Ενα SUV με επτα ξεχωριστες θεσεις, που συνδυαζει την αρρενωπη σχεδιαση με στοιχεια απο το Korando και με την πρακτικοτητα ενος MPV, οπως επιτασσουν οι καιροι με τον ανταγωνισμο να ειναι το επταθεσιο Skoda Kodiaq και το Hyundai Santa Fe.
Ο αεροσακος αναμεσα σε οδηγο & συνοδηγο ειναι η καινοτομια του, αλλα δεν μενει εκει αφου θα διαθετει και αεροσακο για τους πεζους
Η SsangYong παρουσιαζει στο Διεθνες Σαλονι Αυτοκινητου της Γενευης το concept car XAV-L, που παιρνει το ονομα του απο τα αρχικα των λεξεων eXciting Authentic Vehicle Long SUV.
Το νεο πρωτοτυπο βασιζεται στη φιλοσοφια σχεδιασης «Robust, Specialty, Premium» και αποτελει ενα σκληροτραχηλο, αρρενωπο, αυθεντικο SUV που σκοπο εχει να αναπτυξει ενα συναισθηματικο δεσμο με τους επιβατες, ενω σηματοδοτει ακομα ενα στρατηγικο μοντελο για την εξελιξη της κορεατικης φιρμας.
Το XAV-L ειναι μια αναβαθμισμενη υλοποιηση του πρωτοτυπου μοντελου XAV-Adventure που παρουσιαστηκε στην εκθεση της Φρανκφουρτης το 2015, και συνδυαζει την ευκολια και τη χρηστικοτητα με τις προσιτες, στο χρηστη, τεχνολογιες.
Με 7 ξεχωριστες θεσεις για επιβατες και ευρυχωρο εσωτερικο, το XAV-L ερχεται να παιξει ενα διαφορετικο ρολο στη κατηγορια των μεσαιων SUV, συνδυαζοντας τις εκτος δρομου ικανοτητες με την προσαρμοστικοτητα και τη χρηστικοτητα ενος MPV.
Σε αντιθεση με το σκληροτραχηλο εξωτερικο, στο εσωτερικο επικρατει μια εικονα ανεσης και θαλπωρης, η οποια πλαισιωνεται απο συγχρονη αισθητικη που επιτεινεται απο τον κρυφο φωτισμο. Παραλληλα, τα εξυπνα συστηματα επικοινωνιας του αυτοκινητου επιτρεπουν ελευθερη επικοινωνια των επιβατων μεταξυ τους, με το αυτοκινητο ακομα και με το σπιτι.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ
Το πρωτοτυπο XAV-L ειναι ενα SUV μεσαιου μεγεθους, το οποιο, σχεδιαστικα, βασιζεται στο κλασσικο Korando 2ης γενιας, της δεκαετιας του 1990. Προκειται για ενα πρωτοτυπο που θα βρει το δρομο της παραγωγης πολυ συντομα.
Η σχεδιαση το XAV-L ενσωματωνει την εννοια της «Δυναμικης Κινησης» (Dynamic Motion) που αντλει εμπνευση απο τη δυναμη της φυσης, αλλα και απο τη σχεδιαστικη φιλοσοφια της SsangYong που εμπεριεχεται στη φραση «Nature-born 3Motion». H σχεδιαστικη γλωσσα της SsangYong που ονομαζεται «Robust Aesthetics» (Ρωμαλεα Αισθητικη) εκφραζεται με τις δυναμικες και πληθωρικες γραμμες του XAV-L, για να αναδειχθει ενα ισχυρο και αρρενωπο SUV.
Εξωτερικη σχεδιαση
Η αισθητικη αυθεντικου SUV του XAV-L εκπεμπει ισχυ και δυναμισμο, ενω συνδυαζεται αρμονικα με στοιχεια που αναδυουν ευαισθησια και προσοχη στη λεπτομερεια.
