Τι αλλάζει στο νέο Ford S-Max Hybrid

 


  Με επτα καθισματα και τον αθορυβο χαρακτηρα, την ανεση και την αποδοση ενος πληρως υβριδικου συστηματος κινησης, το νεο Ford S-MAX Hybrid διατιθεται τωρα για παραγγελια.

 

  Με την εξυπνη ενσωματωση ενος αποδοτικου υβριδικου συστηματος κινησης (βενζινο-ηλεκτρικο) στο κομψο και ευελικτο αμαξωμα του S-MAX που δεν περιοριζει το χωρο, την ευελιξια και τη μοναδικη σπορ εμπειρια οδηγησης, το νεο S‑MAX Hybrid μειωνει τις εκπομπες CO2 πανω απο 10% (WLTP) συγκριτικα με τον αντιστοιχο κινητηρα ντιζελ EcoBlue.

 

  Ενας συνδυασμος βενζινοκινητηρα 2,5 λιτρων που λειτουργει συμφωνα με τον κυκλο Atkinson, μπαταριας ιοντων λιθιου 1.1 kWh, ηλεκτροκινητηρα και της τελευταιας γενιας του powersplit κιβωτιου της Ford προσφερει μια αβιαστη εμπειρια οδηγησης και ιδιοκτησιας που βοηθα στη μειωση των εκπομπων CO2 και αναβαθμιζει το επιπεδο ανεσης. Η ηλεκτρικη ισχυς αξιοποιειται εξυπνα ειτε για τη μειωση της καταναλωσης του βενζινοκινητηρα ειτε για αθορυβη, αμιγως ηλεκτρικη οδηγηση σε μικρες διαδρομες, αναλογα με το εκαστοτε οδηγικο σεναριο.

 

  Η μπαταρια επαναφορτιζεται αυτοματα απο τον βενζινοκινητηρα και με τη χρηση της τεχνολογιας αναγεννητικης πεδησης, οταν το οχημα φρεναρει η κινειται χωρις γκαζι. Καθως δεν απαιτειται συνδεση σε καποια εξωτερικη πηγη ενεργειας, το SMAX Hybrid ειναι σχεδιασμενο για να εντασσεται αριστα σε εναν οικογενειακο τροπο ζωης – παντα ετοιμο για μια εμπειρια ηλεκτροκινησης ακομα και χωρις συγκεκριμενο προγραμματισμο.

 

  Το κομψο SMAX Hybrid εξακολουθει να συνδυαζει το σπορ εξωτερικο στυλ με την πρακτικοτητα και την ευελιξια ενος οχηματος για την απροσκοπτη και ανετη μεταφορα εως και επτα επιβατων. Αναλογα με τη διαταξη των καθισματων και σε συνδυασμο με το χωρο αποσκευων, το νεο SMAX Hybrid μπορει να προσφερει χωρητικοτητα εως 2.200 λιτρα πισω απο την πρωτη σειρα καθισματων 2, ενω εχει την ικανοτητα να ρυμουλκει απο 1.560 kg εως 1.750 kg, αναλογα με την εκδοση, για την υποστηριξη δραστηριοτητων ελευθερου χρονου.

 

  «Το SMAX ειναι το πρωτο SAV και τωρα γινεται ακομα πιο ελκυστικο για μια νεα γενια πελατων, καθως διατιθεται με δυνατοτητα αμιγους ηλεκτροκινησης, για πρωτη φορα» δηλωσε ο Roelant de Waard, general manager, Passenger Vehicles, Ford Ευρωπης. «Προσφεροντας μια σπορ εμπειρια οδηγησης τυπου επιβατικου αυτοκινητου, αλλα και καθισματα που αναδιπλωνονται με το πατημα ενος μπουτον, οι καινοτομιες που εναρμονιζονται αριστα με την οικογενειακη ζωη ηταν ανεκαθεν ενα απο τα ατου του SMAX. Ως εκ τουτου, το αθορυβο, νεο υβριδικο συστημα κινησης ηταν μια ευλογη προσθηκη στη γκαμα.»

 

  Η Ford προσφερει επισης για πρωτη φορα μια πληρως υβριδικη εκδοση του επταθεσιου Galaxy. Το νεο Galaxy Hybrid χρησιμοποιει το ιδιο προηγμενο βενζινο-ηλεκτρικο συνολο με του SMAX Hybrid για ανταγωνιστικη καταναλωση σε σχεση με ενα ντιζελ μοντελο και πιο αθορυβη οδηγηση. 

 

 

Ηλεκτρικη ισχυς χωρις καλωδια

 


  Το νεο SMAX Hybrid μπορει να συνεχισει να προσφερει ολους τους χωρους και την ευελιξια των μοντελων SMAX σε πενταθεσιες και 7θεσιες εκδοσεις, ενσωματωνοντας τη μπαταρια ιοντων λιθιου με τις 60 κυψελες σε μια αδιαβροχη δομη κατω απο το πατωμα του χωρου αποσκευων στο πισω μερος που απορροφα τις δυναμεις, οι οποιες αναπτυσσονται σε περιπτωση συγκρουσης.

