabrio, αυτο το ανοιχτο μοντελο ειχε σταθερα πλαισια παραθυρων που ηταν συνδεδεμενα στο πλαισιο του παρμπριζ δημιουργωντας ετσι και τις κολωνες A, Β και C. Αναμεσα τους ανοιγε η μεγαλη οροφη. Το τελευταιο μοντελο του ειδους εφυγε απο τη γραμμη παραγωγης του Rüsselsheim το 1956.



Οι οπαδοι της Opel χρειαστηκε να περιμενουν 20 ολοκληρα χρονια μεχρις οτου η εταιρια λανσαρει καποιο νεο εργοστασιακο cabrio. Στο ενδιαμεσο διαστημα των 20 χρονων, καποιοι καροσεριστες – οπως ο Karl Deutsch – εκαναν και παλι το ονειρο ενος Opel cabrio πραγματικοτητα. Ο Deutsch μετετρεψε το Rekord A του 1963 σε cabrio, οπως και το Rekord C το 1966. Οι αποκλειστικες δημιουργιες του Deutsch παραμενουν ελκυστικες, ξεχωριστες και σπανιες, καθως κατασκευαστηκαν μονο περιπου 30 ανοιχτα μοντελα Rekord A και B. Η εταιρια δημιουργησε επισης περιπου 50 Rekord C και Commodore A. Ο πρεσβευτης της μαρκας Opel και θρυλικος οδηγος αγωνων Joachim Winkelhock πηρε θεση στο τιμονι του κοκκινου Rekord C Deutsch cabrio κατα τη διαρκεια του ραλι.


Ο Αντιπροεδρος Πωλησεων & Aftersales Peter Küspert στα δεξια και ο θρυλος του Le Mans, Joachim Winkelhock με το Opel Rekord

Σημερα, το τετραθεσιο Cascada συνεχιζει τη σχεδον 120χρονη κληρονομια της Opel στη δημιουργια ανοιχτων αυτοκινητων. Ειναι ενα ευρυχωρο τετραθεσιο με υψηλης ποιοτητας υφασματινη οροφη που διαθετει διαθετει ανωτερη ακουστικη και θερμικη μονωση για ανεση ολες τις εποχες του χρονου. Το Opel Cascada ειναι ακρως απολαυστικο με την οροφη ανοιχτη προσφεροντας μια απιστευτη αισθηση ελευθεριας, και παραμενει ενα αθορυβο Gran Turismo με την οροφη κλειστη. Η οροφη του Cascada ανοιγει σε 17 δευτερολεπτα ακομα και εν κινησει με ταχυτητες εως 50 km/h.



Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!