Η Maserati επελεξε την 86η Εκθεση Αυτοκινητου της Γενευης για να κανει την παρθενικη της εμφανιση, η εντυπωσιακη Maserati Levante ως το πρωτο SUV στην εκατο χρονων ιστορια της Maserati και το πρωτο ιταλικο πολυτελες SUV.
Οπως και με αρκετες προγενεστερες Maserati , το ονομα του νεου αυτοκινητου ειναι εμπνευσμενο απο τον ανεμο. Ετσι και η ονομασια Levante προκειται για εναν ζεστο μεσογειακο ανεμος που μπορει να αλλαξει απο ενα ελαφρυ αερακι σε μια ακαταμαχητη φυσικη δυναμη , αντικατοπτριζοντας και το διττο χαρακτηρα του πρωτου SUV της Maserati.
Η Levante ειναι το ιδανικο συμπληρωμα της σειρας Maserati. Σε συνδυασμο με την Quattroporte, Ghibli, GranTurismo και GranCabrio, η σειρα καλυπτει πλεον ολο το συνολο της αγορας αυτοκινητου.
Το εσωτερικο εχει δημιουργηθει με τα καλυτερα υλικα, πιο εκλεκτα στην αφη, απο το προαιρετικο δερματινο σαλονι μεχρι το… μεταξενιο Ermenegildo Zegna.
Η ευρυχωρια του εσωτερικου, ενισχυεται απο την πανοραμικη ηλεκτρικη ηλιοροφη και συνδυαζεται αψογα με το κουπε σχημα σημειωνοντας και την καλυτερη αεροδυναμικη αποδοση στην κατηγορια του, με συντελεστη οπισθελκουσας μολις 0,31 Cx.
Το νεο SUV της Maserati βασιζεται στην αρχιτεκτονικη της Quattroporte και της Ghibli που εξελιχθηκε και βελτιωθηκε για να ανταποκριθει στις προσδοκιες της κατηγοριας των πολυτελων SUV στην οποια η Maserati εισχωρει δυναμικα.
Η Levante ειναι σχεδιασμενη για να προσφερει εξαιρετικη αποδοση τοσο εντος οσο και εκτος δρομου με εξελιγμενη αναρτηση (διπλα ψαλιδια στον εμπρος αξονα και πολλαπλων συνδεσμων στο πισω μερος) ηλεκτρονικα ελεγχομενη αποσβεση με 5 επιπεδα και ενα, για οταν το αυτοκινητο ειναι παρκαρισμενο!
Επιπλεον, με το χαμηλοτερο κεντρο βαρους στην κατηγορια του, και με τελεια κατανομη βαρους (50-50) ζυγισμα εμπρος-πισω, την εξαιρετικη ακαμψια, και ενα μηχανικο πισω διαφορικο που κλειδωνει αυτοματα οταν οδηγειται στο δρομο, η Levante παρεχει ολες τις επιδοσεις και το συναισθημα που χαρακτηριζουν ολες τις Maserati.
Επισης, ιδιαιτερα χρησιμο σε συνθηκες οδηγησης εκτος δρομου ειναι η δυνατοτητας αυξησης της αποστασης απο το εδαφος παρεχοντας και κορυφαια ανεση ενω οταν ρυθμιστει η αναρτηση στην χαμηλοτερη αποσταση απο το εδαφος, δινει τη δυνατοτητα στο αυτοκινητο να αποδωσει τα σπορ χαρακτηριστικα του στο επακρο.
Ειναι εξοπλισμενη με τον 3 λιτρων V6 twin-turbo κινητηρα βενζινης ειτε με 350hp η με 430hp και εναν Turbo Diesel 3 λιτρων V6, αποδοσης 275hp . Ολοι οι κινητηρες συνδυαζονται με το εξυπνο συστημα τετρακινησης \”Q4\” – το οποιο μπορει να μεταφερει τη ροπη μεταξυ του εμπρος και του πισω αξονα ακαριαια οταν αυτο απαιτειται. Συνδυαζεται με ενα 8ταχυτο αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων, με ενσωματωμενο συστημα Start & Stop.