Οι δυναμικες γραμμες και οι ανασηκωμενοι ογκοι του πισω προφυλακτηρα δημιουργουν ενα στιβαρο αισθητικο αποτελεσμα, ενω η λεπτη γριλια της μασκας που επεκτεινεται στα φωτιστικα που την περιβαλλουν ολοκληρωνει τη χαρακτηριστικη εικονα της SsangYong που ειναι συμφωνη με την αισθητικη που διακρινει και τα προσφατα concept cars της εταιρειας.
Σε αντιθεση με το ντελικατο εμπρος καπο και την λιτη γριλια της μασκας, το κατω μερος του εμπρος προφυλακτηρα απογειωνει την αισθητικη με ενα προκλητικο και σκληροτραχηλο μοτιβο, την ιδια στιγμη που ενθεσεις σε μαυρο χρωμα που παρεισφρεουν στα πλευρα των προφυλακτηρων εμπρος και πισω θυμιζουν το κλασικο Korando, αλλα και συμβαλλουν στη μοναδικοτητα του XAV-L.
Τα πλευρικα φωτα LED στις ακρες του αμαξωματος δημιουργουν μια ρυθμικη ροη κατα μηκος του μοντελου, ενω τονιζουν ιδιαιτερα τους ωμους του, αναβαθμιζοντας το συνολικο χαρακτηρα της κατασκευης.
Τα εμπρος και πισω φωτα ομιχλης αποτελουν μια μοντερνα θεωρηση των πλευρικων φλας του κλασικου Korando, οπου και εκει αποτελουσαν χαρακτηριστικο γνωρισμα του μοντελου.
Τα πισω φωτα ειναι συμμετρικα τοποθετημενα και ενοποιημενα μεσα σε ενα στοιχειο μαυρου χρωματος, προκειμενου να επιτευχθει ενα απλο αλλα συμπαγες μοτιβο. Σε αντιθεση ο πισω προφυλακτηρας με τον εντονο, σκληροτραχηλο σχεδιασμο και η μαυρη οροφη απο ανθρακονηματα, προσφερουν ενα ακομα στοιχειο που ολοκληρωνει την αυθεντικη SUV εμφανιση.
Εσωτερικος σχεδιασμος
Σε αντιδιαστολη με τον αρρενωπο, σκληροτραχηλο εξωτερικο σχεδιασμο του XAV-L, το εσωτερικο αποπνεει ευαισθησια και στιβαροτητα. Μια μακρια κεντρικη γραμμη διατρεχει το ταμπλο φτανοντας μεχρι τις πορτες, καταφερνοντας να δημιουργησει μια αισθηση ευρυχωριας και μοντερνου σχεδιασμου. Ο συνδυασμος ατμοσφαιρικου φωτισμου και διαβαθμισμενου σχεδιασμου σε ταμπλο και πορτες δημιουργει μια εκφραστικη ατμοσφαιρα και ολοκληρωνει την αισθητικη του μοντελου, ετσι οπως αυτη διαμορφωνεται απο τα χαρακτηριστικα φωτιστικα σωματα στο εξωτερικο του.
Οι τρεις σειρες καθισματων, ειναι διαμορφωμενες σε διαταξη 2-3-2. Οι 5 θεσεις που οριζουν τη 2η και 3η σειρα καθισματων, ολες συμπτυσσονται και μετακινουνται για να μεγιστοποιησουν τη αξιοποιηση του εσωτερικου χωρου, ενω εξυπηρετουν την μετακινηση επιβατων και αποσκευων στο εσωτερικο, προκειμενου να ικανοποιηθουν τοσο οι απαιτησεις που εχει ο αγοραστης τοσο ενος SUV, οσο και ενος MPV.
Ακομα και η επιλογη χρωματων στο εσωτερικο εχει γινει με στοχο να αναδειξει την πολυτελεια και τη κομψοτητα, μεταλλασσοντας το DNA του πρωτοτυπου XAV. Το σκουρο καφε χρησιμοποιειται σχεδον σε ολο το εσωτερικο, ενω τα υφασματα με το χαρακτηριστικο μοτιβο της SsangYong, Geonic, επιτεινουν τη συνολικη προσοχη που εχει δοθει στη λεπτομερεια.