 

  Η μπαταρια με χωρητικοτητα 1.1 kWh χρησιμοποιει υγροψυκτο κυκλωμα ψυξης που επιτρεπει τη συμπαγη διαταξη των κυψελων για καλυτερη αξιοποιηση του διαθεσιμου χωρου. Ενα ειδικα σχεδιασμενο συστημα εξατμισης με δυο αποληξεις «περιβαλλει» τη μπαταρια ωστε να μπορει να τοποθετηθει χαμηλοτερα για λογους πρακτικοτητας. Με αυτη τη διαταξη, το S-MAX Hybrid μπορει να φιλοξενει φορτια υψους σχεδον 1 m και πλατους ανω του 1 m αναμεσα στους θολους των πισω τροχων. Ακομα και με τα ολα τα καθισματα σε ορθια θεση, το νεο S-MAX Hybrid μπορει να μεταφερει αποσκευες με ογκο 285 λιτρων.

 

  Η ηλεκτρικη ισχυς προσφερει την πιο αθορυβη οδηγικη εμπειρια που μπορει να συναντησει κανεις σημερα σε ενα S-MAX. Η τεχνολογια αναγεννητικης πεδησης ανακτα το 90% της ενεργειας που συνηθως χανεται κατα το φρεναρισμα για τη φορτιση της μπαταριας. Η ενεργεια τροφοδοτει εναν ηλεκτροκινητηρα που μπορει να κινησει τους εμπρος τροχους απο μονος του για αθορυβη εκκινηση απο σταση. Ο ηλεκτροκινητηρας μπορει επισης να προσφερει αμιγη ηλεκτροκινηση για συντομες διαδρομες, για μια αθορυβη και χωρις ρυπους οδηγηση, κυριως σε περιβαλλον πολης. Το υγροψυκτο συστημα ψυξης της μπαταριας καταργει την αναγκη για ανεμιστηρα, συμβαλλοντας περαιτερω στη μειωση του θορυβου μεσα στην καμπινα.

 

  Επιπλεον, ο ηλεκτροκινητηρας συνεργαζεται με τον βενζινοκινητηρα για να πετυχαινει καταναλωση απο 6,4 l/100 km και εκπομπες CO2 απο 146-147 g/km WLTP, καθιστωντας το S-MAX Hybrid μια ανταγωνιστικη εναλλακτικη προταση εναντι των κινητηρων ντιζελ EcoBlue της Ford.

 

  Η συνολικη αποδοση των 190 ιππων της υβριδικης μοναδας εξασφαλιζει επιταχυνση 0‑100 km/h σε 9,8 δευτερολεπτα. Η ομαλη και γραμμικη επιταχυνση ολοκληρωνει τον εκ φυσεως σπορ χαρακτηρα του S-MAX και υποστηριζεται απο μια επανασχεδιασμενη μοναδα ελεγχου της μιζας-γεννητριας, η οποια αλλαζει ομαλα μεταξυ ηλεκτροκινησης, υβριδικης λειτουργιας και βενζινοκινησης.

 

  Το power-split κιβωτιο που εξελιξε η Ford για το υβριδικο μοντελο περιλαμβανει επισης μια λειτουργια προσομοιωσης αλλαγων σχεσεων που ενισχυει τη σπορ οδηγικη εμπειρια. Το συστημα προσαρμοζει αυτοματα τις στροφες του κινητηρα στην ταχυτητα του αυτοκινητου, για μεγαλυτερη οδηγικη απολαυση. 

 

 

  Η επιλογη των σχεσεων ελεγχεται απο ενα μοντερνο και εργονομικο, περιστροφικο επιλογεα που περιλαμβανει ενα προσθετο προγραμμα μεγιστοποιησης του φρενου του κινητηρα κατα τη ρυμουλκηση η σε αποτομες κατηφορες, για πιο ανετη οδηγηση και μεγιστη ανακτηση ενεργειας. Το προηγμενο συστημα κινησης προσφερει επισης ικανοτητα ρυμουλκησης εως 1.750 kg για την 5θεσια εκδοση του S-MAX Hybrid και 1.560 kg για την 7θεσια.

 

 

Τεχνολογια που μειωνει το αγχος της οδηγησης

 


  Το νεο SMAX Hybrid διαθετει διαισθητικες λειτουργιες που βοηθουν τους οδηγους να παρακολουθουν και να βελτιωνουν την καταναλωση καυσιμου και ενεργειας χρησιμοποιωντας τις σχετικες διεπαφες μεσω της ψηφιακης οθονης οργανων των 10 ιντσων. Το Brake Coach ενθαρρυνει το σταδιακο φρεναρισμα για την «επιστροφη» ακομα περισσοτερης ενεργειας στη μπαταρια, ενω το EV Coach βοηθα τους οδηγους να καταλαβαινουν ποτε χρησιμοποιουν ηλεκτρικη η υβριδικη ισχυ.

