Τον Ιούνιο, από 11.700 ευρώ το νέο Seat Ibiza στην Ελλάδα

/Το καλυτερο Ibiza στην ιστορια της μαρκας χαρη στη σχεδιαση, την ποιοτητα, τον εξοπλισμο, τη συνδεσιμοτητα, την ασφαλεια και τα δυναμικα χαρακτηριστικα του
/Το ντεμπουτο της πλατφορμας MQB A0 και
/Mε β
/Οι τιμες ξεκινουν απο €11.700, ενω οι πρωτες παραδοσεις στην χωρα μας ξεκινουν μεσα στον Ιουνιο
/Ειδικα Launch Editions με extra εξοπλισμο σε προνομιακη τιμη

Με τις πρωτες παραδοσεις στην Ελλαδα να ξεκινουν μεσα στον Ιουνιο, το νεο Seat Ibiza κλεινει το ματι στους επομενους ιδιοκτητες του. Με την τιμη του να αρχιζει απο τα 11.700 ευρω και ειδικες Launch Editions με εξτρα εξοπλισμο σε προνομιακη τιμη, το ισπανικο μοντελο με την πλατφορμα MQB A0 διατιθεται με ενζινοκινητηρες και πετρελαιοκινητηρες με ισχυ απο 75 εως 150 ιππους, καθως και εκδοση CNG. 

Η Seat λεει οτι αυτο ειναι το καλυτερο Ibiza στην ιστορια της -σιγουρα ειναι το ομορφοτερο- καθως, εκτος των αλλων προτερηματων του διαθετει τεχνολογια που δεν εχει χρησιμοποιηθει ξανα στην κατηγορια. Μετα απο τεσσερις γενιες, 30 και πλεον χρονια τωρα και περισσοτερες απο 5,4 εκατομμυρια πωλησεις, το νεο Ibiza ερχεται εξοπλισμενο με τα τελευταια τεχνολογικα χαρακτηριστικα, εξαιρετικη δυναμικη, εντυπωσιακη βελτιωση στο εσωτερικο και κορυφαια ανεση. 

Το πιο εμβληματικο μοντελο της ισπανικης μαρκας ειναι ενα εντελως καινουργιο αυτοκινητο αλλα με το ιδιο νεανικο, λειτουργικο, ανετο και σπορ στυλ, οπως παντα. Η φρεσκια σχεδιαση του αντικατοπτριζει το DNA της SEAT με πιο σπορ χαρακτηριστικα σε αυτη την εκτελεση χαρη στις εντονα αναγλυφες επιφανειες του. Οι πωλησεις στην χωρα μας για την 5η γενια SEAT Ibiza,  το οποιο εκανε την πρωτη του εμφανιση στο Σαλονι Αυτοκινητου της Γενευης, θα ξεκινησουν μεσα στον Ιουνιο.


«Η SEAT βρισκεται σε φαση εδραιωσης και αναπτυξης και εργαζομαστε για να γινει μια απο τις πιο δυναμικες εταιρειες στον κλαδο», λεει ο Προεδρος της SEAT, Luca de Meo, ο οποιος πονταρει πολλα στο καινουριο Ibiza. Αλλωστε, δεν τα λεει τυχαια ολα αυτα, αφου το 2016, η εταιρεια πετυχε τα καλυτερα οικονομικα αποτελεσματα στην ιστορια της, με λειτουργικα κερδη 143 εκατομμυρια ευρω και κερδη μετα φορων και πριν απο εκτακτα αποτελεσματα +232 εκατομμυρια ευρω. 

«Το νεο SEAT Ibiza θα προκαλεσει ενα μεγαλο αλμα προς τα εμπρος για τη μαρκα και θα αποτελεσει σημειο αναφορας στην κατηγορια του». Αυτο ειναι το επομενο βημα στη μεγαλυτερη επιθετικη προϊοντικη πολιτικη στην ιστορια της SEAT που ξεκινησε με το Ateca, ακολουθησε το Leon και τωρα ειναι η σειρα του Ibiza να ολοκληρωσει την ενισχυση των τριων βασικων πυλωνων της μαρκας.


Νεα επιπλεον μοντελα προκειται να λανσαριστουν συντομα, οπως το compact crossover Arona στα τελη του 2017 καθως και το νεο, μεγαλυτερο, SUV 5 και 7 θεσεων το 2018 που θα τοποθετηθει πανω απο την κατηγορια του Ateca. Στο ξεκινημα του 2017 και για πεμπτη συνεχη χρονια, η εταιρεια σημειωνει αυξημενες πωλησεις, η οποια φτανει το 13,6% τους πρωτους δυο μηνες του ετους.

Το νεο SEAT Ibiza ειναι ενα εντελως νεο μοντελο που εχει δημιουργηθει με πολυ φιλοδοξους στοχους: να κανει ενα σημαντικο βημα μπροστα στην ασφαλεια, τη σχεδιαση, τις επιδοσεις και την ανεση. Αυτη η τεραστια προοδος στην ποιοτητα επιτευχθηκε χαρη στη νεα πλατφορμα MQB A0. Το νεο SEAT Ibiza ειναι το πρωτο μοντελο του Volkswagen Group που θα χρησιμοποιησει αυτη την πλατφορμα, προβαλλοντας τη σημασια της SEAT στο εσωτερικο του Ομιλου και προσφεροντας της αμετρητα πλεονεκτηματα.

Με αφετηρια το πρωτο λανσαρισμα το 1984, το Ibiza αποτελεσε την εικονα της μαρκας και το κορυφαιο μοντελο της με πανω απο 5,4 εκατομμυρια πωλησεις. Το Ibiza ειναι ενας απο τους τρεις πυλωνες της SEAT μαζι με το Leon και το Ateca, πανω στους οποιους βασιζεται προκειμενου να συνεχισει την οικοδομηση της επιτυχιας της στο μελλον.

Η νεα γενια

Η 5η γενια Ibiza αναπτυχθηκε εξ’ ολοκληρου στη Βαρκελωνη και αποτελει αποφασιστικο βημα προς τα εμπρος για το μελλον της SEAT. Πρωτον, επειδη ειναι εξοπλισμενη με την τελευταια τεχνολογια του Ομιλου Volkswagen, την πλατφορμα MQB A0, γεγονος που φανερωνει τη σημασια της SEAT στα πλαισια του Ομιλου καθως η πλατφορμα αυτη παρουσιαζεται για πρωτη φορα σε αυτη την κατηγορια. Και δευτερον, επειδη χαρακτηριζεται πληρως απο εξελιγμενη τεχνολογια, θεματικο δυναμισμο και αξιοσημειωτη αυξηση του εσωτερικου χωρου. Ενα εντελως νεο μοντελο δηλαδη, που διατηρει νεανικο στυλ, λειτουργικοτητα και ανεση. Για να επιτευχθει αυτο, βασιζεται σε μια ξεχωριστη, φρεσκια και σπορ σχεδιαση που αντικατοπτριζει αδιαμφισβητητα το σχεδιαστικο DNA της SEAT. Η σχεδιαση των επιφανειων εχει γινει πιο εντονη και αεροδυναμικη.    

«Το νεο Ibiza αγκαλιαζει το σχεδιαστικο DNA της SEAT και εξασφαλιζει φανταστικη δυναμικη αποδοση», τονιζει ο Dr. Matthias Rabe, Vice-President SEAT Research and Development.  «Με τη νεα πλατφορμα MQB A0, το SEAT Ibiza ανερχεται σε υψηλα επιπεδα τεχνολογιων και απο αποψη ανεσης βελτιωνει αισθητα την εσωτερικη του ευρυχωρια και λειτουργικοτητα».

Το νεο Ibiza διευρυνει την πελατειακη βαση της SEAT και βελτιωνει περαιτερω την εικονα της μαρκας καθιστωντας την πιο ελκυστικη χαρη στα αδιαμφισβητητα ποιοτικα χαρακτηριστικα του.


Ας παρουμε μετρα
Το νεο SEAT Ibiza χαρακτηριζεται απο αξιοσημειωτη αυξηση του εσωτερικου του χωρου. Ειναι πιο στιβαρο και πολυ πιο ασφαλες. Οι διαστασεις του αμαξωματος ειναι 4,059mm μηκος, 1,780mm πλατος και 1,444mm υψος (1,429mm στην εκδοση FR). Σε συγκριση με το προηγουμενο μοντελο, ειναι σημαντικα πιο πλατυ κατα 87mm, 2mm πιο κοντο σε μηκος και 1mm πιο χαμηλο. Η αλλαγη στις διαστασεις του αμαξωματος δημιουργει μια πιο ισχυρη εικονα του αυτοκινητου που «αγκαλιαζει» το εδαφος. Και το κλειδι ειναι η νεα πλατφορμα MQB A0.
Το μετατροχιο ειναι 60mm πλατυτερο στον εμπροσθιο αξονα και 48mm στον πισω αξονα, ενω το μεταξονιο ειναι 2.564mm, αυξημενο κατα 95mm. Το αποτελεσμα ειναι ενα πολυ πιο ανετο αυτοκινητο, πολυ πιο ευρυχωρο στο εσωτερικο. Για παραδειγμα, το πλατος του χωρου των επιβατων αυξηθηκε κατα 55mm για τον οδηγο και 16mm για τον συνοδηγο, ο χωρος για τα ποδια στα πισω καθισματα αυξηθηκε κατα 35mm, ενω ο χωρος για το κεφαλι των πισω επιβατων αυξηθηκε κατα 17mm. Τα καθισματα ειναι κατα 42mm πλατυτερα ενω η χωρητικοτητα του χωρου επισκευων αυξηθηκε κατα 63 λιτρα, φθανοντας σε συνολικη χωρητικοτητα τα 355 λιτρα. Το υψος φορτωσης εχει επισης μειωθει, αποδεικνυοντας πως το SEAT ξερει να συνδυαζει τη σχεδιαση και τη λειτουργικοτητα.

Ολο οι διαθεσιμοι κινητηρες συμμορφωνονται με τον κανονισμο εκπομπων Euro6 και προσφερουν εξαιρετικες αποδοσεις, μεγαλη αυτονομια και χαμηλες εκπομπες ρυπων. Υπαρχουν πολλες επιλογες κινητηρων βενζινης αμεσα διαθεσιμες με το λανσαρισμα, οπως ο βασικος 3-κυλινδρος 1.0 MPI με 75hp καθως και ο 1.0 TSI με 95 η 115 PS με turbocompressor, intercooler και αμεση εγχυση. Επισης ο νεος κινητηρας 1.5 TSI ΕVΟ θα ειναι διαθεσιμος προς τα τελη του ετους με 4 κυλινδρους και αποδοση 150 PS. Η πιεση εγχυσης των TSI ειναι 250 bar για τους κινητηρες των 115 και 95 ιππων, ενω για τον κινητηρα 1.5 TSI ανεβαινει στα 350 bar. Αξιζει επισης να σημειωθει οτι ολες οι εκδοσεις TSI διατιθενται με μεταβλητο χρονισμο βαλβιδων προκειμενου να βελτιωθει η ομαλοτητα και η αποκριση σε οποιαδηποτε κατασταση υψηλων η χαμηλων στροφων. Ολα τα μπλοκ κινητηρων και οι κυλινδροκεφαλες ειναι αλουμινενιες, με διπλο ιμαντα εκκεντροφορου, ο οποιος εχει διαρκεια συντηρησης περιπου 30.000km και χρησιμοποιουν το συστημα start/stop για βελτιωση της αποδοσης. 

Ο νεος πετρελαιοκινητηρας 1.6 TDI θα διατιθεται σε εκδοσεις με 80, 95 και 115 ιππους απο τα τελη της χρονιας. Η πλατφορμα MQB A0 επιτρεπει επισης στο νεο Ibiza να προσθεσει στην γκαμα του τον κινητηρα 1.0 TSI 90hp με συμπιεσμενο φυσικο αεριο CNG. H SEAT ειναι ο πρωτος κατασκευαστης που προσφερει ενα κινητηρα αυτου του τυπου σε αυτη την κατηγορια. Τα διαθεσιμα κιβωτια ταχυτητων περιλαμβανουν χειροκινητο 5-ταχυτο για εκδοσεις μεχρι 95 ιππους και 6-ταχυτο για πιο ισχυρους κινητηρες. Το 7-ταχυτο κιβωτιο DSG ειναι μια απο τις διαθεσιμες επιλογες για το νεο Ibiza, με την εναρξη της διαθεσης του σε συνδυασμο με τον κινητηρα 1.0 TSI 115hp να εκτιμαται για το προσεχες φθινοπωρο. 

Η δυναμικη συμπεριφορα του αυτοκινητου, η ποιοτητα και η ανεση στην οδηγηση ειναι δεδομενα χαρη στη νεα πλατφορμα MQB A0. Ενα ακομη σημαντικο χαρακτηριστικο ειναι το βελτιωμενο C-EPS (Column Electric Power System) με ηλεκτρομηχανικη υποβοηθηση που δινει στο τιμονι μεγαλυτερη αισθηση ακριβειας. Η αναρτηση McPherson βρισκεται στο μπροστινο μερος του αυτοκινητου και ενας ημι-ακαμπτος αξονας στο πισω μερος. Στα μετρα μειωσης βαρους ανηκουν οι μη συμπαγεις αντιστρεπτικοι δοκοι που εχουν ενσωματωθει στο αμαξωμα χωρις να επηρεαζεται η ποιοτητα κυλισης. 

Το νεο SEAT Ibiza χαρακτηριζεται απο την ποιοτητα ενος πολυτελους αυτοκινητου μεγαλυτερης κατηγοριας. Ειναι ευελικτο στην πολη ενω προσφερει εξαιρετικη ανεση σε ταξιδια. Θα διατιθεται στη νεα γενια του μονο σε 5-θυρη εκδοση.

Τεσσερα πακετα εξοπλισμου και πιο προηγμενη τεχνολογια

Το νεο SEAT Ibiza διατιθεται με τεσσερα επιπεδα εξοπλισμου, ξεκινωντας απο τη βασικη εκδοση Reference, ενω ακολουθει η πληρης Style και στην κορυφη βρισκονται οι εκδοσεις FR και Xcellence.

Η εκδοση FR διαθετει σπορ χαρακτηριστικα για καλυτερες και πιο δυναμικες επιδοσεις. Αποκλειστικα σχεδιαστικα χαρακτηριστικα εχουν δημιουργηθει ειδικα για αυτη την εκδοση, οπως ο πισω διαχυτης, η αποκλειστικη εμπροσθια μασκα, οι αποληξεις της εξατμισης, η σπορ αναρτηση και το αποκλειστικο εξωτερικο στιλιστικο πακετο. Το υψος του αμαξωματος εχει μειωθει κατα 15mm και η ρυθμιση της αναρτησης εχει ελαφρα τροποποιηθει με πιο σφιχτα αμορτισερ ενω η διαμετρος της αντιστρεπτικης ραβδου ειναι παχυτερη. Η αναρτηση της εκδοσης FR εχει δυο ρυθμισεις λειτουργιας Normal και Sport προκειμενου να προσαρμοστει στις προτιμησεις του οδηγου και στις εκαστοτε οδηγικες συνθηκες. 

Η εκδοση XCellence στοχευει να προσεγγισει νεους πελατες που αναζητουν πιο εξελιγμενη και ξεχωριστη σχεδιαση σε συνδυασμο με λειτουργικοτητα και ειναι επικεντρωμενη στην ανεση, την κομψοτητα και την τεχνολογια. Οι χρωμιωμενες στιλιστικες λεπτομερειες τονιζουν τη φινετσα της εκδοσης αυτης. 

O εσωτερικος φωτισμος LED στις εκδοσεις FR και XCellence διαθετει δυο χρωματισμους, κοκκινο και λευκο. Η χρηση της τεχνολογιας LED για τον εσωτερικο και εξωτερικο φωτισμο εξασφαλιζει υψηλοτερη αποδοση φωτισμου και εξοικονομηση ενεργειας. Τα full LED φωτα στο Ibiza τοποθετουνται για πρωτη φορα σε αυτοκινητο αυτης της κατηγοριας.

Τα συστηματα υποβοηθησης οδηγησης που ειναι ενσωματωμενα στο νεο Ibiza, υπαρχουν ηδη στο Leon και Ateca, αλλα ειναι αρκετα ασυνηθιστα για την κατηγορια Β. Το νεο SEAT Ibiza διαθετει Front Assist, Adaptive Cruise Control, Keyless Entry System με κουμπι εκκινησης του κινητηρα, νεα γενια εμπρος και πισω αισθητηρων σταθμευσης και καμερα οπισθοπορειας υψηλης ποιοτητας και ακριβειας με οθονη αφης 8 ιντσων. Ειναι η πρωτη φορα του το SEAT Ibiza προσφερεται με οθονη αφης 8 ιντσων black panel, προσφεροντας την καλυτερη διαθεσιμη τεχνολογια σε αυτον τον τομεα.

Επιπλεον συστηματα υποβοηθησης που διαθετει το νεο Ibiza ειναι η αναγνωριση κοπωσης οδηγου, το αυτοματο φρεναρισμα εκτακτης αναγκης με αναγνωριση πεζων και το Multi Collision Brake που ενεργοποιειται μετα απο συγκρουση και το οποιο μπορει μειωσει τις συνεπειες μιας πολλαπλης συγκρουσης. 

Το νεο SEAT Ibiza διαθετει επισης Drive Profile, με δυνατοτητα επιλογης μεταξυ προγραμματων Eco, Normal, Sport και Individual που επιτρεπει στον οδηγο να επιλεξει τη λειτουργια του κινητηρα αναλογα με τις προτιμησεις του καθως και να επηρεασει το τιμονι, την αναρτηση, το ACC, τον κλιματισμο και το κιβωτιο ταχυτητων στην εκδοση DSG.

Στο εσωτερικο, ενα απο τα πιο σημαντικα χαρακτηριστικα του νεου μοντελου ειναι ο διαθεσιμος επαγωγικος φορτιστης κινητου τηλεφωνου με ενισχυτη GSM. Απο αποψη συνδεσιμοτητας, το νεο SEAT Ibiza ειναι το μονο 100% συνδεδεμενο αυτοκινητο χαρη σε τρεις επιλογες: Apple Car Play, Android Auto και Mirror Link. Η SEAT δεσμευεται να καταστει πρωτοπορος στη συνδεσιμοτητα και να αναπτυξει νεες λυσεις με τις οποιες το συνδεδεμενο αυτοκινητο θα μπορει να βελτιωνει την εμπειρια των χρηστων, καθιστωντας την ευκολοτερη και πιο ευελικτη. 

Πλατφορμα MQB A0     

Η τελευταια τεχνολογια του Ομιλου Volkswagen στον τομεα, η πλατφορμα MQB (Modular Quer Baukasten), προσφερει υψηλοτερη ευελιξια στην παραγωγη και στιβαρη κατασκευη ενω επιτρεπει διαφορετικους τυπους αμαξωματων με διαφορετικες διαστασεις να κατασκευαστουν με βαση την ιδια πλατφορμα. Οι επενδυσεις της SEAT και οι δαπανες σε R&D τα τελευταια χρονια διατεθηκαν εν μερει για τη προσαρμογη της Γραμμης Παραγωγης 1 στο εργοστασιο στο Martorell στη νεα πλατφορμα MQB A0, επιτρεποντας στη SEAT να ειναι η πρωτη εταιρεια του Ομιλου Volkswagen που την χρησιμοποιει.

Ο αριθμος των εξαρτηματων που χρησιμοποιουν την τεχνολογια Hot-Forming εχει αυξηθει και αυτο συμβαλλει στη μειωση του βαρους και στην αυξηση της ακαμψιας, βελτιωνοντας ετσι τις επιδοσεις και μειωνοντας την καταναλωση. Ειδικοτερα για το νεο Ibiza, 900 ρομποτ και πανω απο 4000 σημεια συγκολλησης εγγυωνται τη στιβαροτητα του οχηματος. Η τεχνολογια λεϊζερ στα σημεια συγκολλησης των εξαρτηματων δημιουργουν ενα εξαιρετικο αποτελεσμα: ενα ελαφρυ αμαξωμα με εξαιρετικη δομικη ακαμψια.