Οσον αφορα τις επιδοσεις, η Levante S (430hp) καλυπτει 0-100 km / h σε 5,2 δευτερολεπτα και εχει τελικη ταχυτητα 264 km / h, με καταναλωση 10,9 l / 100 km και εκπομπες ρυπων 253 CO2 / km. Η Levante (350hp) επιταχυνει απο 0 στα 100 km / h σε 6,0 δευτερολεπτα και φτανει την τελικη ταχυτητα των 251 km / h. Η καταναλωση ειναι 10,7 l / 100 km και οι εκπομπες ρυπων βρισκονται στα 249g CO2 / km αντιστοιχα. Η Diesel εκδοση της Levante (275hp) καλυπτει τα 0-100 km / h σε 6,9 δευτερολεπτα και εχει τελικη ταχυτητα 230 km / h, ενω η συνδυασμενη καταναλωση κυκλου και εκπομπων ρυπων του ειναι 7,2 l / 100 km και 189 g CO2 / km αντιστοιχα .
Στο εσωτερικο της Maserati δεσποζει η οθονη 8.4 ιντσων υψηλης αναλυσης που μπορεις εκτος απο το συστημα αφης να την χειριστεις χρησιμοποιωντας το νεο περιστροφικο διακοπτη στο κεντρικο τουνελ.
Ολα τα εξελιγμενα συστηματα προηγμενης υποβοηθησης του οδηγου ειναι διαθεσιμα, συμπεριλαμβανομενων της λειτουργιας Start & Stop, την προειδοποιησης συγκρουσης με αυτοματο φρεναρισμα, προειδοποιησης αποκλισης απο τη λωριδα κυκλοφοριας, ηχητικη ειδοποιηση για τυφλα σημεια, καμερα με θεα 360 μοιρων και αυτοματη ανοιγομενη πισω πορτα.
Η Maserati Levante κατασκευαζεται στο πληρως ανακαινισμενο και εκσυγχρονισμενο χωρο των εγκαταστασεων Mirafiori στο Τορινο ενω τα πρωτα αυτοκινητα εχουν ηδη βγει απο τη γραμμη παραγωγης και το λανσαρισμα στην αγορα εχει προγραμματιστει στην Ευρωπη για την ανοιξη.
Η τιμη για την ελβετικη αγορα, οπου ηδη εχει ξεκινησει η πωληση της Maserati Levante, ειναι 75.900 CHF (ελβετικα φραγκα) δηλαδη γυρω στις 69.000 ευρω.
Η Maserati στη Γενευη παρουσιαζει και την πληρη γκαμα της, που περιλαμβανει τα sedan Ghibli και Quattroporte και το coupe GranTurismo.
Την τετρακινητη Ghibli S Q4 με τον 410 ιππων τριλιτρο V6 κινητηρα Twin-Turbo με τελικη ταχυτητα 284 km / h και μολις 4,8 δευτερολεπτα για τα 0-100 km / h.
Την Ghibli σε Diesel-εκδοση με τον επισης τριλιτρο κινητηρα Turbo V6 αποδοσης 275hp παρεχοντας τελικη ταχυτητα της ταξης των 250 km / h και επιταχυνσης 0-100 km / h σε 6,3 δευτερολεπτα.
Η Quattroporte βρισκεται επισης στη εκθεση της Γενευης στην εκδοση GTS που τροφοδοτειται απο τον 3,8 λιτρων V8 Twin-Turbo κινητηρα της Ferrari με ιπποδυναμη 530 ιππων, ικανο να αναπτυσσει μεγιστη ροπη 710 Nm και ειναι σε θεση να πιασει την τελικη ταχυτητα των 307 km / h. Τελος το 0-100 km / h το επιτυγχανει σε μολις 4,7 δευτερολεπτα.
Η ναυαρχιδα της Maserati ειναι η πανεμορφη GranTurismo MC Stradale. Εξοπλισμενο με εναν V8 ατμοσφαιρικο κινητηρα 4,7 λιτρων και αποδοσης 460 ιππων, επιτρεποντας στο αυτοκινητο να επιταχυνει απο τα 0 στα 100 km / h σε μολις 4,5 δευτερολεπτα ενω η τελικη του ταχυτητα ειναι στα 303 χλμ/ωρα. Με τετοιες επιδοσεις φυσικο ειναι να φορα τεραστια Brembo κεραμικα φρενα που του παρεχουν εξαιρετικη επιβραδυνση.
.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }