Το SKODA VISION iV, ενα τετραθυρο crossover με coupé στυλ, εχει εντονα σπορ, δυναμικη σιλουετα, που τονιζεται απο τους αεροδυναμικα μελετημενους τροχους 22 ιντσων και την εντονη κλιση της οροφης στο πισω μερος. Μια χαρακτηριστικη σχεδιαστικη γραμμη γεφυρωνει νοητα το μπροστινο με το πισω μερος, προσδιδοντας εμφαση στις καθαρες επιφανειες και στις διχως λαβες πορτες. Παραλληλα, οι συμβατικοι εξωτερικοι καθρεπτες εχουν αντικατασταθει απο καμερες των οποιων το περιβλημα παραπεμπει σχηματικα σε πτερυγια καρχαρια.
Το εμπρος μερος χαρακτηριζεται απο μια νεα εκδοχη της τυπικης επιβλητικης μασκας της SKODA, με λεπτες καθετες νευρωσεις και κρυσταλλικη δομη, ενω μια οριζοντια φωτεινη λωριδα στο πανω μερος και οι εντυπωσιακα μεγαλες εισαγωγες αερα υπογραμμιζουν τη σπορ εμφανιση. Το δυναμικο πισω μερος ξεχωριζει απο τις αναγλυφες ακμες που συμβαλλουν στην αεροδυναμικη και τα διαφανα πισω φωτα LED. Τα τελευταια, ειναι αυτα που επαναπροσδιοριζουν το τυπικο C-σχηματος φωτεινο αποτυπωμα τονιζοντας το πλατος του αμαξωματος σε συνδυασμο με μια φωτεινη λωριδα πανω απο τον διαχυτη. Το λογοτυπο SKODA στο πισω μερος εμφανιζεται ολογραφως και με τα γραμματα να φωτιζονται σε κοκκινο χρωμα.
To 2019 ειναι η χρονια που η SKODA θα μπει στην εποχη της ηλεκτροκινησης, 124 χρονια μετα την ιδρυση της. Η μαρκα θα λανσαρει το SUPERB PHEV με plug-in υβριδικη τεχνολογια, καθως και μια πληρως ηλεκτρικη εκδοση του CITIGO. Το 2020 θα ακολουθησει το πρωτο μοντελο παραγωγης της μαρκας που θα βασιζεται στην πλατφορμα MEB. Στα επομενα τεσσερα χρονια, η SKODA επενδυει περιπου δυο δισεκατομμυρια ευρω σε εναλλακτικα κινητηρια συστηματα και νεες υπηρεσιες κινητικοτητας, ενω εως τα τελη του 2022 θα λανσαρει περισσοτερα απο 10 μοντελα που θα χρησιμοποιουν την ηλεκτρικη ενεργεια για την κινηση τους.