 

  Οι κατοχοι του νεου SMAX Hybrid μπορουν να απολαμβανουν συνδεσιμοτητα εν κινησει μεσω του στανταρ μοντεμ FordPass Connect που παρεχει WiFi σε εως 10 συσκευες και επιτρεπει στους οδηγους να προγραμματιζουν ταχυτερα και με λιγοτερο αγχος τα ταξιδια τους μεσω ενημερωσεων Live Traffic για το συστημα πλοηγησης.

 

  Επιπλεον, το FordPass Connect ενεργοποιει απομακρυσμενες λειτουργιες οπως Door Lock Unlock (Κλειδωμα/Ξεκλειδωμα Θυρων), Vehicle Status (Κατασταση Οχηματος) και Vehicle Locator (Εντοπιστης Οχηματος) μεσω του FordPass mobile app, καθως και τις προηγμενες πληροφοριες του συστηματος Local Hazard Information. Η συγκεκριμενη τεχνολογια μπορει να ενημερωνει τους οδηγους για επικειμενους κινδυνους στο δρομο, ακομα και αν το συμβαν δεν ειναι ορατο εξ αιτιας μιας στροφης η της παρουσιας αλλων οχηματων.

 

  Τα ταξιδια με το S-Max ειναι ξεκουραστα χαρη στα ανετα καθισματα. Η εκδοση Vignale Hybrid διαθετει θερμαινομενα και κλιματιζομενα καθισματα οδηγου και συνοδηγου με ρυθμιση προς 10 κατευθυνσεις και λειτουργια μασαζ. Και τα τρια καθισματα της δευτερης σειρας του SMax φερουν σημεια Isofix για την ασφαλη τοποθετηση παιδικων καθισματων. Την ιδια στιγμη, τα Easy Fold Seats στη δευτερη και τριτη σειρα διευκολυνουν τη μεγιστοποιηση του χωρου φορτωσης με ανεξαρτητη, πληρη αναδιπλωση απο τα μπουτον ελεγχου που βρισκονται στο χωρο αποσκευων. Η προαιρετικη τεχνολογια handsfree για την πισω πορτα διευκολυνει την προσβαση στο χωρο αποσκευων οταν κρατατε σακουλες με ψωνια, συσκευασιες και παιδικα καροτσια.

 

 

Το Galaxy Hybrid προσφερει κορυφαιας ποιοτητας εμπειρια ταξιδιου

 


  Το νεο Ford Galaxy Hybrid διατιθεται με το ιδιο βενζινο-ηλεκτρικο υβριδικο κινητηριο συνολο αποδοσης 190 ιππων οπως το SMAX Hybrid.

 

  Προσφεροντας μια ανωτερη εμπειρια ταξιδιου κορυφαιας κλασης για επτα επιβατες (στανταρ), το νεο Galaxy Hybrid διατιθεται στις εκδοσεις Trend, Titanium και VLine με καταναλωση καυσιμου 6,4-6,5 l/100 km, εκπομπες CO2 απο 148-149 g/km WLTP και επιταχυνση 0‑100 km/h σε 10,0 δευτερα.

 

  Οπως το SMAX Hybrid, το ευρυχωρο Galaxy Hybrid συνεχιζει να προσφερει ολη την πρακτικοτητα της οικογενειας Galaxy, οπως πανω απο 1 μετρο χωρο για τους επιβατες της πρωτης και δευτερης σειρας, 2.339 λιτρα χωρου φορτωσης πισω απο την πρωτη σειρα καθισματων και χωρητικοτητα 300 λιτρων με ολα τα καθισματα σε ορθια θεση. 

 

  «Τα νεα μας SMAX Hybrid και Galaxy Hybrid ειναι μολις δυο απο τα 17 ηλεκτροκινητα μοντελα που η Ford θα λανσαρει στην Ευρωπη μεχρι το τελος της φετινης χρονιας» εξηγησε ο de Waard. «Προσφερουμε μια σειρα εξηλεκτρισμενων κινητηριων συνολων, απο ηπια υβριδικα μεχρι πληρως ηλεκτρικα, που σημαινει οτι καθε πελατης μπορει να βρει το μοντελο που του ταιριαζει»

 

  Το SMAX Hybrid και το Galaxy Hybrid διατιθενται στην ελληνικη αγορα με 8ετη εργοστασιακη εγγυηση Ford Protect και ευελικτη χρηματοδοτηση μεσα απο τη Ford Finance που σας δινει τη δυνατοτητα να τα αποκτησετε ευκολα με ενα εξαιρετικα χαμηλο και σταθερο ονομαστικο επιτοκιο 0,99% και δυνατοτητα ευελικτης αποπληρωμης που φτανει μεχρι και τους 60 μηνες.

 

Διαμορφωστε τα δικα σας SMAX και Galaxy Hybrid εδω

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!