Τελος, η χρηση ανθρακονηματων ενισχυει την πληθωρικη εικονα του σχεδιασμου, καθως εφαρμοζονται σε ταμπλο και πορτες.
ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
Το XAV-L προσφερει επιλογη αναμεσα σε 2 κινητηρες, 1.5 λιτρου βενζινης και 1,6 λιτρου diesel, και οι δυο προδιαγραφων Euro 6, με την επιλογη συνδυασμου με χειροκινητο η αυτοματο κιβωτιο 6 σχεσεων και κινηση στους δυο τροχους.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Για να κανει ευκολοτερη και ασφαλεστερη τη ζωη του οδηγου, το XAV-L ειναι εφοδιασμενο με ενα πακετο συγχρονων συστηματων ασφαλειας. Αυτα περιλαμβανουν, μεταξυ αλλων, τα συστηματα που εφοδιαζουν και τωρα τα Tivoli & XLV, οπως ειναι τo Συστημα Αυτονομου Φρεναρισματος (AEBS), η Αυτοματη Απ-Ενεργοποιηση Προβολεων Υψηλης Δεσμης (HBA) και το Συστημα Υποβοηθησης Παραμονης στη Λωριδα (LKAS).
Παραλληλα, το XAV-L διαθετει Συστημα Ανιχνευσης Τυφλου Σημειου (BSD) και Συστημα Υποβοηθησης Αλλαγης Λωριδας (LCA), που και τα δυο βοηθουν τον οδηγο να ανιχνευσει εγκαιρα αν υπαρχει οπισθια ερχομενο εμποδιο που δεν ειναι ορατο απο τον πλευρικο καθρεπτη (τυφλο σημειο), ωστε να αλλαξει λωριδα με ασφαλεια. Επισης υπαρχει και το Συστημα Προειδοποιησης για την Κυκλοφορια Οπισθεν του Οχηματος (RCTA), που περιοριζει τον κινδυνο οπισθιας η πλευρικης προσκρουσης.
Καθως η ασφαλεια ειναι η απολυτη προτεραιοτητα για τη SsangYong, το XAV-L ειναι εξοπλισμενο με εναν εξωτερικο αεροσακο που προσφερει αυξημενη προστασια στους πεζους.
Επισης, μια πολυ σημαντικη καινοτομια ειναι ο αεροσακος που ειναι κεντρικα τοποθετημενος, αναμεσα στον οδηγο και το συνοδηγο.
Στοιχειο που παει ενα βημα πιο μπροστα την ασφαλεια που προσφερει ο αεροσακος για τα γονατα του οδηγου, που βρισκεται και αυτος στον καταλογο του εξοπλισμου ασφαλειας του πρωτοτυπου.
Αλλες τεχνολογιες που διακρινουν το XAV-L ειναι το Εξυπνο Συστημα Υποβοηθησης Παρκαρισματος, το οποιο ανιχνευει το διαθεσιμο χωρο σταθμευσης, με τη χρηση ρανταρ, και αυτοματως ελεγχει το τιμονι, ωστε ο οδηγος να πρεπει να οριζει μονο το κιβωτιο και το φρενο.
Φυσικα, το πρωτοτυπο XAV-L προσφερει ενα πληρως δικτυωμενο περιβαλλον για οδηγο και επιβατες. Υπαρχει οθονη αφης 10,25 ιντσων για την ευκολη χρηση του συστηματος infotainment, ενω το wi-fi hotspot επιτρεπει στους επιβατες της 2ης & 3ης σειρας να χρησιμοποιουν τις εξυπνες συσκευες τους μεσω μια απλης συνδεσης διαδικτυου. Παραλληλα, οι λειτουργιες των συστηματων πλοηγησης, κλιματισμου & infotainment, μπορουν να ελεγθουν μεσω σχετικης εφαρμογης σε smartphone, ενω μεσω της τεχνολογιας Link to Home IOT (Internet of Things) οι επιβατες εχουν τη δυνατοτητα να επικοινωνουν με το σπιτι τους και να χειριζονται, εξ αποστασεως, οικιακο εξοπλισμο οπως τις καμερες ασφαλειας, το συναγερμο η τον κλιματισμο.