Το επομενο βημα στο σχεδιαστικο DNA της SEAT
Η 5η γενια Ibiza εχει φρεσκια και νεανικη σχεδιαση ενω ειναι επισης ωριμη και ισορροπημενη, με τελειες αναλογιες που αντικατοπτριζουν εναν ισχυρο χαρακτηρα. Τα βασικα χαρακτηριστικα της SEAT δεν εχουν μονο διατηρηθει αλλα εχουν ενισχυθει, ωθωντας την εξελιξη του σχεδιαστικου DNA της μαρκας στο επομενο επιπεδο. 

Στο μπροστινο μερος του αυτοκινητου, οι τριγωνικοι Full LED προβολεις και τα φωτα ημερας το καθιστουν αμεσα αναγνωρισιμο. Το σημα SEAT ενισχυεται απο τις δυο χαρακτηριστικες αναγλυφες γραμμες στο καπο, ενω η σχεδιαση σε σχημα Χ δινει δυναμισμο και οπτικη σταθεροτητα.

Οι προβολοι του αυτοκινητου ειναι πολυ κοντοι, με τους τεσσερις τροχους να βρισκονται στις τεσσερις γωνιες του αυτοκινητου. Το μεγαλυτερο μεταξονιο και το σχημα των παραθυρων τονιζουν το μεγεθος του νεου Ibiza, ενω οι διπλες αναγλυφες γραμμες κατα μηκος του αυτοκινητου δινουν μια πιο εκφραστικη και τρισδιαστατη εμφανιση. 

Το πισω μερος ειναι επισης χαρακτηριστικο του Ibiza. Τα πισω φωτα αγκαλιαζουν το αυτοκινητο και συνδυαζονται σχεδιαστικα με τις πισω προεξοχες, παρεχοντας μια σωστη αναλογικα εμφανιση και μια εξαιρετικη αεροδυναμικη αποδοση. Οι σχεδιαστικες γραμμες της πισω πορτας και οι πισω προφυλακτηρες κανουν το αυτοκινητο πιο πλατυ ενω οι πισω ανακλαστηρες το φερνουν πιο κοντα στο εδαφος. 

Εσωτερικα νεα ποιοτικα υλικα διασφαλιζουν το νεανικο και δυναμικο χαρακτηρα του νεου Ibiza ενω αξιζει η σημειωθει η αρμονια μεταξυ χρωματων και υλικων που ενισχυουν το ποιοτικα αισθητικο αποτελεσμα. Δομικα δοθηκε ιδιαιτερη εμφαση στην οριζοντια διαταξη της ανυψωμενης κονσολας για βελτιωση της εργονομικης αποδοσης και ασφαλειας. Ο στοχος ηταν να επιτευχθουν τελειες αναλογιες και μεγαλυτερη αισθηση του χωρου και της ανεσης. Ολα τα χειριστηρια και τα οργανα ειναι προσανατολισμενα στον οδηγο για ευκολια στη χρηση.       

Εντυπωσιακος σχεδιασμος, εξαιρετικη δυναμικη συμπεριφορα, απιστευτη σταθεροτητα και ανεση στο δρομο, θεαματικα βελτιωμενος εσωτερικος χωρος, ευχρηστη τεχνολογια, ολα τα παραπανω χαρακτηριστικα συνδυαζονται για να κανουν το νεο SEAT Ibiza μια πραγματικα ελκυστικη επιλογη και σημειο αναφορας στην κατηγορια του.

Εμπορικη πολιτικη

Με μια ιδιαιτερα ανταγωνιστικη εμπορικη πολιτικη ξεκιναει η Τεχνοκαρ το λανσαρισμα του νεου ΙΒΙΖΑ στη χωρα μας. 

Οι τιμες της γκαμας ξεκινουν απο 11.700€ για τον κινητηρα 1.0 ΜPI 75hp και απο 13.050€ για τον 1.0 EcoTSI 95hp, ενω οι τιμες για τις εκδοσεις diesel & CNG θα ανακοινωθουν σε μεταγενεστερο χρονο. 

Παραλληλα, για τα πρωτα αυτοκινητα και για την περιοδο του λανσαρισματος, η Τεχνοκαρ προσφερει τα ειδικα εξοπλισμενα Launch Editions με οφελος που φτανει μεχρι και 65% η 1.750€ σε σχεση με τις κανονικες τιμες του προαιρετικου εξοπλισμου που αυτα περιλαμβανουν (βλ. επισυναπτομενο αρχειο). 

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!