Τι κοινό μοιράζονται η επερχόμενη C8 Z06 και η 911 GT3

 

H Corvette ειναι κατα πολλους, το καλυτερο αυτοκινητο που κατασκευαζουν στην αντιπερα οχθη του Ατλαντικου. Ισχυρο, εντυπωσιακο και προσιτο. Καλα, στην αντιπερα οχθη τουλαχιστον. Η Corvette στο περασμα των δεκαετιων, αναδειχθηκε σε ενα American Icon. Πλεον, στην 8η γενια της, η GM εκανε το μεγαλο βημα, με τη θεση του κινητηρα να ειναι πλεον στο κεντρο, αντι εμπρος οπως ηταν εως τωρα. Η αλλαγη αυτη ειναι μαλιστα τοσο ριζικη, που ακομη και στην Αμερικη, που αγαπουν τις Corvette τους, πολλοι ανθρωποι μπερδευουν τη C8 με καποιο ευρωπαϊκο exotic.

 

Η βασικη C8, εχει κανει ηδη απιστευτη θραϋση, με τα premium για τα ετοιμοπαραδοτα αυτοκινητα να αγγιζουν μεχρι και τις 40 χιλιαδες δολαρια. Η μεταφορα του κινητηρα απο το εμπρος μερος, στο κεντρο της εδωσε πρωτογνωρες οδηγικες ικανοτητες, που καμια αλλη απο τις προηγουμενες γενιες δε θα μπορεσει ποτε καν να πλησιασει. Η GM εχει, λοιπον, τη τελεια βαση.

 

Με τη Z06, η πλειοψηφια του κοσμου, περιμενει κατι αναλογο με τη γενια της C7. Τον 6.2 λιτρων V8, να αποκτα κομπρεσορα και αισθητα περισσοτερη ισχυ απο την απλη, ατμοσφαιρικη εκδοση. Εδω ειναι ομως που η Chevrolet θα κανει την εκπληξη, συμφωνα με μια πηγη μεσα απο τη GM, η οποια αποκαλυψε στο Motor Trend, πως η επερχομενη C8 Z06 θα φερει εναν ατμοσφαιρικο V8, ο οποιος θα στροφαρεις μεχρι τις 9000 σ.α.λ. και θα αποδιδει καπου στους 625 ιππους και καπου στα 600 Nm ροπης. Η C7 Z06, βεβαια, απεδιδε 650 ιππους και 880 Nm ροπης. Αυτο εγειρει την εξης απορια : δεν ειναι λαθος αυτη η επιλογη ; Οχι, δεν ειναι. Αν αναλογιστει κανεις, πως το αγαπημενο track car ειναι η GT3 της Porsche, ενα αυτοκινητο το οποιο παντα πονταρε στην ισορροπια και στη γραμμικοτητα της αποδοσης της παραγωμενης δυναμης, σε ενα ευρυ φασμα στροφων, σιγουρα η Chevrolet εκανε μια σωστη επιλογη.

 

 

 

 Θα ειναι ωστοσο ολες οι εκδοσεις της C8 ατμοσφαιρικες ; Σιγουρα οχι. Συμφωνα με την ιδια πηγη, η Chevrolet σκοπευει να χρησιμοποιησει ενα twin-turbo setup στην C8 ZR1 και στην τελικη, ισχυροτερη ολων των Corvette μεχρι και σημερα, τη Zora.

 

Η ZR1 θα εφοδιαστει με εναν 5.5 λιτρων twin-turbo V8, απο οσο ακουγεται, ο οποιος θα αποδιδει αρκετα παραπανω απο 800 ιππους, ενω η τελευταια και κορυφαια εκδοση της C8, η Zora (η οποια θα ειναι αφιερωμενη στον δημιουργο της Corvette, Zora Ankus-Duntov) θα εχει ενα υβριδικο setup το οποιο θα αποδιδει 1000 ιππους. Ισως και παραπανω. Τελος, θα υπαρξει και μια πληρως ηλεκτρικη εκδοση της γενιας C8, ενω δεν αναμενεται να δημιουργηθει καποια εκδοση Grand Sport, απο οσα ακουγονται μεχρι τωρα.

Πηγη : Motor Trend

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!